O privesc cu atentie cum se zvarcoleste in bratele mele. Deschide usor ochii si ma priveste zambind. Oh, cum am putut fii atat de orb? Tania chiar e femeia pe care o iubesc, nu e doar o partida buna, ea e mult mai mult, e totul.
-Buna, murmur cu entuziasm in glas.
-Buna, imi raspunde pe tonul sau somnoros. S-a intamplat ceva?
-De ce crezi ca s-a intamplat ceva?
-Pentru ca te cunosc, spune punandu-si mana pe obrazul meu, inchid ochii si imi las capul in mana ei, savurand atat atingerea cat si sentimentele din spatele ei.
-Iubito, vreau sa stii ca nimeni si nimic nu ma va face sa va inlocuiesc, nici pe tine, nici pe Shawn, nici pe Anais. Numele fetitei mele imi aduce lacrimi in ochi, dar le tin in frau. Oricat de prost as fii, nu va voi inlocui niciodata. Si ca imi pare foarte, foarye rau pentru tot ce ti-am facut, pentru fiecare lacrima varsata. Abia acum deschid ochii.
-David, ce s-a intamplat?
-Am avut un vis, iubito. Anais imi... imi spunea tot ce iti facusem rau de la nunta incoace. Nu vreau sa mai repet nicio greseala, nu vreau sa te mai fac sa suferi. Spun scapandu-mi o lacrima.
Tace. Ma priveste analizamd cuvintele. Nu mai e nimic de spus, numele fetitei noastre ne raneste pe amandoi, dar nu putem evita aces nume atat de drag noua. Isi lipeste capul de pieptul meu. Imi strang bratele in jurul ei simtind cum incep sa ma incalzesc. Ar fi un moment bun sa ii spun si de Jeff, mama si Graziela? Asta ar fi...
-Te-am auzit intr-o zi vorbind la telefon cu Ash, spuneai ca sunt toti impotriva noastra, la cune te refereai prin toti?
-La Sid, mama, Jeff, Graziela. Cel mai bine m-a inteles Graziela, a putut sa inteleaga ca tu ma faci fericit. Graziela si Jeff voiau sa se opuna la nunta, pe Graziela cred ca am cinvins-o sa renunte, de Jeff nu sunt sigur in totalitate. Mama m-a vorbit in toata firma ca ea nu e de acord cu nunta, dar m-ai sucit tu pe degete sa ma insor cu tine. Iar Sid... sincer, desi nu il agreez atat de mult pe tatal tau, a fost mult mai distcret. Nu a fost nevoie sa se planga tuturor de mine sau ca ti-am facut eu ceva sa te mariti cu mine, el mi-a spus verde-n fata ce problema are cu mine.
-De unde stii Jeff, Olivia si Graziela?
-Toti trei s-au dus mai intai sa vorbeasca cu Ash, de parca el ar fi purtatorul meu de cuvant sau ceva de genul. N-am vrut sa-ti spun pentru ca stiam ca vei fi mahnita. Si eu am fost, si sunt, dar nu le-am aratat asta, am vrut sa vada ca dau dovada de mai multa maturitate decat ei. Si eu as fi putut sa fac ca un copil mic rasfatat si toti sa ma pupe-n fund. Tania isi coboara mana spre fundul meu si stiu deja ce gandeste. Nici sa nu te gandesti.
-Deja am facut-o, chicoteste.
Ma pun peste ea, imobilizandu-i mainile deasupra capului. Incearca sa isi traga mainile din stransoarea mea, dar in zadar. Isi ridica capul atingandu-mi buzele cu ale ei. Ma las purtat de sarut, dar nu ii dau drumul la maini. Isi freaca pantecele de al meu facandu-ma sa gem odata cu ea. Imi cobor mainile spre talia ei, imi ia fata in mainile ei micute si ma saruta apasat. Runda numarul doi!
***
O privesc fascinat cum danseaza in timp ce gateste. Oh ce spectacol frumos! Imi inclin capul intr-o parte privind-o cu admiratie. Se intoarce cu fata spre mine si imi face cu ochiul intr-un mod atat de adolescentin. Se apleaca peste masa apropiindu-si fata de a mea, dar fara sa ma atinga. Expresia i s-a schimbat din fericire in derutare.
-Ce-i? Intreb curiozitatea citindu-mi-se pe chip.
-Ma gandeam... daca as mai ramane insarcinata o data?
Curiozitatea dispare teama luandu-i locul. Alt copil? Unul facut de noi? Oh, m-am gandit la asta, dar... oare sunt pregatit sa trec prin ce-am trecut cu Anais?
-Era doar o idee, se grabeste ea sa spuna cand imi vede expresia.
Chipul i se intristeaza. Oh, trebuie sa trec peste aceasta teama... ea a fost de acord sa adoptam un copil, desi se temea, eu de ce nu pot face un sacrificiu? De ce nu pot trece pur si simplu peste?
-Daca tu esti pregatita, atunci si eu sunt, soptesc asteptandu-i reactia. Colturile gurii i se ridica intr-un zambet larg, sincer si molipsitor.
E fericita! Telefonul incepe sa ii sune, o privesc fascinat cum se deplaseaza pana la telefon. Il ia si raspunde, buzele incep sa i se miste, arata atat de provocator, poarta unul dintre tricourile mele albe, materialul alb al tricoului ii atinge pielea sanilor ei si imi amintesc cele doua runde din dormitorul nostru, cand sanii i se framantau de pieptul meu, sarutarile, atingerile, dorinta de a o avea doar pentru mine ma invaluie. Un alt bebelus ar insemna scutece, alaptat, atentie, iubire, trezit in toiul noptii, oh si acele 9 luni de sarcina. Eu n-am petrecut cele 9 luni cu Tania, Jeff stie, el a fost alaturi de Tania. Imaginile din ziua in care am mers la Tania pentru a ne impaca imi apar in minte, momentul cand l-am vazut sarutand-o imi provoaca un nod in gat. Nu vreau sa imi amintesc acele clipe. Doua brate firave mi se asaza pe umeri si coboara spre piept, buzele Taniei coborand de la urechia mea spre maxilar si usor spre gat. Aerul inspirat pe gat imi trimite fiori.
-Iubito, vrei si runda nunarul trei? Spun intorcand capul spre ea.
-Nu azi.
-Cine era? Spun facand referire la apel si incercand s-o distrag de la gatul meu si de la atungerile pe care mi le ofera.
-Erika, spunea ca Tobby a insistat ca Shawn sa mai ramana pe acolo pana maine.
-Si tatal tau ce parere are? Se asaza in poala mea sprijinindu-si capul de pieptul meu.
-A spus ca e de acord. Totusi ma surprinde, Tobby a fost cel care insista.
-Probabil vrea sa impresioneze vreo fata avand grija de nepotelul lui, spun sarutand-o pe frunte.
Telefonul incepe sa imi vibreze pe masa. Ma intind dupa el si privesc numele de pe ecran. Alexander! Oare ce-o fi vrand? Dupa cateva clipe de ezitare raspund.
-David... vocea sa e alarmata si ingrijorata.
-Alexander, totul e in ordine?
-Nu. Tata si Olivia au avut un accident.
-Cum? Unde sunt? Spun privind-o cu ochii mari pe Tania.
-Sunt la spital acum. La spitalul Presbyterian.
-Bine, ajung imediat. Inchid apelul si o iau pe Tania de talie ridicand-o si dand fuga spre dormitorul nostru.
-David, ce s-a intamplat? Spune Tania in urma mea.
-Mama si Luke au avut un accident. Spun cotrobait dupa ceva de imbracat. Sunt la spital acum.
-Vin cu tine.
CITEȘTI
Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||
RomanceDavid Bateman un bărbat frumos,cu un corp bine lucrat dorit de multe femei și invidiat de mulți bărbați își lasă plângând logodnica la altar în fața a doua mari companii și a familiilor lor pentru secretara lui. Este dispus să facă orice pentru a o...