12.

2.5K 99 5
                                    

#William

Câteva raze de soare intrã în camerã și eu îmi deschid ochii ușor.
Aisha încâ doarme in brațele mele,iar eu încerc sã mã dau jos din pat fãrã sã o trezesc..Cobor în bucãtãrie și încep sã prepar micul-dejun pentru frumoasa adormitã.

Pentru dimineața asta am ales clãtite cu topping de caramel și cafea...Am început sã prepar și în 30 de minute am fost gata.Am așezat totul pe o tavã,și am urcat cu grijã în dormitor.
Deschid ușa cu piciorul și așez tava lângã pat..I-am lãsat Aishei un mesaj în care i-am spus cã mã duc sã stabilesc o rezervare pentru întâlnirea de la 11:00.

O învelesc ușor și plec spre cãutarea unui restaurant.

#Aisha

Sunt trezitã de un miros care îmi dãdea târcoale de jumãtate de orã.Mã ridic ușor și observ pe noptierã o tavã cu clãtite și cafea.Aratãu delicios,așa cã am luat tava și am început sã savurez fiecare înghițiturã.

Observ lipsa lui Will,dar lângã mine se aflã un bilet.Deschid ușor biletul și citesc:

,,Neața'.Ți-am fãcut clãtite pentru cã știu cã oricui îi plac.Am plecat sã fac o rezervare pentru masa pe care o vom lua cu Josh.Nu lipsesc mult!
Sã mãnânci tot și sã fi gata pâna la 10:30!
- W-".

Putea sã imi trimitã un mesaj nu sã scrie.Dar iubesc când e așa atent.
Imi termin clãtitele și mã ridic din pat pentru a deschide geamul.Intru in baie pentru a-mi face rutina zilnicã și aud telefonul sunând:

~Convorbire telefonicã:

-Neața Will!

-Hei!Te-am sunat sã te intreb dacã vrei ceva.Sunt pe lângã un magazin.

-Ã..nu.Nu am nevoie de nimic acum.

-Ok.Ajung și eu in 5 minute..

Inchid telefonul fãrã sã mai rãspund sau sã mai aștept alt rãspuns.
Pentru întâlnirea de azi,am ales o rochitã albastrã care vine mai sus de genunchi și niște opincuțe albe.Mi-am lãsat pãrul pe spate și m-am dat cu un luciu de buze și tuș.

Auzind ușa de la intrare,cobor repede și îl observ pe Will îmbrãcat intr-un tricou albastru și jeanși negri.
Vãzând cã suntem imbrãcați la fel spune:

-Am inceput sã ne sincronizãm!

-Hai nu mai spune!spun eu zâmbind un pic sarcastic.

-Ai mâncat?

-Da..și mersi mult pentru tot!
Zâmbește la mine și mã prinde e mânã pentru a ieși din casã.

Îi prind mâna și ne punem amândoi ochelarii de soare.Ne plimbam printr-un parc înflorit.Copii alergau și râdeau.
Din cate ma înteles prin acest parc se ajungea mai repede la restaurantul,unde ne vom intalni cu ținta noastrã: Josh.

***
Am ajuns in fața restaurantului,iar Will m-a tras mai aproape de el,spunând:

-Am uitat sã te anunț.Începând de azi de voi striga ,,iubito"..ok?spune el un pic serios.

Inghit in sec când il vad atât de aproape de mine,dar imi reiau poziția și spun.

-Bine..hai sã intrãm iubitule!
Se uitã la mine și zâmbește.

Imi deschide ușa pentru a intra prima și el dupã mine.Îl zãresc pe Josh la depãrtare alãturi de o fata blondã....Și atunci totul s-a sfârșit.La masã alãturi de Josh,era nimeni alta decât Sara.Bineînțeles cã l-am simțit pe Will încordându-se,dar l-am mângâiat ușor pe mânã.Gestul meu i-a provocat uimire,dar s-a calmat imediat cum a vãzut cã privirea mea îl roagã.

♠Spionul Inimii♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum