#William
M-am trezit de o orã,și nu fac altceva decât sã privesc in gol pe balcon.Nunta asta m-a dat peste cap,Aisha tot la fel.
Mai e o zi,o tâmpitã de zi pânã la nunta mea.Nici nu vreau sã mã gândesc cum va suna intrebarea mea cãtre Aisha ..."Bunã,știi mâine mã cãsãtoresc și aș vrea sã vi și tu,mi-ar face mare plãcere"....Doamne,ce invitație retardatã.
Imi șterg gândurile,mã duc la bucãtãrie,imi fac cafeaua si ii las un mesaj Sarei,cã nu am putut sã o aștept.Plec spre mașinã,cu invitațiile pentru nuntã,și vad cã mã sunã bunicul Aishei.-Bunã dimineața,Will!Cum merge treaba?
-Pãi..pânã acum totul decurge bine.Inafarã de faptul ca fata are tupeu,și era sã-mi trânteascã ușa in fața numai pentru a pleca,merge bine...spun eu amuzat.
-Scuzã-i comportamentul,Will.E mult prea stresatã.Sper cã te vei descurca,mai ales cã o inviți la nuntã.Iți urez succes!
-Mulțumesc,sigur mã voi descurca.
Inchid telefonul,și pornesc spre firmã cu tot felul de gânduri imprãștiate...
***
#AishaSunt trezitã,de o alarmã ciudatã a telefonului,și imi dau seama ca Will tocmai a vorbit cu cineva la telefon.Nu mai stau pe gânduri,deschid leptopul și imi transfer toate datele.
Dupã cateva secunde de așteptare,imi apare un pliculeț in care cred cã este convorbirea.Apãs pe el și incep sã citesc ce au vorbit.
,,John șef"
Ora 10:45Convorbire telefonicã:
-Bunã dimineța,Will!Cum merge treaba?
-Pãi...pânã acum totul decurge bine.Inafarã de faptul ca fata are tupeu,și era sã-mi trânteascã ușa in fațã,numai pentru a pleca,merge bine..
-Scuzã-i comportamenul,Will.E mult prea stresatã.Sper cã te vei descurca,mai ales cã o inviți la nuntã.Iți urez succes!
-Mulțumesc,sigur mã voi descurca.
Eu habar nu am,cum te descurci tu domnule William,având in vedere cã ti'am montat un microfon din prima searã farã sã-ti dai seama.
Și nu credeam cã bunicul,a putut sã aranjeze tot.Și acum cã am aflat,mã duc și la nuntã,deci trebuie sa mã pregãtesc și pentru nuntã,dar și de luptã.
Nici nu știu cu cine s-au incurcat,râd eu in mine.Am devinit diabolicã...wow..
Dar cu toate gândurile mele,observ ca trebuie sã plec la noul meu serviciu,așa ca imi i-au o rochie strâmtã albastrã,pantofii negri ,ochelari de soare și geantã neagrã.M-am asigurat cã nu.mi lipsește nimic,și am plecat.***
Ajunsã la firmã,mã indrept spre lift,intru in el dar când usile trebuiau sã se inchidã,cineva le oprește.
Mã uit umitã la el,si observ un bãrbat nu foarte inalt,bine fãcut si are pãrul un șaten-deschis.Nici nu imi ies bine din gânduri cã il aud.-Bunã!spune el zâmbitor.
-Bunã!
-Tu trebuie sã fi noua secretarã a lui Will nu?
-Da...tu de unde știi?
-A anunțat pe toatã lumea la o ședințã..Eu sunt Lucas si tu ești...?
-Aisha,imi pare bine!Și strâng mâna eu el.
A zâmbit si am așteptat sa ieșim din lift.Am mai aflat cã lucreazã pe același etaj cu mine,deci ne putem vedea.Și spre uimirea mea,m-a invitat sã merg cu el la nunta lui Will.Deci cred ca mi-am gãsit și partener..:D
Intru pe coridorul lung,iar toatã atenția se indreaptã spre mine.Il zãresc pe Will,care zâmbește și se indreaptã spre mine.
Iși drege vocea,și spune:
-Puținã atenție!și toata lumea se indreaptã spre noi.Ea este noua mea secretarã,Aisha și sper sã o primiți cum-se-cuvine..spune el si eu zâmbesc.
Nu dupã mult timp ,mã invitã la el in birou,pentru a-mi da orarul și niște dosare.Imi aratã biroul meu,care este exact lângã al lui.Nu prea am vorbit..mã rog eu nu am vorbit,cãci el nu se oprea și nu il puteam opri din nou.
***
#WilliamDupã ce Aisha a pãrãsit biroul meu,am rãsuflat ușurat cã am putut sã-i țin piept acelei priviri magice.M-am bucurat in liniște de ultimele douã ore de serviciu,iar la 18:30 trebuie sã mã intâlnesc cu Sara pentru ultimele pregãtiri pentru nuntã.
Am cateva mesaje,și nu mã intereseazã de la cine.Decât acum il citesc pe al Sarei,in care imi spune ca nu ne vedem la 18:30 ci la 19:15.Incredibil...Am plecat de la muncã degeaba.
Pornesc spre mașinã,dar nici nu mã apropii de ușã,cãci o vãd pe Aisha intrand in cafenea cu..Lucas.
Eu cu el nu mã mai ințeleg de mai bine de un an.A și incercat sã preia controlul firmei.Dintr-o datã,un sentiment ciudat de gelozie mã cuprinde și mã indrept spre cafeneaua in care au intrat.Imi comand o cafea si din ,,greșealã'' i-o vãrs lui Lucas in cap.
-Omule,ești dement?strigã el nervos.
-Nu omule,sunt șef...spun eu ironic.
Il privesc serios,Aisha e foarte uimitã și in cateva secunde pleacã fãcându.i semn Aishei și spunându-i ceva de genul ,,Te sun eu''.
Profit de moment și mã așez in fața ei la masã și pare indiferentã.Chiar atât de invizibil sunt?
Nu ințeleg cum eu imi bat capul cu ea..și ea se preface cã plouã.-Salut!spune ea cu un zâmbet sarcastic pe fața.
-Bunã!spun eu cu același zâmbet.
-Imi explici și mie de ce ai fãcut chestia de mai devreme..?
-Efectiv mi-a scãpat..spun eu si ridic din umeri.
-Mda..sigur,și eu sunt Cat-Woman...spune ea cu același sarcasm.
Fata asta ma omoarã cu ore.Nu poți sã comentezi cãci iți dã replica.Nu știi ce sã spui,și tot iți rãspunde.Parcã are dicționar la ea..
-Uite....nu vreau sã te vãd in preajma lui.Nu o lua in nume de rãu...
-Nu imi spui ce sã fac și cu cine sã stau ok?
Doamnee...fata asta e mai neascultãtoare decât un copil mic care vrea la joacã.
-Incheiem discuția și hai sã mergem,a inceput ploaia.Te duc eu...spun serios.
-Știu sã sun un taxi,apropo!spune ea la fel de ironicã.
Cred cã celãlalt prenume al ei e Ironia.
-Nu mai comenta și mergi...spun și o i-au de mânã.
Fugim amândoi prin ploaie,și ajungem la mașinã.Intrâm in mașinã,ne uitãm unul la altul.Dupã cateva minute ne apropiem și ne sãrutam.Eu adâncesc sãrutul,dar ea mã respinge.
Ne uitãm nedumeriți,iși intoarce capul,spunând:-Wow...vreau sã zic ceva dar mã intrerupe.Ce a fost asta,aici a fost și aici s-a terminat.Ok?
-Da,scuze..nu știu de ce am reacționat așa.
Ajungem la ea acasã,și iese din mașinã fãrã sã mai spunã nimic.Plec din fața blocului,gândindu-mã la cat de idiot sunt.Plec spre Sara și oftez...
In pozã este Sara. 💜💖💖💗💗💕❤💙❤. 💚
•D~•
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
ActionEa = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?