23.

1.7K 67 3
                                    

#Aisha

Ceasul arata ora 11:25.Ma uit imprejur si observ ca nu mai sunt pe canapeaua din living,ci in dormitor.
Ma ridic leneșã,imi pun picioarele pe covorașul moale și pornesc spre baie.

Dupa un duș cald,mi-am prins parul,mi-am dat pe fata crema hidratanta și am coborât la parter.Franta e superba.Priveliștea casei e mirificã.
Am ajuns in bucãtarie și Will nu era.Acum stau pe scaunul din bucatarie și imi beau cafeaua.
Aud ușa de la intrare și decid sã mã ridic de pe scaun.Merg târșind pânã in living și il vãd pe Will cu o cutie de bomboane.Cutia era destul de ciudata,dar totuși arãta uimitor.

Zâmbește și spune:

-Bunã dimineața!

-Neața!spun eu și mã indrept spre el.

Mã ia in brate și mã sãruta scurt.Imi intinde cutia de bomboane și se indreaptã spre bucãtarie.

Ma asez pe canapea și desfac cutia.Incep sã gust din fiecare sortiment și oricare aromã imi mângâie papilele gustative.
Will iese din bucãtãrie cu o cana,probabil cafeaua lui,și se așeazã lângã mine.Intinde mâna dupa bomboane,dar ii lovesc mâna și spun cu o voce de copil:

-Sunt ale mele!Nu ai voie..

Zâmbește la mine și in urmãroare secundã incepe sã mã ciupeascã și sa ma gâdile.

-Acum am voie?și continua cu ciupiturile.

-Au!Da gata! Mã predau!spun și incepem amândoi sã râdem.

***
După ce am mâncat şi ultima bomboană din cutie, am decis să mergem să ne plimbăm pe străzile Parisului.

Pentru plimbarea din aceasta dupa-amiaza, am ales o ţinută formată dintr-un maieu negru, blugi albastri rupti, sandale, poşetă şi ochelari de soare.
Pentru faţă am ales un ruj crem, mascara si fond de ten.

După mai multe minute de aşteptare in traficul aglomerat, am ajuns intru-un parc de lângă turnul Eiffel.
Am mâncat vată pe băţ ,ingheţată şi am făcut multe poze. La fiecare minut, Will imi mai fura căte un sărut.. Si tot aşa, am cunoscut imprejurimile.

•••
Acum, suntem la un restaurant. Will a plecat să parcheze maşina mai aproape şi eu am rămas la masa. Tocmai mi-am ales ceea ce vreau să mananc. M-am decis să comand pentru mine, căt  şi pentru Will, un platou specific franţuzesc şi două limonade.
Am chemat ospătarul şi am spus:

-Bună seara!

-Bună seara, domnişoară. Ce doriţi să comandaţi?

-A-şi dori un platou franţuzesc şi două limonade.

-Imediat.

După ce ospătarul s-a indepărtat de masa nostră, l-am văzut pe Will intrând in restaurant. Ajuns la masă, s-a aşezat şi a spus:

-Deci.. Ai comandat?

-Da... Un platou şi două limonade.

-Doamne, mă cunoşti atăt de bine..

-Normal.. Nu deasta sunt spion?
Spun şi zambesc superior.
Zâmbeşte la cele auzite şi mă ia de mână.

***
Am ajuns acasă pe la ora 21:50,dupa mai multe incercări eşuate pentru a ajunge acasă... Da exact! Ne-am rătăcit prin marele Paris.

Acum, sunt pe balconul casei noastre.Ceasul arată ora 02:30,iar eu nici nu mi-am terminat ceaiul pe care il tin in mână de o oră şi ceva.
Will doarme, aşa că am preferat să nu il trezesc. Am nevoie de căteva momente de linişte.

♠Spionul Inimii♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum