Nu mai spunea nimic. Liniștea această apăsătoare devenea din ce în ce mai greu de suportat. În cele din urmă am ajuns la hotel. Am coborât din mașină și am urcat la etajul cu camerele noastre. I-am urat Grazielei noapte buna si am așteptat până să intre ca să pot intra si eu. Mă descalț și mă las pe spate în pat. Privesc tavanul și îmi reamintesc tot zborul. Când ea a adormit pe umărul meu. Când mi-a șoptit numele înainte când s-a trezit. Acel zâmbet inocent. Acea privire caldă. Ochii aceia albăstrii în care mă pierd de fiecare dată când îi privesc. Buzele acelea cărnoase. Pielea ei fină. Totul e frumos la ea. Iubesc fiecare detaliu mărunt al ei. Îmi amintesc și acum ziua în care a intrat în biroul meu și am fost vrăjit de frumusețea ei. Acea seriozitate si eleganță de care dădea dovadă era unică. Ea era unică. Telefonul îmi sună. Ah, la naiba. Îmi scot telefonul din buzunarul interior al sacoului. Un mesaj de la... Tania?! Oare ce vrea? Privesc continutul mesajului si nu imi pot revenii socului. Ma ridic in picioare si imi desfac primii trei nasturii ai camasii. Ai zis ca o sa ai grija de mama. Asa ai tu grija de ea, curatand-o de bani? Ies pe usa val-vartej si ma duc glont la camera Grazielei. Usa e deschisa, nu mai bat si intru direct. O surprind acoperita doar de un prosop micut. Ii analizez corpul micut. Buzele i se misca semn ca vorbeste, dar sunt prea preocupat sa o sorb din priviri ca sa o mai ascult. Fac spatiul dintre noi inexistent si imi zdrobesc buzele de ale ei. La inceput incearca sa ma respinga, dar intr-un final imi raspunde. Cobor spre gatul ei. Isi lasa capul pe spate scotand niste sunete foarte placut pentru urechile mele. Ii strang prosopul in pumn si o trag mai aproape de mine.
-David...
-Shh iubito. Eram prea ocupat sa ii dezmierdu-i pielea.
-David, lasa-ma! Spune impingandu-ma. David, vreau sa te insori cu Tania.
-Nu cred ca ea va mai vrea.
-Nu ma intereseaza cum faci, David, dar o faci sa te ierte si te insori cu ea.
-O sa inchidem firma, Graziela. O improbabila casatorie imi mai trebuia acum. Spun ironic.
-De ce inchideti firma? E legat de proces?
-Am si uitat de el. Nu, nu e legat de el. Nu avem cum sa castigam procesul fara bani. Luke a fost un tradator, si-a trecut banii pe numele lui si a disparut. Maine dimineata vreau sa fii gata la prima ora.
-Bine. Spune pe un ton șoptit.
Mă aplec spre ea și îi zdrobesc buzele cu ale mele. Își așază mâna dreaptă pe obrazul meu. Ii cuprind talia cu mâinile și o apropii mai mult de mine. Faptul că poartă doar un prosop mă incită foarte mult și mă face să o doresc în sensul acela, dar nu vreau să par un pedofil. În momentul ăsta știu că pantalonii și boxerii mei ar vrea să fie pe jos, dar mă abțin. Mă îndepărtez ușor și îi urez noapte bună. Ii fur un sărut scurt, apoi ies din cameră. Intru direct în camera mea și îmi desfac cămașa.
***
În sfârșit înapoi în New York. Mă bucur că sunt acasă. Tot zborul eu si Graziela ne-am comportat precum un cuplu deși îmi reamintea din cinci în cinci minute ca vrea să mă însor cu Tania. Nu stiu de ce tine atât de mult să mă însor cu ea, sau de ce s-a comportat așa dacă vrea să mă însor cu o altă femeie. Peste câteva zile este ziua ei și vreau să îi iau ceva frumos. Ceva care să îi demonstreze că o iubesc. Da, o iubesc, dar nu cred ca as putea sa ii spun asta în situația în care mă aflu. Nu pot vorbi decât cu Asher despre asta. Sigur îmi va spune că sunt un idiot. Aleg sa ma căsătoresc cu o femeie care probabil mă urăște. Calmeaza-te David, nici nu ști dacă Tania va vrea să se mărite cu tine. Poate ai noroc și nu ești nevoit să te însori cu ea. Trebuie să îmi fac discursul pentru noua recucerire.
CITEȘTI
Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||
RomanceDavid Bateman un bărbat frumos,cu un corp bine lucrat dorit de multe femei și invidiat de mulți bărbați își lasă plângând logodnica la altar în fața a doua mari companii și a familiilor lor pentru secretara lui. Este dispus să facă orice pentru a o...