Capitolul 12

1.4K 80 16
                                    

Stau razmat de tocul usii si o privesc cum o leagana pe Anais in incercarea de a o adormi, insa fetita noastra nu voia sa doarma. Ma apropii de mama ei si o cuprind cu baretele pe la spate. Isi intoarce privirea spre mine zambind. Micuta Anais ne priveste atenta pe amandoi cu ochisorii sai negrii.

-Nu-mi vine sa cred ce am pierdut pana acum. Am pierdut ce iubeam cel mai mult, dar v-am recastigat. Imi lipesc buzele de obrazul Taniei.

-Stai linistit dragule, nu scapi tu nepedepsit. De acum in colo, tu schimbi scutecul. Cred ca atat Tania, cat si Anais au contribuit la pedeapsa asta, pentru ca Anais a inceput sa zambeasca. Are acelasi zambet malefic precum cel al mamei ei.

Chicotesc si imi apropii buzele de ale sale, dar se trage din bratele mele si merge spre patutul micutei noastre. O aseaza la locul ei pe Anais si se intoarce spre mine cu o privire nu atat de fericita.

-Nu ajuta cateva imbratisari si sarutari sa uit ce ai facut. Am nevoie de timp.

-Inteleg. Spun pe un ton simplu.

-Ba nu, nu intelegi. Nu stii cum e sa fi parasit la propria ta nunta. Si sigur nu stii cum e sa fi a doua alegere a cuiva.

-Tania, nu esti a doua mea alegere.

-Daca ai putea alege dintre mine si Graziela, pe cine ai alege?

-Pe tine.

-Minti, daca ai avea ocazia sa schimbi faptul ca ai inselat-o si sa fi cu ea, ai renunta la mine imediat.

-Am ocazia, Asher a vazut filmarile din acea noapte si nu am inselat-o pe Graziela. Stiam asta inainte sa te aleg pe tine. Dar nu voiam sa aflati, nici tu, nici ea, nici nimeni. Dar asta e singurul mod sa iti dovedesc ca nu esti a doua mea alegere. Tania, in ciuda tuturor greselilor pe care le-am facut, nu am incetat sa te iubesc, nici macar o clipa.

Imi zambeste sincer si se apropie de mine. Isi pune mainile pe pieptul meu si ma impnge afara din camera. Inchide usa in urma noastra si ma trage de camasa mai aproape de ea. Ii sarut buzele trandafirii. Imi mut buzele spre gatul sau sugand pielea firava. Mici sunete incitante imi invaluie mintea facandu-ma sa ma gandesc la o continuare a acestei zile.

***

Pov Graziela

A trecut o luna de ultima oara cand am vorbit cu David. Acum nici macar nu ma priveste. De ce e suparat pe mine? Eu ar trebui sa fiu suparata pe el. Am auzit ca s-a impacat cu Tania. Ar trebui sa ma bucure, nu? Adica asa ma va lasa in pace. Dar nu sunt bucuroasa, ci din potriva, sunt trista. Am crezut ca va suferi macar putin pentru ca m-a pierdut, dar nu, el s-a intors la fosta, poate ca mintea cand spunea ca ma iubeste. Poate ca am fost doar o aventura esuata pentru el. O pierdere de timp.

-Domnisoara Albanesa, nu va platesc sa pierdeti timpul.

-A... Imi cer scuze! Ce doreati?

-Vreau din biroul avocatului meu dosarul domnului Johnson.

-Desigur, domnule.

Se indeparteaza de mine, iar eu pornesc spre biroul lui Asher Monroe. In mai putin de 5 minute ajung in biroul lui. Imi face semn sa astept pana termina conversatia. Dupa cateva clipe inchide telefonul punandu-l pe birou.

-Cu ce te pot ajuta, Graziela?.

-Prietenul tau enervant m-a trimis sa imi dai dosarul lui Johnson.

-Ia sa vedem unde l-am pus.

-Care e problema lui? Intr-o zi ii pare rau, in alta ma trateaza ca pe o simpla angajata.

-De cand a aflat adevarul e cam in toane.

-Adevarul? Ce adevar?

-Uite, m-a pus sa ii promit ca nu iti spun, dar cred ca ar trebui sa stii. Acum ceva timp m-a pus sa ma informez despre acea zi, nu era sigur ca te inselase. M-am interesat si am aflat ca de fapt, nu te-a inselat.

-De ce nu mi-a spus?

-Nu stiu, dar ce stiu sigur e ca dupa ce i-am spus eu l-a sunat Tania si s-au impacat. Iata-l. Sa ii spui lui David ca sedinta de la 18:00 s-a anulat.

Iau dosarul si aprob. Ies din birou si ma indrept spre biroul sefului meu enervant. Intru fara sa bat si ii trantesc dosarul in fata. Isi ridica privirea serioasa spre mine.

-De ce nu mi-ai spus? Ii strig in fata.

-Nu era nimic de spus, domnisoara Albanesa. Si va rog sa coborati tonul la mine.

-M-ai mintit si ai ales sa ma lasi ranita. Nu sunt un adult ca tine sa te pot intelege, David. Sunt un copil.

-Si de aceea nu trebuia sa aflati, pentru ca sunteti un copil si am deja unul pe cap. Acum va rog sa ma scuzati, am ceva de rezolvat.

-Deci asta am fost pentru tine, un simplu copil?

-Sunt logodit, Graziela, fie ca iti place sau nu, eu mi-am reunit familia. Am o sotie si un copil, nu pot sa ii dau la o parte pentru nevoie tale copilaresti. Si nu mai incerca sa deschizi subietul pentru ca nu are rost, ce-a fost, a fost. Nu se va mai intampla. Vreau sa raman singur.

Pov David

Raman singur cu nervii mei in incapere. I-am spus lui Asher sa nu ii spuna nimicsi el tocmai asta face, ii spune tot. Omul asta sta prost cu auzul?! Iau dosarul domnului Johnson si il analizez. Apoi continui sa imi dac treaba pana telefonul imi suna. Tania... Ii raspund cu zambetul pe buze.

-Buna, Davi. Ce faci?

-Hei, Tan. Acum voiam sa imi strang lucrurile si sa in acasa. Voi ce faceti?

-Tocmai ce am mancat si acum incercam sa adormim.

-Domnule Bateman, doamna Olivia v-a solicitat prezenta in biroul dumnea ei.

-Bine, spuneti-i ca o sa vin imediat. Iubito, trebuie sa inchid, te sun mai tarziu.

-Bine, dragule. Te iubesc!

-Si eu te iubesc! Inchid apelul si observ ca Graziela tot nu plecase. Ma ridic in picioare si imi iau sacoul de pe spatar. Inchide cand pleci, spun si ii inmanez cheile biroului meu.

O ocolesc si ies afara din birou. Merg agale spre biroul mamei. Ajung in fata usii mar din lemn maro. Bat de doua ori apoi intru. Mama statea pe scaunul sau mare din piele neagra, in fata ei aflandu-se o gramada mare de harti. La vederea mea pe fata ei apare un micut zambet. Ma apropii de ea si ea se ridica sarindu-mi in brate. O imbratisez strans. Chiar daca suntem in aceasi cladire mai mereu, ne vedem foarte rar.

-Puiule, am aflat ca tu si Tania v-ati impacat, e adevarat? Ridic mana strang in aer aratandu-mi vergheta.

-Foarte adevarat. Ii raspund cu zambetul pe buze.

-Ma bucur atat de mult pentru voi, puiule.

-Am cazut de acord ca nu ne vom mai desparti, chiar daca vom avea neintelegeri. Anais are nevoie de o familie unita.

-Anais?! Cine e Anais?

-Oh mama, ai auzit despreimpacarea noastra, dar nu si despre fetita noastra?!

-Aveti un copil?

-Da

Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum