29.

1.4K 76 3
                                    

#Aisha

Telefonul meu sună de cateva minute bune.Intind mana dupa el cu ochii inchisi si raspund.

~Convorbire telefonica~

-Alo!spun somnoroasa.

-Neața raza de soare!

-Nu puteai sa-mi spui "Neata" mai tarziu?

-Vezi ca astazi este o promovare a unei firme.Şi..eu voi fi acolo ca om al lui Caleb,iar tu te vei ocupa sa vii ca om trimis de bunicul tau.

-Adica vom fi sub acoperire?

-Mda..Sub acoperire in cazul misiunii.Dar vom fi impreuna.

-Ok..La ce ora trebuie sa fim acolo?

-Ca orice oameni care se respecta, promovarea incepe la 19:30, dar, vom merge pe la 20:00.

-Ok atunci!Vin cu un taxi, sa nu dam de banuit.

-Ok..Cum vrei tu!Te sun cand vin de la sala.

-Ok.Ai grija..
Spun inca incercand sa ma trezesc.

-Te iubesc.Trec pe la tine mai tarziu.

-Ok.Vorbim.

~Convorbire telefonica incheiata.~

Ma ridic din pat cu greu, si ma indrept spre baie.Dupa ce mi-am facut rutina, m-am indreptat spre bucatarie.

Mirosul de cafea si-a facut prezenta in toata casa.Mi-am luat cana cu panda şi am pornit spre living.

Butonez telecomanda, cautând un serial mai interesant, dar degeaba.
Telefonul suna langa mine,las cana pe masuța si raspund:

~Convorbire telefonică~

-Da bunicule!

-Bună dimineața Aisha!
Am ceva pentru tine.

-Ok, spune.

-Avem o promovare cu foarte multi oameni ce provin din mafii diferite.Am nevoie de tine acolo pentru a te asigura ca nimeni nu pățeşte nimic.Will va fi acolo, asa ca daca te deranjeaza pot trimite pe altcineva.

-Oh..Nu-i nimic bunicule.Ma voi descurca.Trec mai târziu pe la firma.

-Bine Aisha.Ne vedem.

-Pa bunicule!

~Convorbire telefonica încheiata~

Imi târăsc picioarele la baie, sperând ca pentru aceasta promovare pot să-mi fac singură un machiaj de seara.
Dar mai întâi cred ca ma voi duce să-mi i-au o rochie.Si am de gând sa trec şi pe la firmă, pentru a discuta mai detaliat cu bunicul despre ce am de făcut.

Am ieşit din baie şi m-am îndreptat spre dressing.Incep sa caut printe umeraşe ceva comod, dar totuși elegant.
Aleg o pereche de colanți din imitație de piele, un pulover subțire negru şi o veste cu blăniță maro, asortata cu botinele maro.

Părul l-am prins intr-un coc lejer, mi-am pus ochelarii de soare la ochi, am luat geanta şi am coborât grăbită spre maşină.

#William

Ajung in fața firmei lui John (bunicul Aishei) şi cobor din maşina.Ştiu ca nu am ce sa caut aici, dar trebuie sa-l anunț ca nu e tocmai un lucru bun ca Aisha sa vina la promovare.

Ies din lift, şi toate privirile foştilor mei colegi mă întâmpină. Imi continui drumul pana la biroul lui John, bat uşor şi intru.

Privirea imi cade pe Aisha, care era la masă, fiind surpinsă de intrarea mea şi destul de serioasa.
John mă priveşte mirat, dar incepe conversația:

♠Spionul Inimii♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum