22.

1.7K 71 4
                                    

#Aisha

Sunt trezita de telefonul meu care suna.Deschid ochii usor si observ ca cel care suna e Will.
Imi dreg vocea putin,si raspund in șoaptã:

~Convorbire telefonica~

-Mda,Will...spun cu o voce stinsa.

-Bunã dimineața!

-Neața'...

-Incã dormiți?

-Pãi da..

-Iar ati stat de pazã toata noaptea?spun el amuzat.

-Aha..sigur.Daca prin pazã ințelegi pregãtiri pentru nunta Emei..atunci da,am stat de pazã.

-Stai,stai,stai...Ce nunta?

-Ah..am uitat sã-ți spun.Ema are nuntã in douã sãptãmâni,exact când mergem noi in Europa.

-Serios?spune cu o voce stinsã.

-Da..va trebui sa merg cu Ema,dupa cumpãrãturi si tu cu Adam.

-Cu cine??

-Adam..

-Cine-i ãla?

-Va fi finul tãu,pentru ca noi vom fi nași.

-C-ce vom fi?era super panicat.

-Ce ai auzit!Este prietena mea si trebuie sa fim alãturi de ea.Ok?

-Bine...sunã-mã când te trezești in totalitate.

-Pa!

-Pa iubito!

~Convorbire telefonica incheiata~

Dupã ce am terminat de vorbit cu Will,m-am ridicat și m-am indreptat spre baie.Am intrat in duș,iar dupã mi-am fãcut hidratarea feței și un machiaj simplu.

Am pregãtit douã cafele,și am așteptat-o pe Ema sã iasã din duș.
Și eu trebuie sã-mi caut rochie și pantofi,dar o voi lua dupã ce terminam cu pregãtirile pentru ei.

-Deci...Când vrei sa ne uitãm pe lista pentru nuntã?

-Pãi..acum.Stai sã mã duc sã le i-au.

Zâmbesc la ea și o privesc cum iese din bucãtãrie.De micã,mã gândesc la nunta mea..dar vãzând acum câte lucruri trebuie fãcute,mã ia groaza.

In câteva minute,Ema s-a intors si am spus:

-Sã vedem...(i-au prima lista in mânã și incep):
Avem de luat:
Rochie
Pantofi
Colier
Cercei
Decoratiuni
Trebuie sa facem rezervãri la coafor,spa și restaurant.
Decoratiunile florale
Invitatiile
Culorile restaurantului,ale invitaților si ale florilor.
Rochițele pentru domnișoarele de onoare.
-----------------------------------------------

Și toate astea,sunt decat cateva chestii importante.Mai sunt atâtea lucruri și doar douã sãptãmâni și jumate.

Maine seara avem avion spre Europa.Eu,Will,Ema și Adam,ne vom intâlni pentru a pleca in Europa toți...Ema va trebui sa se duca la birou pentru câteva zile,iar eu cu Will am putea sa ne bucurãm de aceste câteva zile libere,pânã vor incepe pregãtirile.

Acum...am decis sã ies cu Ema la o cafenea,pentru a mai discuta detalii.

#William

Doamne,mai e mult pânã când plecãm?
Cu toate foile astea,cu dosare și cu oameni enervanți eu nu mai fac fațã.Tot ce vreau e sã plec acum de la birou,sã mã duc acasã,sã-mi fac bagajul și sã o sun pe Aisha.Imi e foarte dor de ea,și vreau sã o vãd.

♠Spionul Inimii♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum