Capitolul 6 - "As fi spus..."

1.6K 87 14
                                    

Eram atât de nerăbdător să rezolv problema cu cei de le MCM Models încât îmi venea să intru în biroul directorului și să întrerup acea întâlnire pe care o avea.

-Domnule Bateman, domnul și doamna Albanesa va poate primi acum.

Domnul și doamna Albanesa? Intru si sunt brusc lovit de realitate când o văd pe Francisca sărutând un tip. Ii salut si precum mie, Asher e la fel de surprins. Ne așezăm și eu mă tot holbam la tip. Probabil soțul Franciscăi, dar numele lui... Albanesa.

-De ce ați dorit să ne întâlnim, domnilor?

-Am înțeles că ne-ați dat în judecată pe baza motivului ca am colaborat cu alte firme de manechine. As dori sa va întreb cine v-a spus acesta minciună?

-Domnule Bateman, dacă credeți că am creat acest motiv pentru a vă închide firma, va înșelați. Un angajat al dumneavoastră ne-a spus acest amănunt iar noi am acționat pe baza acestui amănunt.

-Nu va acuz ca ati înscenat motivul, va întreb cine v-a spus acest neadevăr? Dacă nu îi știți numele puteți veni cu noi, ni-l arătați și rezolvam problema mai departe. Noi nu am încălcat contractul cu dumneavoastră și nici nu intenționam asta. Colaboram de foarte mult timp cu această firmă și am fost foarte mulțumiți întotdeauna nu găsesc nici un motiv pentru care am fi vrut să încălcăm contractul.

-Lucas Muller a fost cel care ne-a spus.

-Mă scuzați ca va întreb, dar aveți vreo legătură cu Albanesa Graziela?

-Da, este sora mea mai mica, de ce întrebați?

-Este secretara mea.

-Graziela e secretara dumneavoastră?! Știți ce vârstă are?

-Da, știu.

-Presupunem ca acum va veți retrage plângerea, nu?

-De ce am face asta?

-Domnule, nu va gândiți că dacă noi închidem firma, sora dumneavoastră își pierde locul de muncă.

***

-De ce ai mințit, Tania? De ce ai spus că Luke i-a luat banii mamei?

-Voiam să îți stric vacanța, David. Nu meriti sa fi fericit. Nu vreau sa intelegi gresit, dar nu te mai agreez, nici pe tine si nici pe micuta ta iubita.

-Am gresit, Tania. Daca as putea da timpul inapoi as schimba ce am ales.

-Cu ce ai gresit? Ce ai vrea sa schimbi?

-Nunta. Alegerea cand am plecat. Daca as putea da timpul inapoi as zice "DA" si apoi te-as fi sarutat, acum ai fi fost sotia mea, am fi fost fericiti.

-Stiam ca ma vei vrea inapoi.

-Dar tu, tu ma vrei inapoi?

-Eu il vreau inapoi pe acel David care si-ar fi dat si viata pentru mine, nu pe tine. Nu stiu unde a plecat acel David, dar eu pe el l-am iubit, nu pe tine. Isi duce ceasca la gura si soarbe silentios din ea. Ce s-a intamplat cu tine David? De ce a trebuit sa ma ranesti ca sa iti dai seama ca ma iubesti?

-Am ranit foarte multe femei, Tania. Asta e pedeapsa mea, sa sufar in urma ta pentru victimele mele.

-Esti un actor foarte bun, David. Aproape ca te-am crezut.

-Hai sa ne plimbam.

-Noi nu suntem adolescenti, David.

-Adultii nu se plimba?

Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum