15.

2.5K 101 1
                                    

#William

Sãptãmâna asta a trecut mai greu decât credeam.Inafarã de faptul cã la fiecare douã ore mã certam cu Aisha din orice....De ce nu m-am ,,bagat pe sub pielea'' lui Josh?De ce trebuie sã așteptãm atât de mult?De ce nu acționãm?....și o grãmada de discuții cu țipete și palme de la ea.

Doamne!Fata asta nu mai obosește?Dimineața-vorbește!Seara-vorbește!Pânã si noaptea-cand coboara dupa apa sau ceva,o auzi cã striga dupa mine chiar dacã dorm.
Și totuși...cu cât e mai tare in gurã și enervantã,cu atât o plac mai mult.Am momente când o ascult cu plãcere când țipã,dar și momente când aș vrea sã am o telecomandã și sã o dau mai incet.

***
Ceasul aratã ora 4:40.Sunt pe balconul din camera mea,privind in gol.Aici,chiar și in zorii dimineții nu e foarte frig.Acceptabil pentru pantalonii pana la genunchi și tricou.

Cu șeful am vorbit pe ascuns,despre misiune și Aisha.Imi tot repetã cã e confuzã și cã e normal sã fie agitatã,fiind prima ei misiune mai complicatã.
Pe bune?Misiune complicatã?Pe mine m-a drogat din a doua zi,a luat ce i-a trebuit și a dispãrut...Și asta e misune complicatã?

Am primit și invitațiile pentru petrecere.Sunt rugat sã mã prezint impreunã cu Aisha la ora 19:30.
Cât de bine sunã ,,impreunã cu Aisha".Lãsând lucrurile deoparte,hotãrãsc sã intru inapoi in camerã și sã mã pun in pat.Dar totuși curiozitatea mã omoarã,și pornesc ușor spre camera Aishei.Intru ușor și o vãd in pat,invelitã cu un cerceaf negru,cu pãrul in toatea pãrțile pe pernã și cu fața spre geamul foarte mare,prin care vin razele rãsãritului.Nu si-a tras draperiile,poate special sã fie trezitã de razele soarelui.
Ies din camera ei,și mã indrept spre a mea.Intru in camerã,o inchid și mã trântesc pe burtã in pat.Inchid ochii,expir zgomotos,imi alung toate gândurile și incerc sã adorm....

#Aisha

Mã trezesc datoritã razelor de soare,care intra prin geam.Meditez cateva secunde cu ochii inchiși și hotãrãsc sã mã dau jos.
Degetele mele ating covorașul moale și uite așa mã târãsc adormitã pânã in baie....Ce am observat,a fost cã:ușa mea era intre-deschisã și eu știu foarte bine cã am inchis-o.Oricum l-am simțit pe Will in zorii zilei in camera mea.Dar am preferat sã imi continui somnul.

Cobor in bucãtãrie,sã imi fac un fresh cu rodie și kiwi.Dupã ce am terminat freshul din fructe,m-am îndreptat spre living.In living era nimeni altul decât Will,stând pe toatã canapeaua.Se uitã la mine in timp ce mã pun in fața lui:

-Ți-ai cumpãrat cumva canapea?Mã privește amuzat și spune:

-Primul venit,primul servit!In cazul nostru: Primul trezit,primul servit!

Mã uit la el cu o privire fulgerãtoare și profit de secundele de neatenție,in timp ce ii i-au telecomanda.Se uitã mirat și spune:

-Ai face bine sã-mi inapoiezi telecomanda,domnișoarã Brown!

-Ai face bine sã te dai de pe canapea,dacã mai vrei telecomanda domnule Turner.

Ofteazã zgomotos,se dã de pe canapea și imi i-a telecomanda.Zâmbesc triumfãtor atunci când mã așez,iar el nu face altceva decât sã mã priveascã bosumflat.

Stãm amândoi ca fraierii pe o canapea,de mai bine de 2 ore.Pânã la petrecere mai sunt 6 ore...Și...revenind la petrecere,am vorbit cu bunicul și am stabilit cã dacã fac rost de jumãtate din date in seara asta,mã pit intoarce in New York...Deci,am un plan bine pus la punct,și Will nici nu va observa când voi lua datele și mã voi urca in primul avion.

***

Prefer sã-l ignor,chair dacã mã privește din 5 in 5 minute.Mã ridic de pe canapea și pornesc spre terasa cu piscină din spatele casei...Trec prin bucãtãrie și când ajung pe terasã,imi i-au costumul de baie și sar in apã,urmând sã plutesc.
Acum stau pe un colac foarte mare și plutesc.Las razele sorelui sã mã incãlzeascã și exact când liniștea și comoditatea incep sã mã cuprindã,ușa terasei se deschide și Will intra la bustul gol cu niște pantaloni pâna la genunchi direct in piscinã.
Lãsând la o parte cei 7 ani de acasã,a inceput sã mã stropeascã și iatã-ne acum...Stând uzi leoarcã in hamac.Nu a ascultat avertizãrile mele,iar eu l-am atacat.Nu l-am bãtut cu apã...am sãrit pe el la propriu,scufundându-l și in timp ce se duce la fundul piscinei...m-a tras și pe mine.....Și revenind,da!Suntem uzi și in 2 ore avem petrecerea,iar eu trebuie sã-mi i-au lucrurile necesare pentru a lua datele.

♠Spionul Inimii♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum