Capitolul 20 - "Sfarsit?!"

2.1K 113 12
                                    

Ajung in sala de asteptare si il vad pe Alexander stand cu capul in maini pe unul dintre scaune. Cand intram se ridica si vine spre noi.

-Ce s-a intamplat?

-Mergeau si dintr-o data un tir a intrat in ei.

-Doctorul ce a spus?

-A spus ca vor fii un timp in coma.

-Cat timp?

-Nu stiu, e posibil sa ramana in coma destul de mult timp. Au zis ca pot ajunge si cateva luni sa stea in coma.

O luna mai tarziu

-Domnule Bateman, mama dumneavoastra s-a trezit in dupa-amiaza aceasta.

-Va multumesc, doctore Collins. Doctorul dispare sub privirile noastre atente. Tania isi asaza mana pe umarul meu sprijinundu-se. Iubito, esti bine?

-Nu ma simt prea bine.

***

Ma plimb dintr-un colt in altul precum un leu in cusca. Secundele par minute, minutele par ore. Nerabdarea pune stapanire pe mine. Alt copil?! Bataile inimii se maresc, acum batand intr-un ritm alert. In cele din urma ma asez si imi iau capul in maini inchizand ochii. Nu a fost atat de greu cu Anais. Am facut-o impreuna. Deodata, cuvintele Taniei imi rasuna in minte. Anais doarme, micuta noastra nu a murit." Lacrimile, durerea, depresia, nu pot trece din nou prin asta. Mi-e prea teama. Usa salonului se deschide, iar eu ma ridic la foc automat inghitindu-mi lacrimile. Tania are o privire precauta.

-Esti insarcinata?

Imi maschez teama cu un zambet larg. Aproba, asteptandu-mi reactia. Zambetul mi se largeste, iar ochii mi se umezesc. Un zambet sincer. Tania zambeste, imi ia fata in maini si ma saruta usor, dar o stranga in brate raspunzandu-i sarutului ei.

-Esti insarcinata! Exclam entuziasmat. Cand vom afla sexul copilului? Intreb nerabdator.

-In luna a 4 a.

-Si in ce luna esti?

-Doctorul crede ca in a 4 a sau a 5 a saptamana.

-Mai avem doar trei saptamani pana la nunta. Oare vei mai incapea in rochie? Zic eu amuzat.

-David, ma dojeneste.

-Ma gandeam daca ar trebui sa o mai marim. Oare s-ar largi daca am trage de ea? Tania incepe sa rada iar eu o acompaniez.

***

-Iar m-ai inlocuit tata, aceasta sarcina imi demonstreaza cat de mult iti doresti sa ma uiti.

-Anais, niciun alt copil nu te va inlocui. Nu mai vorbi prosti. Tu esti primul meu copil, te voi iubi indiferent de timp sau loc.

-Acesti copii nu ma vor inlocui?

-Nici Shawn si nici micutul din pantecele lui mami nu te va inlocui.

-Vrei sa spui copiii din pantecele lui mami.

-Copiii? Mai multi?

Ma trezesc cu mana pe pantecele Taniei in timp ce ea isi plimba mana prin parul meu. Ridic privirea spre ea, iar ea imi zambeste dragastos. Expresia fetei mele e somnoroasa si totusi uimita. Imi asez urechia pe pantecele ei ascultand. Nu aud nimic. Imi lipesc buzele de abdomenul ei putin umflat, apoi ridic privirea spre ea.

Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum