Capitolul 9

1.4K 83 5
                                    

Bat de doua ori in usa mare din lemn maro a fostului meu director. Intru cand ii aud glasul. Era ascun as uns in spatele unui morman de hârtii. Își ridica privirea spre mine și odată cu zâmbetul său care apare se ridica in picioare si ocolește biroul venind spre mine cu brațele deschise. Mă îmbrățișează parinteste, apoi se îndepărtează puțin pentru a mă analiza.

-David, ce te aduce pe aici? Spune Diego zambundu-mi.

-Mașina. Ii răspund amuzat.

-Haide, stai jos. Povesteste-mi ce ai mai făcut. Mă așez pe scaunul din fata biroului, iar Diego lângă mine.

-Ahh, nici nu stiu cu ce să încep.

-I-a zi-mi, care-i faza cu Tania? De ce ai lasat-o?

-Motivul se numește Graziela Albanesa. Mă îndrăgostisem de altă fata si nu puteam să fiu cu o femeie pe care nu credeam că o mai iubesc. Acum sunt cu Graziela și mi-am dat seama că de fapt le iubesc pe amândouă.

-Și pe Graziela cum ai cunoscut-o?

-E secretara mea.

-Secretarele, mereu fura bărbații altor femei. Spune răzând.

-Graziela nu e așa. La început mă obligă să mă împac cu Tania, acum... Acum e atât de geloasă încât m-ar închide intr-o incapare singur doar pentru a nu vedea eu alte fete.

-Of, femeile astea.

-Are 17 ani, nu cred ca e femeie de la vârsta asta.

-Ai ales o minoră. Tu știi că minorele se lasă ceva timp așteptate. Poti rezista atât?

-Nu. Deja am inselat-o de câteva ori. Să o pierd acum, ar fi ca si cum mi-aș pierde sensul.

-Atunci, ai grija sa nu se afle, și cel mai bine ai renunța la aventuri. Dacă vei continua sigur se va afla.

-Ai dreptate.

-Și tot ce ai mai făcut e legat de femei?

-Am mai făcut un lucru?

-Ce lucru? Tot legat de femei? Spune amuzat.

-Tot legat de femei, afirm amuzat. Am devenit tată.

-Felicitări, să îți trăiască! Am si eu o întrebare. Cine e mama?

-Tania. Se pare că ea a fost însărcinată cu mine înainte de nuntă. Ieri a născut o fetiță.

-Să va trăiască! Spune zâmbind.

-Ca tot veni vorba de părinți și copii, l-am găsit pe Derek Carpenter. Expresia mimicii i se schimbă de la bucurie la uimire și ușor, ușor la teamă. De ce l-ati tinut departe de mine? N-am de gand sa ma cert cu tine.

-N-aveam dreptul să vină și să îți dea toată viața peste cap.

-E tatăl meu, Diego. Mă cunoști mai bune decât toți, ar fi trebuit să știi că atunci când avea să îl întâlnesc as fi fost mai bulversat decât vreodată. Nici nu ai idee cat de trădat m-am simțit când am aflat că tu si mama l-ați ținut ascuns de mine.

-David...

-Am trecut peste, Diego. Îmi verific ceasul și observ că mai am doar 5 minute până întru intr-o ședință la firmă. Diego, mi-a părut bine să te revăd, dar eu trebuie sa plec.

-Bine, David. Sper sa ne întâlnim mai des.

Ne ridicăm în picioare și îi strâng mâna în semn de salut. Părăsesc încăperea și grăbesc pasul spre mașină. Ajung imediat la mașină și fără să mai stau pe gânduri pornesc motorul si mă grăbesc spre firmă. Ajung în mai bine de 10 minute. Ahh, am întârziat. Mă grăbesc să ajung în biroul meu. Acolo sunt întâmpinat de iubita mea.

Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum