#Aisha
M-am trezit și plec spre mall.Am de gând sã-mi i-au ceva pentru petrecerea din seara asta.
Ajunsã la mall,am cotrobãit prin toate magazinele,și am avut de ales intre o rochie care imi venea ca un butoi sau un costum roșu cu sandale aurii.
Sunt foarte fericitã de alegerea fãcutã.Imi place la nebuie costumul și il voi lua și in misiune sã mã imbrac cu el.Am plecat de la mall,am trecut pe la un magazin,mi-am luat inghețatã și biscuiți,am plãtit și am pornit spre casã.
Am ajuns acasã ,și exact cand vroiam sã dorm un pic mã sunã bunicul.-Bunã,Aisha!
-Bunã bunicule!S-a intâmplat ceva?
-Da..trebuie sã vii mai devreme la locul petrecerii,deoarece trebuie sã primești invitații.
-Ok bunicule,ne vedem acolo..te pup!
Am inchis disuția cu bunicul,și m-am bãgat la somn...pentru a fi in formã la petrecere.
****
#William
Dupã cearta de ieri,nu știu cum o sã dau ochii cu ea.Nu pot sã cred cât de nervoasã a putut fi...adicã țipa atât de tare incât stãteam cu telefonul pe masã,fãrã difuzor și o auzeam foarte bine.
Pentru petrecerea ei,m-am gândit sã-i i-au un lãnțișor cu inițiala A,și un buchet de trandafiri.Costumația mea pentru disearã,va fi simplã:jeanși negri,cãmașã de aceași culoare și un sacou albastru-inchis care se potrivește cu incãlțãmintea.
Mai sunt câteva ore bune,pânã la petrecere...și acum ajuns in New York,vreau sã alerg și dupã sã dorm o orã.
***
Am venit de la alergat,mi-am fãcut un duș și m-am pus in pat,urmând sã adorm in urmãtoarele 10 minute...Heiii! ❤
La media este costumul pe care il va purta Aisha la petrecerea ei.
Imi pare rãu pentru capitolul scurt,dar urmãtorul va fi mult mai bun... LOVE ALL!!•D~•
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
AçãoEa = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?