#Aisha
Ceasul este deja 21:30,și am de gând sã mã pun in pat.La ora 5;00 am avion spre San Francisco.
Bagajul e gata,cafeaua mea sper sã rãmânã caldã,si tocmai am aflat cã din aeroport mã va lua șeful meu....Superb nu-i așa? Adicã mie imi convine ca un bãrbat sã mã vadã ca moartea la 5 dimineața..Mã pun in pat si adorm...
#William
Am terminat treaba la muncã de cateva ore bune,eh..si de atunci stau in pat la tv,ascultând-o pe Sara cum imi povestește despre pregãtirile de nuntã.Dar, cred cã nu a ințeles un lucru...NU FAC NICI O NUNTÃ!
Am incercat sã-i explic toatã ziua,dar nu puteam incepe o frazã,cã mã intrerupea de fiecare datã,tot cu prostiile ei pentru nuntã;flori,muzicã,invitați si toate rahaturile..-Sara...?
-Daaa,vin acum!spune ea din bucãtãrie.Spune Will..
-Uite..nu vreau sã ne certãm dar nu facem nicio nuntã....spun cu indiferențã in glas.
-Oh,dragule...dar e normal sã fi speriat.Si eu sunt.Dar trebuie sa ne gândim la noi...Nunta este peste 2 zile si nu o pot întrerupe acum...
Mda...ce vreau eu și ce imi zice ea.Eu nu vreau nuntã,ea și-a luat si rochia...
In incercãrile mele eșuate,am picat de acord...si da ne cãsãtorim.Defapt nu am picat de acord,am fost nevoit sã-i zic cã ne cãsãtorim ca sã nu facã vreo crizã de nervi.
Trecând peste toate,in gând imi vine Aisha..ceea ce face sã mã intreb ,,Cum fac sa plec la 5 de acasa?" sau cum o sã o intreb dacã vine la nunta mea?Mã pun in pat,o i-au in brațe pe Sara...si aștept sã imi sune alarma.
****
#Aisha
Mã trezesc grãbitã și somnoroasã.La 5 am avion si e 3:45...ok,ok,calm...
Mã liniștesc,imi i-au o pereche de blugi negri,o bluzã albã și o jachetã din piele neagra cu bocanci.Imi i-au bagajul,telefonul,cheile si plec.***
Drumul a fost liniștit,mai aveam puțin si adormeam.Cobor din avion,si in fața aeroportului,vãd o mașinã albã...pãrea cã așteptã pe cineva...ok,da si acel cineva sunt eu.Pãșesc spre mașinã,increzãtoare cãci eu așa sunt.Mã apropii de mașinã,imi intru in rol și zâmbesc.Deschid ușa mașinii,intru si spun,destul de serioasã,decat cu un zâmbet micuț.
-Bunã dimineața!
-Bunã dimineața,domnișoarã Aisha!
Hmm...acest William e dubios,dar in acelasi timp drãguț.Poartã un tricou si niște blugi inchisi la culoare si adidasi.
Nu mai stau pe ganduri si incep sa vorbesc din nou:
-Deci...sã inteleg cã tu ești noul meu șef..Si apropo,eu nu iti spun șefu' decât la muncã!spun eu pe ton autoritar.
-Sincer,nu iti ceream mai mult!spuse el si zâmbi subtil.
Ajunsã la noua mea locuințã.Ies din mașinã,și Will vine dupã mine cu bagajele.Intru in noua mea casa temporarã,aprind becul si il las pe Will sã intre.
-Vai,da' cat rosu si negru avem aici..spun el,iar eu zâmbesc.
-As fi preferat negru cu alb,dar...nu au avut mobilã albã cand am comandat...
-Interesant...Deci,ai nevoie de ceva?
-Nu,mersi mã descurc si singurã.
-Ok...Azi programul incepe la 12,pentru cã deabea ai venit...in schimb la 9:30 sã fi acolo...spune el destul de serios..
-Binee...altceva?
-Sper ca știi unde trebuie sã vi...si apropo ti-am lãsat numãrul meu de...
-Mã descurc,mersi...i-o tai eu imediat.
Rãmâne mascã la faptul ca l-am intrerupt,dar continuã un pic nervos.
-Daca te descurci,domnișoarã Aisha,ne vedem la 12 ...Pa pa,spune el si imi face cu ochiul.
-Ok Ok...La revedere!spun si ii arat ușa.
Iese pe ușã,și o inchid dupã.El incã nu si-a dat seama cu cine s-a pus,având in vedere,faptul ca i-am montat un microfon in telefon,sã aud cu cine vorbește.
Domnule William,nu cred cã știți cu cine v-ati incurcat.Spun eu si zâmbesc triumfãtor.***
#WilliamDe cand a intrat in masinã,ma atras intr-un mod plãcut.Fata stie cum sã actioneze,se vede dupa orice lucru pe care il face.
Am rãmas prost,cand la ea in casã,mi-a tãiat fraza mai repede decât o face Sara.
Inca ma amuzã intâmplarea.Nu mã așteptam la asemenea tupeu...si mai ales la atâta frumusețe.Stai,stai,stai...ce vrobesc eu aici?
Eu ma cãsãtoresc in 2 zile,si deja Aisha ma atrage.Am doua variante:amân nunta ori mã prefac ca Aisha nu exista.A doua variantã e imposibilã,având in vedere cã mã vad cu ea in ficare zi,si mai trebuie sã o si urmaresc cate odata...deci sincer,prima variantã ar fi mai usoarã.Dar nici pe Sara nu o pot lasa cu ochii in soare.Nunta se tine,si am de gând sã o tratez pe Alisha cu indiferența,iar intre noi nu va fi decat o relație strict profesionalã.
***
#AlishaDupã ce Will a plecat,eram incã uimitã de faptul ca nu a comentat atunci cand l-am intrerupt.
Tot ce știu e cã se cãsãtorește peste 2 zile,și voi fi și eu invitatã+cã imi trebuie partener...doar așa il fac gelos nu?Imi alung gândurile si mã schimb in pijamale.Sting lumina,mã bag in pat,imi programez alarma si adorm foarte repede...
La media-mașina lui Will ❤
•D~•
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
حركة (أكشن)Ea = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?