6.

2.7K 129 0
                                    

#Alisha

Am profitat de moment,am pus anestezicul in pahar și am plecat din nou spre masa mea.
Dupã un sfert de orã,il vã cum iși lãrgește cãmașa si se indreaptã spre scãrile ce duc sus.
Anestezicul meu nu ține decât 10-15 minute.Plec dupã el subtil,intru in camerã și il vad intins pe pat cu ochii inchisi.Sacoul lui se aflã pe jos,așa cã il i-au și caut stik-ul.
Dupã cãutãri prin buzunare,il gãsesc,așez sacoul unde era,ii las un pahar cu apã și plec.

Mai rãmân la petrecere incã un pic,și decid sã plec.Eu care mã gândeam cã imi va fi greu sã i-au fișierul.
Ajung acasã,inchid ușa,aprind becurile,mã dezbrac,bag stik-ul in leptop și incep sã citesc detaliile.
Bagajul este aproape gata,urmând ca maine in zori,sã plec fãrã sã mai dau de el.

***
#William

Sunt trezit de glasul Sarei,care stã lângã mine și mã tot intreabã dacã imi e rãu.
Mã ridic,vorbesc cu ea și ii spun cã am venit decât sã mã odihnesc.Imi i-au sacoul și plec jos,urmând sã continui petrecerea.

Mã apropii de masa lui Lucas și el se uita la mine mestecând tort,deoarece petrecerea era pe sfârșite și il intreb:

-Ai vãzut-o pe Aisha?

-A plecat acum o orã...

Sigur nu a plecat acum o orã,nici acum douã ore nu era,nici acum trei ore nu era,deja mã ingrijoreazã.
Dar de ce sã mã ingrijorez?E spion,știe sã se lupte,nu are nevoie de ajutor,oricum o voi suna mâine de dimineațã...

***
Ajuns acasã,o las pe Sara sã facã duș,și o privesc cum se bagã in pat.
Mã dezbrac la rândul meu,intru in duș..și cand ies constat cã imi sunã telefonul.Tocmai am primit un mesaj cu o urare de la seful meu din New York.
Imi las sacoul pe scaun și pornesc spre pat,dar când șã mã așez,mã intorc pe cãlcâie si i-au sacoul.Mda.....i-a stik-ul de unde nu.i..Doamnee cum am putut sã cad in plasã?Cum sã nu.mi dau seama cã o sã-l i-a azi?Cum sã nu-mi dau seama cã ma drogat și a fugit cu stik-ul?...chiar cã e rapidã..

Imi liniștesc nervii și acum am douã sentimente ce se bat intre ele:
-sunt foarte mândru de ea;in douã zile a luat stik-ul,cine se gândea la așa ceva?
-dar in același timp sunt furios pentru cã m-a drogat sau ce naiba mi-a fãcut,deci a cam trișat,chiar dacã nu interzice nimeni apelarea la droguri;si in primul rând sunt nervos pentru cã nu o s-o mai vãd niciodatã și m-am mai cãsãtorit și de fațã cu ea ca un bou ce sunt;și chestia cea mai nasoalã e cã m-am cãsãtorit cu o fatã pe care nu o iubesc.....

***
#Aisha

E 9:30 și eu tocmai am ajuns cu stik-ul in New York,in casa mea unde e cel mai bine.Sunt tristã ca nu am mai stat sã mã plimb,dar vor mai fi ocazii.Ce trebuie sã fac acum este sã mã duc mâine la firmã,sã ii dau bunicului stik-ul și sã scap odatã de examene din ãstea.

Sunt așa mândrã de mine,nici nu vreau sã mã gândesc cum va reacționa Will când vâ fi nevoit sâ vinã la premierea mea.Deja mã bufnește râsul...

Lãsând lucrurile in voia lor,eu trebuie sã il gãsesc pe nemernicul care mi-a ucis pãrinții,și in momentul asta nu știu nimic.Ca și cum aș cãuta acul in carul cu fân.
Acum cã citesc datele stik-ul observ la sfârșit un mesaj in care scrie:

Dacã citești acest mesaj,inseamnã cã ai reușit ce ți-ai propus.FELICITÃRI,EȘTI UN SPION COMPLET!

In sfârșit am terminat.Ce vreau acum este sã mã pun in pat și sã adorm pentru prima oarã la mine acasã ca Spion Complet! <3

La media-New York.D~•

♠Spionul Inimii♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum