#Aisha
Imediat dupã ce am anunțat inceprea luptei,toatã lumea s-a rãsfirat.Colegii mei de echipã,au trecut pe poziții,așteptând un semnal de atac de la William.
Cu el nu am schimbat nici o vorbã.Nici mãcar in ordin nu i-am dat,cã deja era pe poziții alãturi de ceilalți.Auzind zgomote de prin împrejurãri,le-am fãcut semn din mânã și toatã lumea s-a dat inapoi.Așa cã le-am spus in microfon:
-Toatã lumea pe poziții!Nu atacați pânã când nu vã dau semnalul!
Toatã lumea a dat din cap in semn afirmativ,numai Will a comentat:-Sunt la 50 de metri de noi!Cum vrei sã-ți așteptãm semnalul?Atacați imediat cum ii vedeți!
-Tu te-ai tâmpit la cap?Ii trimiți la moarte sigura!La semnalul meu atacați sau abandonãm misunea!INȚELES?
Spun eu rãstit cu un ton autoritar in microfon.
Toatã lumea a mimat câte un ,,ințeles!" și au revenit pe pozițiile lor.Se auzeau pași dar nu erau mulți,probabil s-au imprãștiat.Le-am fãcut semn din mânã sã lase armele jos și le-am spus:
-Sunt puțini!Fãrã arme,pentru a nu atrage atenția!
Când pași se auzeau din ce in ce mai tare,ne-am indreptat spre ușã și la semnalul meu,coechipierii mei au spart ușa intrând peste ei.
Nu erau mai mult de 4 oameni,așa cã am trimis doi spioni mai buni dupã ei...La nici 10 minute s-au intors ca și cum nimic nu s-a intâmplat cu detalii:-Doi sunt in camerã,unul pe hol,iar altul undeva la parter..a alunecat..
-Bun!Haide-ți e liber!
Toatã lumea mergea in liniște dupã mine și Will.Suntem la etajul 1 și mai avem incã 8 etaje de luat la rând.
Urcând scãrile spre etajul doi,am dat de 5 oameni.Aveau hârtii și iși fãceau planuri.Tot ce am auzit inainte ca Will impreuna cu echipa sã-i elimine a fost aceastã propoziție neterminatã:
,,Locul ei este sus,pe acoperiș,acolo o așteaptã..."
La aceste ultime cuvinte,mi-am dat seama cã ceva este pregãtit și pentru mine.Am decis sã urcãm in continuare,urmând ca eu sã dispar pe la etajul 7,pentru a-l cãuta pe Josh.
Lui Will nu ii pot spune nimic.Ar veni dupã mine și ar incurca situația mult mai rãu.La etajul 4 am gãsit gaze toxice.Aveau conometru așa cã toatã lumea a fugit pe unde a putut...Era normal sã ne despãrțim,așa cã dupa ce toatã lumea a aflat prin microfon cã este bine,ne-am despãrțit fãcând echipe cât de cât egale.
Eu impreunã cu Lucas și incã 4,am continuat sã urcãm spre acoperiș.In timp ce Will cu alți 5,au rãmas sã caute prin camere,urmând sã urce
la scurt timp dupã noi.
Etajul 5....la acest etaj am fost nevoiți sã folosim arme.Ne-am așezat pe poziții,fiecare dupã un colț diferit,iar la semnalul meu,toatã lumea a inceput sã tragã spre direcția stabilitã de noi.Sunetele erau asurzitoare...zeci de gloanțe de la adversari,treceau pe lângã noi.Așa cã am hotãrât sã urc singurã la urmãtorul etaj...l-am lãsat pe Lucas ca șef de mini-echipã.Am vorbit in cascã,neavând altã soluție:
-Will,eu mã duc la urmãtorul etaj.Lucas a rãmas la 5.
Dupã câteva secunde de așteptare a rãspuns:
-Aisha nu ai ce cãuta singurã mai sus!O spun și ca șef și ca iubit!
-Nu ești iubitul meu!Mã duc!
Am lãsat casca deschisã și am continuat sã urc.
Dar am auzit din nou din cascã:-Sunt prea mulți sus.Aisha nu te duce!și dupã tot ce am mai auzit au fost sunete de arme și o bubuiturã.
Inima imi bãtea prea tare,dar trebuie sã mã controlez.Eu trebuie sã ajung la Josh!Eu trebuie sã ajung la Josh!
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
ActionEa = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?