Capiolul 7 - " Ascuns "

1.5K 91 24
                                    

Pov David

Telefonul incepe sa imi sune si ma trezesc din visat. In dreapta mea, chiar pe pieptul meu, doarme prea iubita mea...aaa...iubita?! Imi iau telefonul si raspund inainte sa ii deranjeze somnul si Grazielei. Ma ridic din pat, cu grija sa nu o deranjez si ies din camera.

-Da?!

-David, am rezolvat problema. Cei de la MCM Models au retras plangerea.

-Fantastic. Cum ai reusit?

-Nu eu. Francisca voia sa o retraga, dar sotul ei nu. Nu stiu cum l-a convins, dar ar trebui sa ii multumim.

-Rezolvi tu cu multumirea? Eu sunt putin cam ocupat.

-Cu ce?

-Cu niste pustani de liceu.

-Graziela?

-Am zis pustani de liceu. Tie t se pare ca ea seamana cu ei?

-Da' unde esti? Am fost acum 10-15 minute la tine si nu te-am gasit acasa.

-Sunt la Graziela, vin mai tarziu, ok?

-Bine, sa va protejati nebunilor. Ii inchid telefonul in nas inainte sa mai spuna ceva. Doua brate micute imi cuprind abdomenul si ini transmit fiori cand imi atinge pielea.

-Cu cine vorbeai?

-Aaa, cu Asher. A rezolvat cu procesul. Nu o sa mai aibe loc. Si-au retras plangerea.

-Super.

-La cat mergem?

-Noi?

-Da. Doar nu credeai ca am uitat.

-David, nu vreau scandal.

-O sa iasa mai bine daca mergem amandoi, daca ma duc singur o sa iasa chiar scandal. Deci, ce alegi?

-Bine, fie.

Opt luni mai tarziu

Cum e posibil sa ascunzi un asemenea lucru? Cum a putut sa imi ascunda asta? Cum a putut? Cum? Aveam si eu dreptul sa stiu. Dar Graziela? Ea nu stie de mine. Daca ar sti, m-ar parasi. Dar nu m-am putut controla. Parca nu eram eu. Dar sa revin. Cum a putut Tania sa imi ascunda faptul ca imi poarta copilul? Cum? Ma voi duce la ea si...

-Ma voi duce la ea. Nu stiu ce ii voi spune, voi vedea eu. Nu trebuia sa imi ascunda asta. Ma ridic de la birou si il ocolesc din doi pasi. O sa aflu motivul pentru care mi-a ascuns sarcina.

Dau mana cu prietenul meu care sta foarte relaxat pe scaun si care nu s-a deranjat sa se ridice nici cand am plecat din incapere. Iau liftul si apas pe butonul pentru parter, cand usile sunt pe cale sa se inchida, patrunde si Graziela in cutia de metal.

-Hei, incotro?

-Aa, am ceva de vorbit cu Alexander. Ma duc pana la el.

-Ce anume?

-Aa, ma cam grabesc, te-am pupat. O sarut rapid pe frunte si ies in fuga.

Ce idiot pot sa fiu. Sigur te-a crezut. Ahh, sunt asa un prost. Urc in masina, imi pun centura de siguranta si derapez de pe loc. E sigur la tatal ei. Jeff e la firma si singura sigur nu sta. In 5 minute de alergat cu masina am ajuns. Cobor agitat. Ajung in fata usii mari si incep sa bat agitat in usa. Dupa cateva clipe in care am batut incontinuu, imi deschide Sid, care se incrunta vizibil nervos de revedrea mea. Da sa inchida usa la loc, dar ma strecor si ajung in casa.

-Iesi! Primul cuvant pe care mi-l spune dupa aproape un an de cand nu ne-am vazut.

-Trebuie sa vorbesc cu Tania.

Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum