25.

1.6K 69 4
                                    

Bunã!!!
M-am gândit sã schimb puțin cursul acestei cãrții.Acum ca Aisha și Will,au întâmpinat probleme...Ce credeti cã se va mai schimba?

#Aisha

Ceasul aratã ora 13:15,iar eu nu fac decât sa mestec absentã in acest ceai,care deja cred cã iși pierde gustul.

Am ajuns acasa de câteva ore bune,am vorbit si cu bunicul.
Tocmai am aflat cã vãrul meu din Tennessee,Zac,m-a invitat la el,sa spunem intr-o mini vacantã.

Așa cã,tocmai acum il apelez:

~Convorbire telefonicã~

-Nu pot sã cred cã imi rãspunzi!!Spune Zac amuzat.

-Și mie imi pare bine sa te aud amice!Spun eu chicotind.

-Când am auzit de la unchiul John cã te-ai intors din acel concediu,sigurul gând a fost sã te mai chem și eu intr-o mini vacanțã.

-Am aflat deja ce aveai de gând..spun râzând.

-De unde?

-Zac..Sunt spion,am propriile secrete..Spun și il aud râzând.

-Ok atunci..Deci,domnișoarã Aisha-spion,daca tot știi ca vreau sã te chem..Rãspunsul tãu care este?spune râzând incet.

-O sã vin!spun entuziasmata.

-O Doamne!Te aștept!

-Dar...nu acum!Am niște neînțelegeri de rezolvat.

-Aha..Mi-a spus mie unchiul John,neînțelegeri in dragoste.

-Știi cã o sã-ți zic totul,asa fãceam mereu.Dar chiar sunt importante acum.

-Hei,stai liniștitã.Vii când iți termini treburile.Oricum...trebuie sã-ți prezint pe cineva..

-Aww..Acel cineva e o fatã?spun eu entuziasmata.

-Mda..spune chicotind Zac.Ești prima care aflã.

-Ok,atunci mã simt mândra ca am aflat prima.Te voi suna când mã voi decide sã vin.

-Oricând și la orice orã.Ai grijã de tine,Aisha.Te pup.

-Ok,Zac.Și eu te pup și vreau sã te vãd.Vã pup pe amândoi..
Spun și il aud chicotind.

~Convorbire telefonicã incheiatã~

Zac este un tip foarte de treaba.In fiecare vare plecam cu parintii mei la familia lui și majoritatea timpului il petreceam râzând și cercetând fiecate colțișor al pãdurilor.

Parintii lui cãlãtoresc foarte mult,și din câte am ințeles acum sunt in Australia.De când pãrinții mei au decedat..au preferat sã cãlãtoreascã pentru ca durere sã nu mai fie atat de dureroasã.

Și trecând peste asta,acum tocmai am intrat in baie pentru a-mi face un duș.

#William

De când a plecat de la nunta aia,nu am fãcut altceva decât sã mã gândesc la cum se simte acum și la cât de tâmpit am fost cã nu i-am spus!

♠Spionul Inimii♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum