Un singur cuvant, iubire. Un banal cuvant poate sa trezeasca atatea sentimente in tine. Nu, nu cuvantul iubire are atata efect asupra noastra, ci persoana pentru care simti aceasta iubire. Ea, adica persoana iubita, te poate face sa zbori si in acelasi timp poate sa te doboare. Efectul asta il are si Graziela asupra mea. Ma face sa o iubesc si mai mult, dar si sa regret ce am ales. Am pus o fata de 17 ani sa aleaga daca vrea sa fie femeia mea. Unei copile, ce a fost in capul meu? Nimic. Nu a fost nimic. Nu am mai vazut-o pe Graziela de mai nine de doua saptamani. Nu am avut cand sa ii dau cadoul. Nu mi-o imaginez purtandu-l. Pe Tania mi-o imaginez purtând cadoul pentru Graziela. Ridic sticla de alcool si amestec puțin înainte să dau pe gât și ultima picătură de băutură.
-Dav, spune blondul din fața mea luandu-mi sticla din mână.
-Care-i treaba, blondule? Rânjetul meu tâmp încă e pe față și deși Asher știe motivul pentru care sunt așa, tot întreabă.
-De ce ai băut?
-Femeile, omule, femeile. Asher se strâmba la mine iar eu izbucnesc în râs.
-Femei? Care femei?
-Șatena aia... Aa...
-Tania?
-Exact. Și mai e si cealaltă. Puștoaica.
-Graziela. Ce e cu ele?
-Ce e cu toate, omule.
Soneria se aude. Asher vrea sa meargă spre ușă, dar îi fac semn că mă duc eu. Mă ridic în picioare și merg până la ușă puțin cruciș. Deschid ușa și îmi sare în brațe ea. Graziela, doar ca puțin cam beată. Mă sărută și rămân surprins. Unde e Graziela mea?
-Mm,David... Murmura în timp ce ne devoram buzele unul altuia.
-Graziela...
-Vreau David. Vreau să fiu femeia ta.
Nu îmi pot abține rânjetul când spune acele cuvinte. Dar sunt uimit și totuși puțin speriat de următoarea fraza. "Te vreau!". Nici nu stiu ce sa fac, probabil asta e alcoolul din ea, nu vorbește ea. O indepartez de mine și spun:
-Ești beată.
-Și tu la fel. Haide David, să profităm de moment.
Își mușcă buza încercând să pară seducătoare, dar în momentul acesta mi se pare dezgustătoare. O femeie care se arunca în brațele unui bărbat din prima nu se poate numi femeie, ci ușuratică. Dar Graziela nu e ușuratică, e beată. O iau de mână și o conduc până intr-o cameră. Rânjește pervers mergand spre mine. Ma dau in spate pana ajung sa cad in pat. Se apleaca spre mine asezandu-si mana exact unde soarele nu rasare si ma saruta. Desi ma incita la nebunie, acel decolteu, acel corp, cum sa nu o doresti?! Oh si sa nu uitam de mana, oho, va vedea ea maine. Ii indepartez mana si ma retrag din sarutul ei.
-Spala-te si revino-ti.
Ma ridic in picioare si plec lasand-o singura. Merg in cautarea lui Asher, dar se pare ca a plecat fara sa salute. Prost obicei ai Monroe. Iau cutia de suc si imi torn in pahar. Ma asez la masa ingandurat. O bataie in usa ma face sa tresar. Imi ridic privirea si o vad imbracata intr-un tricou de-al meu care ii vine pana la jumatatea coapsei. Avea parul umed si nu mai parea atat de beata.
-O sa racesti daca umbli cu parul ud. Ma ridic de la masa si ma pozitionez in fata ei.
-Imi pare rau, David! Eu...
-Shh, ma bucur ca ti-ai revenit, spun luand-o in brate. Nu mi-a plăcut să te văd beată. De ce ai baut? Îmi ia talia in brațe și își lipește capul de pieptul meu.
-Au încercat să profite de mine. Voiau să mă îmbete și...
-Am înțeles. Cine voia să profite de tine?
