#Aisha
Mirosul cafelei ma face sa deschid ochii dintr-o clipită.Mă intind şi casc, in timp ce imi caut telefonul.
Dupa ce am verificat toate notificările şi restul, mi-am infăşurat cerceaful in jurul meu şi am pornit târşind din picioare spre bucatarie.La bucătărie, am dat de un Will ciufulit, somnoros, dar totusi atat de draguț.
-Bună dimineața!spun si il pup pe obraz.
-Neața rază!Uite ce am facut.
Spune in timp ce ridica o tigaie arsa din coşul de gunoi.-Te rog..nu te mai atinge de nimic din bucătărie.
-Dar totuși. .Am făcut căteva clatite nearse.Spun si zâmbeşte aşezându-se in fața mea,cu doua cafele in mână.
-Ştii..Azi ar cam trebuii sa facem bradul.Şi de data asta nu va mai fi atat de original.
-Serios?La ce te-ai gândit?
-La unul alb..Cu ornamente inchise, defapt negre şi lumini albe.
-Interesantă combinație.Spune ridicând o sprâceană.
-Cred ca ar fii cazul sa ma duc sa ma imbrac.
-De ce?spune râzând.Mie imi place de tine decat cu un cerceaf.
-Hahaha.Spun rotindu-mi ochii.
***
Dupa ce mi-am aranjat parul şi m-am schimbat, Will a adus bradul alb si decorațiunile.
Acum, ne aflăm in mijlocul camerei incercând sa aranjam bradul asta.
-Eu renunț!spun in timp ce arunc un glob pe jos.
-Nu nu nu!Tu nu mi-ai dat voie sa plec de langa brad, asa ca nici tu nu o faci.
-Dar nu iese!Nimic nu se potrivește!
-Ba se potrivesc!A iesit mirific!Doar ca tu nu vrei sa vezi.
-E bun de aruncat la gunoi Will.
Spun eu in timp ce mă aşez pe canapea şi sorb uşor din cafeaua mea.- Nu e de aruncat la gunoi!Il vom lasa aici..vom pune si luminitele si gata!
-Cum spui tu! Dar tot arata groaznic.
Spun incruntându-mă.Plec din living, auzind telefonul cum suna din dormitor.I-au telefonul si vad ca ma suna Ema-prietena mea cea mai buna, care a facut nunta acum cateva luni- şi răspund:
~Convorbire telefonică?~
-Aishaa..Craciun fericit!
-Hei Ema.Craciun fericit si voua, ce faceti?
-Pai daca tot este maine Crăciunul, m-am gândit că ar fii frumos să-ți dau un cadou.
-Serios?Ce cadou?spun nerăbdătoare.
-Pai..te vei bucura de el mai tarziu.
-Ai de cand sa-mi spui sau il chem pe Will sa negocieze cu tine?spun razand si indreptandu-ma din nou in living.
-Păi..Du-te langa el, sigur vrea sa auda asta.
-Ok, acum te auzim.
-Sunt însărcinată!!o aud pe Ema tipând in telefon.
-Cum?spun incepand sa tip si eu si sa sar prin toata casa.
-Asa cum ai auzit.Ve-ți fii naşi peste 7 luni.
-Oo Doamnee!!Avem atatea de facut.Botez, cumparaturi, si alte cumparaturi.
-Ok Aisha.Esti mai bucuroasa decat mine.Nici nu s-a nascut.Vom avea timp de toate.
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
ActionEa = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?