Capitolul 10 - "Te-am..."

1.5K 70 17
                                    

-Asta vine peste două zile.

-Atât de puțin timp? Credeam că abia a început.

Mă pun intre picioarele ei si imi apropii buzele de gatul sau. Prind pielea fina a gatului intre buze si sug usor. Repet procedura de mai multe ori pana ii fac mai multe semne vinetii pe gat. Asta o sa fie greu de ascuns. Imi strânge tricoul în pumni si trage de el vrând să îl dea jos. Cu puțin ajutor din partea mea, reușește să îmi îndepărteze tricoul. Îmi așez mâna pe coapsa ei și urc ușor până sub tricoul ei, adică tricoul meu, care e pe ea. Oricum o fi, mâna mea sigur e sub tricou. Urc cu mâna în cercetarea corpului ei în timp ce limba mea îi cercetează gura. Ii îndepărtez tricoul și chiar mă lasă, poate că acum o să avem ocazia să o face, poate. Ma simt vinovat pentru ca am inselat-o. Ma simt incordat, agitat.

-Esti sigura ca esti pregatita?

-Am mai facut asta odata, David. Nu e ca si cum ar fi pentru prima data.

-Ar fi pentru prima data cu mine.

-Doar... continua!

O privesc in ochii si ma apropii de buzele ei, dar nu ajung sa le ating ca vinovatia pune stapanire pe corpul meu si ma ridic soptind doar un "Imi pare rau!". Ies din dormitor si ma indrept tinta spre vitrina mea cu bauturi alcoolice. Mi-am propus ca dupa ultimul incident cu alcool nu voi mai consuma, dar iata-ma acum. Stand cu paharul plin de alcool in mana si urandu-ma pentru ce am facut acum ceva timp. O aud cum paseste gratios pe gresia rece a bucatariei mele.

-David, ce e cu tine? Ma ridic in picioare si ma intorc spre ea. Ma opresc in fata ei.

-Imi pare rau, iubito! Nu pot sa o fac cu tine pana nu ma ierti.

-Pentru ce sa te iert?

-Inainte sa iti spn vreau sa stii ca te iubesc foarte mult si ca nu ti-am spus pana acum pentru ca nu am vrut sa te pierd.

-David, ma sperii, spune odata! Plec capul in fata ei.

-Te-am... inselat. Inainte sa ma lovesti sau sa vrei sa pleci, vreau sa iti spun ca nici nu imi amintesc cum am ajuns sa fac una ca asta. Acum cateva luni am primit un videoclip cu mine si cu o femeie. Eram beau sau drogat sau chiar nu stiu. Imi pare atat de rau! Palma Grazielei face contact cu obrazul meu dureros de tare.

-Te-am iubit, David, eram pe cale sa ma daruiesc tie, am trecut cu vederea si faptul ca ai un copil cu o alta femeie, dar asta e prea mult. M-ai ranit pe mine, pe Tania, pe ale femei, pentru asta, David Bateman, te urasc din tot sufletul! Mi-as fi dorit sa nu te fi cunoscut niciodata, sa nu te fi iubit. Acum, tot ce mai imi doresc e sa nu te mai vad in viata mea, si Tania sa isi dea seama ca nu veriti sa iti vezi copilul. Meriti sa mori singur, trist si urandu-ti viata pentru tot ce ai facut. Fiecare cuvand spus de ea imi frangea inima. Imi ridic privirea spre ea si ii pot vedea darele delacrimi ce ii poposeau pe obrazi, ura din ochii ei cu care ma privea si tot odata dezgustul fata de mine. Isi smulge colierul de la gat pe care i-l daruisem eu si mi-l arunca in piept. Adio, David!

Acestea au fost ultimele cuvinte pe care mi le-a spus inainte sa plece. M-am aplecat si am luat colierul de jos, l-am strans in pumn si am lasat cateva parii sa imi mangaie obrazul.

***

Zilele au trecut bautura se tot imputineaza, miosul de alcool si fum persista un casa mea. Orice as face, oricum as fi, ea e si in mintea si in sufletul meu. De ceva vreme nu mai stiu cum e gustul apei, sau sa nu fi beat, sau sa iesi din casa. Am ramas in casa, band numai alcool si nici macar dupa ce ma trezesc din somn nu renunt la bautura, la tigari. Doar alcoolul si tigarile imi mai sunt alaturi. Ochii imi sunt in permanenta rosii si nu am mai vizitat dusul de mult timp. Usa de la intrare se dschide brusc si tresar la gandul ca poate e ea, dar nu am eu norocul asta.

Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum