Hoofdstuk 26

19 3 4
                                    

'Aiden! Opstaan!' Iemand schud me brut heen en weer aan mijn schouder. Kreunend doe ik mijn ogen met tegenzin open. Jazz haar gezicht verschijnt voor me.

'Wat is er,' mompel ik brommend. Een luide geeuw verlaat mijn lippen en ik wrijf in mijn ogen.

'Je moet opstaan en wel nu!' Ze trekt het warme laken dat op me ligt van me af. Kreunend probeer ik het nog vast te pakken, maar ik ben te traag. Luid zuchtend laat ik me terug achter over vallen op mijn kussen, die een tel later onder mijn hoofd vandaan word getrokken.

Nog een luidere zucht als de vorige verlaat mijn mond. 'Waarom moet ik in hemelsnaam opstaan. Kan een mens dan nooit is niet een dag rusten. Precies niet, nee!' Ik kijk haar pruilend aan. 'Mag ik nog even na genieten van dit geweldig, warm bed,' zei ik vleiend en kijk haar hopelijk met puppy oogjes aan.

'Geen denken aan, mensenjong' Met die woorden pakt ze mijn arm vast en trekt me uit mijn bed, dat zo lekker warm is. Met een kreet van schrik beland ik met een luide bons op de harde houten parket. Een pijnscheut snelt door mijn zij. Ik kreun gepijnigd. 'Rylan, verwacht je binnen een halfuur. Ik zou maar voort maken als ik jou was.'

'Yes, sire.' Krabbelend kom ik overeind en kijk haar aan. Pretlichtjes fonkelen in haar prachtige blauwe ogen. 'Jij hebt hier lol in, hé?'

'Ja, ik vermaak me prima,' antwoord ze breed glimlachend.

'Je hebt er zelf omgevraagd.' Met die woorden snel ik naar haar toe en neem haar in mijn armen.

'Laat me los, Aiden.' Lacht ze en ze stampt met haar benen in het rond.

'Oké, zoals je wenst,' zei ik breed glimlachend.

'Nee, aiden. Nee, ik maak je af a...' Voordat ze haar zin kan afmaken gooi ik haar met een sierlijke zwaai op mijn bed. Met een zachte plof beland ze op de matras.

Giechelend komt ze overeind en steunt op haar ellebogen. 'Kom is naar hier. Als je tenminste durft.' Ze kijkt me uitdagend aan.

Dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Ik plof naast haar neer op het bed, maar voordat ik het zie aankomen trekt ze me onderuit en gaat boven op me zitten. Een brede glimlach speelt om haar lippen.

'En wat ga je nu doen, hé.' Ze kijkt me uitdagend aan

Nadenkend laat ik mijn ogen over haar heen glijden. De perfecte rondingen komen tevoorschijn in haar passend zwart topje. Haar heupen zitten perfect over die van mij. Ik wil nu maar één ding en dat is haar kussen. Het gevoel krijgen van haar lippen op die van mij, die met elkaar versmelten. Ik voel hoe ik rood begin te worden, maar voordat ze het kan zien. Steun ik op mijn ellebogen en breng mijn hoofd dichter naar haar toe. Totdat onze lippen elkaar bijna raken. Ik hoor hoe Jazz sneller begint te ademen.

'Kus me, fluistert ze ineens dwingend en ik doe wat ze zegt. Ik druk mijn lippen op die van haar. Een soort vonk schiet door mijn lichaam heen, dat me tot over mijn oren doet zweven. Gelukzalig sluit ik mijn ogen en laat me meevoeren door dit gelukzalig gevoel.

Veel te snel naar mijn gevoel trekt Jazz zich terug. Smekend kijk ik haar aan, maar ze schud vastberaden met haar hoofd. 'Nee, jij moet je klaar maken, anders gaat er iemand zijn, die niet zo blij gaat zijn. Dus ik zou maar snel zijn als ik jou was.' Met die woorden duwt ze me van haar af.

'Oké, oké. Ik ga me al klaar maken.' Sussend steek ik mijn handen in de lucht en achterwaarts wandel ik de badkamer in. Waarvan ik de deur met mijn voet dicht zwier.

Zo snel mogelijk kleed ik mezelf snel om. Daarna poets ik mijn tanden en leg mijn haar wat te goeie, door er is goed met mijn hand door te gaan, zodat het nog harder steekt dan anders.

CoyonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu