#WilliamSalut!Mã numesc William Turner,am 24 de ani,locuiesc in San Francisco de 4 ani,si sunt spion.Firma la care sunt angajat este a unui prieten de al meu pe care nu il cunosc foarte bine,dar stiu cã stã in New York,si pe mine m-a lãsat șef aici.Pasiunea mea este reprezentatã de cursele cu mașini.
Trecând peste,am aflat cã șeful meu din New York,o trimite pe una pentru un examen final.Imi amintesc si eu de examenul final,l-am dat acum un an.Tot ce trebuie eu sã fac este sã nu o las sã se atingã de fișierul meu din casã.Nu cred ca o sã mã facã o puștoaicã.Mai ales pe mine,cel mai bun spion al orașului San Francisco.Si mai știu ceva,fata habar n-are ca totul este plãnuit.Mã trezesc cu o durere de cap ingrozitoare,si mã uit la ceas..e 5:30.Lângã mine se aflã iubita mea,Sara.
E de treabã,dar nu știe ca sunt spion.De multe ori mã cert cu ea,pe teme cum ar fi ,,Unde ai fost plecat 3 zile?". ,,De ce ai 2 telefoane?". ,,De ce telefonul tãu a fost inchis?\De ce ai plecat fãrã sã anunți?"Eu chiar o plac mult,dar la meseria mea nu renunț.E adevãrat ca nu i-am spus ,,te iubesc'' pânã acum,dar dacã nu o simt,nu spun.Are mult prea multe așteptãri,vrea sã ne cãsãtorim exact intr-o sãptãmânã,si eu tot o amân.Mai ales cã mai vine si aia,mâine.Imi e teamã cã intr-un moment de neatenție rãmân fãrã fișier,sau fãrã soție.
Mã ridic din pat ușor,si plec spre balcon.Orașul asta e atat de liniștit in zorii zilei,incât mi-aș dori sã fie așa și ziua.Fãrã mașini barã la barã,fãrã claxoane,decât liniște.Dar nici la mine nu dureazã mult,dupã 5 minute de liniște,aud telefonul sunând si rãspund.
-Bunã dimineața!
-Salut,Will!aud vocea șefului meu.
-Spune-ți!
-Dormeai?
-Nu,eram pe balcon.Am ieșit la aer.
-Uite,nu vreau sa te rețin mult,dar sper sa te descurci de mâine cu Aisha.
Deci Aisha o chema.De unde am scos eu ca o cheamã Ava.Ciudat...
-Da,nu va fi o problemã,dar vreau sã știu câți ani are și la ce se pricepe ca sã imi fac un plan....spun eu serios.
-Are 23 de ani,si crede-mã e mult mai bunã la abilitate si lupte decât tine...
-Ok,sã zicem cã vã cred.Dar nu cred cã o sã mã bat cu o fatã...spun eu amuzat.
-Defapt,ar trebui sã te pregãtești.Când nu ii iese ceva,apeleazã si la violența,injurãturi si arme.
-Wow...nu mã așteptam la asta,dar mã descurc in orice situație.
-Ok William,am incredere.Acum te las.
-Bun,ne auzim la telefon!La revedere!
Imi i-au telefonul si mã duc in pat.Sara nici nu s-a mișcat.Ma pun lângã ea si mã gândesc la un plan pentru Aisha parcã.Da,Aisha.Cele spuse de șeful meu,mi-a dat peste cap planurile.Nu mã gândeam ca o fatã apeleazã la atât de multe soluții.
Dupã vreo 20 de minute de gândire adorm cu spatele la Sara și cu telefonul lângã mine.L-am programat sã sune la 8:30,și la 9:30-10:00 sã ajung la firmã,si bineînțeles sã o duc si pe Sara la biroul ei de notariat.
Urãsc avocatura si tot ce ține de ea,dar nu ii pot interzice Sarei sã nu se ducã.Termin cu toate gândurile si adorm...
***
Mã trezesc atunci când aud alarma,si o aud pe Sara spunând ceva,mai mult pentru ea.Zâmbesc si ma ridic.Incerc sa o trezesc,si o pup pe frunte.Zâmbește la gestul meu si isi pune pãtura pe cap.
Mã duc la baie,imi fac un duș,mã imbrac in costumul meu negru si plec impreunã cu Sara,care spre mirarea mea era gata.
O las pe Sara,si pornesc spre birou.Acolo ca de fiecare datã sunt intâmpinat de acte,dosare,inregistrãri si multe altele.#Aisha
Mã trezesc cu o durere de gât groaznicã și ii dau mesaj bunicului ca azi nu trec pe la firmã.
Mã ridic cu greu din pat și mã duc la bucâtarie.Imi fac un ceai si il beau cu niște biscuiți ce conțin o varietate de fructe uscate.
Dupã ce gâtul meu iși revine.Mã duc in living,imi pregãtesc bagajul pentru mâine dimineața si ma pun in pat la tv.Cu siguranța bunicul a aranjat examenul,deci lucrurile de baza:armele si abilitãțile mele le cunoaște si ,,noul'' meu șef.Dar am un as in mânecã,un anestezic.Am 3 fiole la mine,in caz de orice.In regulile pe care le aveam, nu scria nimic cã ar fi interzis sã folosim substanțe,deci...nu e nimic ilegal,având in vedere cã un spion are dreptul la orice.
Bagajul este pregatit,si eu azi vreau decât sã mã odihnesc,deoarece presimt ca o sã am si nopți nedormite pentru fișierul ãla.
La media e William ❤
•D~•
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
ActionEa = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?