#Aisha
Am plecat din mașina lui fãrã sã spun nimic.Intru grãbitã in apartament,il inchid cu cheia,aprind lumina și mã trântesc in pat oftând.
Și având in vedere ce s-a intâmplat azi,sunt confuzã.Adicã el se cãsãtorește mâine,și azi tocmai a avut tupeul sã mã sãrute.Și mai zicea ca eu sunt aia cu tupeu...
Imi șterg toate intrebãrile de genul ,,De ce eu?''...,,E ultima misiune,de ce tocmai mie?'' și toate gândurile,indreptându-mã spre bucãtarie sã-mi fac un ceai.Exact când vreau sã-mi i-au ceaiul și sa plec,aud soneria.Mã uit pe vizor si nu vãd pe nimeni,decât un pliculeț alb,cu nuanțe de negru.I-au plicul din fața ușii,inchid ușa și il deschis.
In el era o invitație și un mesaj.
Incep sã citesc invitația:,,Avem onorata plãcere,sã vã invitam la nunta noastrã.Aceasta ocazie specialã se va desfãșura in incinta hotelului Ramada,de la ora 20:30.
Sperãm sã ne onorați invitația,cu prezența dumneavoastrã.Vã așteptãm și vã mulțumim anticipat!
Sara & William!"
Rãmân incremenitã,atunci când observ cã sunt încã invitatã dupã cele intâmplate.Cu siguranțã au facut acest lucru din respect pentru bunicul.
Curiasã și in același timp enervatã,deschid bilețelul ce era separat,și citesc:
,,Uite...nu știu cum sã incep,dar imi pare rãu pentru ce s-a intâmplat azi.Știu cã poate te-ai simțit jignitã,dar toatã vina o i-au asupra mea.Sper cã vei fi alãturi de mine,mâine intr-un moment special..
|Will| ''
***
Dupã ce am aruncat biletul și am bãgat invitația in geantã..mã pun in pat și simt o lacrimã cum imi curge.Și nu știu dacã plâng de gelozie sau de nervi.Dar ce vreau e sã scap dracu' de misiunea asta,sã i-au fișierul și sã dispar din San Francisco.
Mã pun in pat și adorm cu gândul la ceea ce mi-am propus...
M-am trezit la 11:30 și tot imi este somn.Peste douã ore am programare la coafor și la machiaj.
Mi-am fãcut o cafea și am plecat dupã rochie și pantofi.
Ajunsã la mall,am luat fiecare magazin in parte,pentru a-mi gãsi ce imi place.E deja 18:30,mai am douã ore pentru pregãtiri.
Mi-am ales o rochie albastrã,cu un corset crem,pantofi negri inalți și am un machiaj simplu.Toatã ținuta este completatã de un pandantiv albastru.**
Mi-am luat plicul negru,asortat cu pantofii in care am pus:telefonul,invitația,banii,cheile si o fiolã de anestezic...A zis cineva cã nu o sã acționez azi?Știu ca sunã a rãzbunare,dar odatã și odatã tot incep misiunea.De ce sã nu o fac azi?Pentru 10 minute nu o sã-i simtã nimeni lipsa.
Mi-am luat tot,și am un pistol in mașinã.Ies din apartament,activez alarma și plec spre restaurant cu propria mea mașinã.#William
Am pregãtit și ultimele detalii pentru petrecere.In legãturã cu fișierul,este la mine.Nu cred cã va acționa chiar in seara asta.Cunosc spioni de nivelul ei,cei mai mulți analizeazã o sãptãmânã și dupã se apropie de ținã,deci nu am de ce sã imi fac griji...
Defapt am..este la intrare la brațul lui Lucas,e superbã.Rochia aia e perfectã pe corpul ei de zeițã.Are un zâmbet fermecãtor,dar nu pare tocmai sincer.
Aratã invitația și intrã.Pornesc spre ei zâmbitor,defapt in zâmbet fals și spun:-Bunã!Arãți splendid!spun eu puțin intimidat de privirea aia care te vrãjește.
-Mulțumesc frumos,nici tu nu arãți mai prejos!spune ea.
Nu are nici un fel de ironie in cuvinte.Ce s-a intâmplat?I-a dispãrut simțul umorului peste noapte?
Mã apropii de ea și o sãrut pe ambii obraji.Tresare la gestul meu și imi dau seama cã ceea ce s-a intâmplat asearã i-a rãmas intipãrit in minte.O i-au de braț și o conduc spre masa ei.Zâmbește la gestul meu și se așeazã la masã incepând sã vorbeascã cu Lucas.
Când il vãd atât de aproape de ea,imi vine sã-l zbor pe lună.Și nu ințeleg de unde atâta gelozie,nici mãcar nu știu ce simt pentru ea..sau știu?Sunt prea multe intrebãri și o searã prea scurtã.
Am primit impreunã cu Sara ceilalți invitați și uite așa a inceput petrecerea.
Mã uitam la ea din când in când,și probabil și-a dat seama cã o urmãream cu privirea și zâmbea sarcastic la mine.
Fiind mult prea cald și simțind o oarecare amețealã imi dau jos sacoul și pornesc spre o camerã de sus.Ajung acolo,imi las sacoul pe langã pat și totul devine in ceațã...La media-rochia Aishei.
❤❤ •D~•
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
AçãoEa = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?