28.

1.3K 69 2
                                    

#Aisha

(Duminica dimineata)

Am terminat de pus in bagaj ultimul tricou pe care il aveam și acum il astept pe Zac sa iasa odata din casa.

Astazi ma intorc in New York.Diseara am o misiune in care o sa ma intalnesc cu fostul meu iubit.
Partea cea mai proasta...El habar nu are ca vin sa ma bat cu el.Am avion intr-o ora și ceasul meu arata ora 10:15 a.m.

Cocul meu din cap se asorteaza perfect cu hanoracul meu si blugii rupti in genunchi.Cea mai eleganta parte din vestimentatia mea este incaltamintea:bocancii cu ţinte.

***

,,Stimaţi călători,avionul cu ruta New York,va decola in 5 minute.Va rugăm să va indreptaţi spre intrare."

Vocea doamnei a răsunat in capul meu și m-am ridicat robotic de pe scaun si am plecat spre intrare.

M-am așezat pe scaun,mi-am bagat căștile in urechi si mi-am inchis ochii pentru a profita de cateva ore de somn.

#William

De 3 zile eu stau și ma gandesc daca Aisha chiar are ceva cu ala.
Nu m-am prezentat nici la pregatirile pentru misiune și nici nu am de gand sa fiu punctual in seara asta.

Din cate am auzit,ar trebuii sa fiu la depozitul ala pe la ora 22:30.
Avand in vedere ca depozitul are etajele la subsol,nu ma voi grabii sa ajung in depozit pentru ca eu trebuie sa ajung la un etaj care e sub pamant.

-------------------

Am inchis ușa apartamentului și am coborat scarile leneș.Daca tot mai am cateva ore bune pana la misiune,am decis sa ma duc la sala.

Bag cheia in contact și masina vibreaza sub mine.
Dau sa ies din parcare dar soneria telefonului se aude din buzunar.

~Convorbire telefonica~

-Adam..Daca m-ai sunat sa-mi spui ca s-a logodit cu ala mai bine taci.

-Ohoo..Cineva nu are cea mai buna dispozitie.
Il aud pe Adam razand.

-Si cineva are chef de glume.Ce e?

-Ai șanse sa te impaci cu ea.

-Da..stiu.Am șanse sa ma impac cu ea,cum sunt sanse sa vina Mos Craciun de Paste.

-Nu.Chiar vorbesc serios.

-Aoleu.Cum asa?spun ironic.

-Echipa ei,trebuia sa fie acum la John la firma sa clarifice lucruri.Dar ghici ce?Nu sunt.

-Asta nu inseamna ca ea vine in misiune.

-O ba da.Daca ei nu sunt la bunicul ei sa planuieasca,inseamna ca au planuit deja si ca ea vine sa-i conduca.Nu te prinzi inca?

-Nu Adam.Nu vine!Nu o sa ma impac cu ea!Si nu mai vreau sa o urmaresti.E problema ei de acum inainte.

-Stiu ca nu ai renuntat.Si ca imi spui asta la nervi.Dar oricum.Ne auzim dupa misiune.

-Pa.
Spun si arunc telefonul pe scaunul din dreapta.

~Convorbire telefonica incheiata~

Am calcat acceleratia la maximum,fiind prea nervos pentru a gandi limpede.

Toata chestia asta ma da peste cap.Daca vine in misiune eu nu o sa ma ating de ea,chiar daca ma ameninta cu un pistol.

#Aisha

Am deschis usa apartamentului,mirosul de vanilie al casei mele invadându-mi narile.

Mi- aruncat bocancii pe podea și ma trantesc pe canapeaua din living.
Bagajul a ramas pe hol si nu am de gand sa il desfac.

♠Spionul Inimii♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum