Bunã!!!Acesta este unul dintre capitolele cu foarte multe poze ,dar și un capitol destul de interesant..zic eu😀.
Sper sã apreciați efortul!!LECTURÃ PLÃCUTÃ!❤
#WilliamIl priveam pe Adam,care mã privea șocat.Si-a dres vocea și a spus:
-Tu iți dai seama ce ai fãcut?O cunosc pe Aisha de când mi-a fãcut cunoștințã Ema cu ea.Esti dement?tipã in mașinã exasperat.
Mi-am intors privirea spre cealaltã parte a strãzii,mi-am bãgat mâna in pãr de câteva ori și am spus:
-Știi,cã nu m-am gândit in niciun moment s-o sãrut pe aia.
Spun oftând și intorcându-mã cu fața spre Adam.-Atunci de ce naiba ai fãcut-o?
-Pentru cã aia m-a sãrutat pe mine,atunci când eram in mașinã.
-Ok...Și..ca naiba cãuta in mașina ta?
-Am vrut sã fac un gest frumos.Sunt șeful ei și nu m-am gândit niciodata cã ar face așa ceva...
-Aha..Aplauze pentru ,,Will șeful generos!"...Ești intr-un mare rahat amice...
-Știam și eu..Dar sã nu scuipi nici o vorbã,ne-am ințeles..spun fulgerându-l pe Adam din priviri.
-Ok..Dar daca nu ii spui tu,ii spun eu,indiferent de consecințe..spune el la fel de serios.
-O sã-i spun.Atunci când știu ca o sã mã ierte...Dar pânã atunci,hai sã terminãm cu nunta asta.
***
Dupã ce am realizat cã Adam e mai rãu ca o mireasã și dupã ce am așteptat vreo 2 ore numai sã-și ia costum,am plecat sã cautãm mașina și decorațiunile pentru ea.Am cãutat prin multe firme,care se ocupau cu așa ceva..și exact când ne pierdusem speranța am gãsit o mașinã decoratã destul de simplu,dar totusi eleganta și in ton cu nunta.
1.
Dupã ce am mai rãtãcit prin Paris incã doua ore am ales si restaurantul care este format din nuante de roz,asa cum ii place Emei.
Adam este foarte emotionat si nu vrea sa recunoasca,doar ca atunci cand am mers sa-i luam costum,mai avea un pic și leșina.Trecând peste,acum suntem in sala unde se va tine petrecerea de nuntã.Mie,nu mi-a placut niciodata rozul și nici Aishei.Dar acum cã ne aflãm la fata locului,nu pare atât de oribil,deoarece noi am adãugat nuanțe de alb,sa nu fie totul ca la o papusa Barbie.
Adam a iesit sa vorbeascã despre preț cu proprietarul restaurantului,iar eu am intrat sã il analizez.2.
CITEȘTI
♠Spionul Inimii♠
ActionEa = Spion la firma bunicului ei.Perfecta pentru capitolul:ABILITATE. El = Spion la aceeași companie.Unul dintre cei mai pricepuți spioni la LUPTE. ♥♥ Cɛ ʋօʀ ʄaċɛ atʊռċɨ ċâռɖ sɨռɢʊʀa ʟօʀ ʍɨsɨʊռɛ ʋa ʄɨ DRAGOSTEA?