-Niște colegi.
-Mâine vin cu tine și îmi arați cine sunt.
-David, se răstește la mine.
-Ce? Ce fel de iubit mai sunt dacă nu îmi apar iubita?
-Nu vi cu mine.
-De ce nu?!
-Nu vreau scandaluri, David. Și mai ales, iubitul meu major să se ia de un coleg minor. Și ce părere ar avea paparazzi dacă ar știi că ai o iubita minora? Nu ar scrie ca ești pedofil? Te-ar închide pentru corupere de minori.
-Nu ar fi prima oară când sunt arestat, spun amuzat, dar se pare că Graziela e șocată. Se îndepărtează puțin privindu-ma cu ochii mari.
-Nu pentru corupere de minori, pentru... Cum ar spune ei, ucidere din culpă, dar nu am omorât pe nimeni.
-Atunci ce s-a întâmplat?
-Nu e important.
-David, nu vreau să fiu intr-o relație care se bazează pe minciuni. Vreau sa fim sinceri unul cu altul. Acum, te ros, spune-mi!
-Am bătut pe cineva, rău, foarte rău.
-Pe cine? Întreabă puțin speriată.
-Pe Asher.
-Și totuși sunteți prieteni. Cum?
-Nu sunt la interogatoriu și nu dau interviuri, hai sa te uscam și să ne culcăm ca eu deja sunt obosit.
O iau de mână și o trag după mine până în dormitorul meu. Ii fac semn să se așeze un timp ce eu intru în baie in căutarea feonului. Îl găsesc imediat, iau peria pe care nu știam că o am si ies din baie si o surprind pe Graziela uitandu-se la o poza cu mine, mama si unchiul Zack. Mă apropii de ea.
-David?!
-Hm?!
-De ce pe tine te cheamă Bateman, pe mama ta o chema Holt iar pe tatăl tău îl cheamă Carpenter?
-E complicat. Vezi tu, noi credeam că tatăl meu era alt bărbat și eu am primit numele lui, anul trecut am aflat că de fapt mama avusese o aventura cu un alt bărbat pe care l-au ținut departe de mine. Nu mă întreba motivul pentru ca nu îl stiu.
-Și ce s-a întâmplat cu cel al cărui nume i-l porți?
-A murit de mult. Cancer la plămâni.
-Îmi pare rău!
-De ce? Era tatăl meu doar în acte. Acum hai sa te uscăm.
Graziela începe să râdă de mine pentru că o țineam una și bună ca trebuie sa o usuc. După aproape cinci minute în care m-am chinuit să o usuc încearcă a să se abțină să nu izbucnească în râs. Puteam spune fără doar și poate că aveam două mâini stângi. Să usuci și să piepteni, imposibil pentru mine.
-Cum de ai o firma de designer vestimentar și make up și tu nici de uscat nu știi?
-Am oameni care se ocupă de toate astea.
-Tu ce știi să faci?
-Vei afla alta data, spun rânjind obraznic.
-Perversule! Se întoarce spre mine zâmbind amuzată.
Mă așez pe pat lângă ea. Îmi așez mâna pe obrazul ei și mă aplec spre ea până îi ating buzele. Îmi pierd mâna prin părul său nisipiu în timp ce ii gust buzele moi. Limbile noastre dansau un vals foarte lent si romantic. Își plimba mâna pe abdomenul meu în ton cu limbile noaste. Îmi pun mâna peste a ei și i-o îndepărtez de pe abdomenul meu. Mă ridic facand-o și pe ea să se ridice. O ridic de talie până îmi înconjoară abdomenul cu picioarele. Deși acum era mult mai expusa, și puteam să mă uit si in decolteu ei generos, m-am rezumat doar la a-i privii ochii. M-am așezat cu ea în pat.
CITEȘTI
Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||
RomanceDavid Bateman un bărbat frumos,cu un corp bine lucrat dorit de multe femei și invidiat de mulți bărbați își lasă plângând logodnica la altar în fața a doua mari companii și a familiilor lor pentru secretara lui. Este dispus să facă orice pentru a o...