Capitolul 18

1.4K 85 7
                                    

A doua oara... e atat de frumoasa. Cum isi plimba gratios picioarele pe sub rochia lunga pana in pamant. Acei ochii plini de emotii ma privesc cu drag, acele buze catifelate imi zambesc sincer, isi tine tatal de brat inaintand spre mine. Se desprinde de bratul tatalui sau si isi preuneaza mainile cu ale mele privindu-ne in ochi. Atatea emotii in acei ochi, atatea sentimente, atat de frumosi. Inima imi bate cu viteza, imi simt sangele pulsandu-mi prin vene.

-Daca se opune cineva, sa vorbeasca acum, sau sa taca pe vecie.

-Eu ma opun, un glas masculin.

Intorc privirea si nu vad pe nimeni, se pare ca am fost singurul care a observat glasul. Intorc privirea la loc spre sotia mea. Graziela?! In locul Taniei a aparut Graziela.

-Saruta mireasa, fiule. Preotul a disparut, in locul sau aparand mama.

-Sarut-o...

Nu, nu, nu, e doar un... Vis. A fost un vis. Intorc privirea prin incapere, Tania, Shawn, nicio Graziela, nicio mama. Respiratia imi era intretaiata si eram transpirat. Alarma incepe sa sune, si o opresc inainte de a-i trezi pe Tania si pe Shawn. Ma ridic din pat cu grija si ies in graba. Cobor scarile si intru in bucatarie incepand sa prepar ceva invatat de la Moniq, clatite. Nu sunt foarte priceput la gatit, dar clatitele imi ies foarte bune. Asta ar fi prima data cand gatesc pentru cineva.

O ora mai tarziu Tania coboara cu un Shawn adormit pe urmele ei. Cand intra in bucatarie amandoi sunt surprinsi sa ma vada. Pun ultima clatita pe farfurie fredonand o melodie si le fac cu ochiul.

-Tati gateste, spune sarind pe un scaun.

-Tati gateste, ii imita glasul Tania si ma saruta. Nu trebuia sa fi la firma?

-Nu.

Ne asezam si noi si incepem sa mancam. Cel mai frumos mic dejun pana acum. Toti ne-am distrat la acest mic dejun, am ras, am glumit. Acum asteptam sa ajunga Erika sa il ia pe Shawn sa se joace cu Tobby, bineinteles ca Tobby a avut cateva obiectii, dat fiind faptul ca Shawn e cu cativa ani mai mic decat el, dar in cele din urma a cedat. Bineinteles ca eu sunt ultimul care a aflat de aceasta vizita pe care le-o face Shawn parintilor Taniei. Am preferat sa-mi ascund nervii la aflarea vestii, pentru a nu strica ziua. Erika a ajuns si l-a luat pe Shawn. Mi se pare ciudat sa nu-l aud pe Shawn in casa, e atat de liniste. Tania se pune alaturi de mine pe canapea intinzandu-si picioarele in poala mea. Ma saruta pe obraz si isi freaca nasul de gatul meu facamdu-ma sa scap cateva gemete nevinovate.

-La ce te gandesti?

-E liniste. De cand Shawn a aparut in viata noastra nu am mai fost singuri, nu a mai fost atat de liniste.

-Ai avut dreptate in legatura cu Shawn, chiar are ceva special. Ii zambesc, iar ea imi intoarce zambetul cu un alt zambet.

Fiul meu are ceva special, doar ca nu toti vad asta. Poate Sid va realiza asta vazandu-l. Amintirea cinei ma face sa ma incrunt, acea seara in care mi-a fost criticat fiul din cauza mea, nu voi accepta asta din partea nimanui. Shawn nu are nicio vina. Mana Taniei care se asaza pe obrazul meu ma face sa revin la realitate. Ma priveste atent.

-Ce te framanta, Davi? De la cina cu parintii mei esti diferit.

Sa-i spun? Oh nu, sa afle ca tatal ei i-a criticat fiul din cauza mea nu e chiar ce ar vrea sa auda. Sa ii spun de Graziela? De Jeff? De mama? De toti acesti oameni importanti care sunt impotriva noastra?

-David, ce e?

-Nu vreau sa ne stricam ziua perfecta, vom vorbi altadata despre asta, ce zici?

-E chiar atat de grav?

-Nu.

-Atunci spune-mi.

-Aa... i-am spus Grazielei ca e invitata la nunta, si ca... aa... tu ai fost cu idee.

-Serios? Si ce a zis?

-A foat surprinsa. Si a mai zis ca esti o femeie uimitoare, aceste cuvinte pe care le rostesc spuse de fosta mea iubita suna atat de ciudat.

-Un compliment, wow.

-Asta e adevarul, iubito, spun lipindu-mi buzele de ale ei.

Geme peste gura mea. Oh. Imi pun picioarele de o parte si de alta a ei si o sarut. Un sarut pasional, senzual, un sarut plin de dorinta. Cobor cu sarutarile spre gatul ei. Ii scot tricoul aruncandu-l la nimereala, aceasta nimereala fiind vaza care se sparge la contactul cu podeaua, suntem intrerupti pentru cateva momente, dar revenim la micul nostru moment de intimitate. Scapam rapid de haine. Corpurile noastre se miscau in acelasi ritm. Shawn, pregateste-te, urmeaza ca mami si tati sa mai faca un copil. O ridic in brate, eram constient ca eram in plina zi si ca puteam fi auziti de vecini, dar cui ii pasa, nu am mai avut un contact sexual cu Tania de foarte mult timp. O asez pe patul din dormitorul nostru si cu mare grija fac o miscare inainte, amandoi gemand.

***

-

Hei. Un glas firav se aude soptit.

-Hei? Ma intorc cu fata spre o fata satena cu ochii maronii. Imi pare cunoscuta. Cine esti? Vocea mea rasuna cu ecou, pe cand a ei abia se aude.

-Deja m-ai uitat, tata?

-Anais? Oh nu, iubito. Nu te-am uitat.

-Dar m-ai inlocuit cu el, cu Shawn.

-Nu, numeni nu ti-ar putea lua locul.

-Il iubiti mai mult decat pe mine?

-Tu esti fetita mea, Shawn... am avut nevoie de Shawn pentru ca vedeam aceasi inocenta pe care o vedeam la tine. Nu te iubesc mai putin, va iubesc la fel, scumpo.

-Nu! Strigatul ei ma face sa tresar. Ma minti! Nu ma mai iubesti! Vorbele ei imi strapung inima. Soaptele se transforma in urlete.

Deschid ochii zdruncinat de Tania. Alt vis. Clipesc des pentru a ma obisnui cu imaginea. Buzele Taniei incep sa se miste, dar nu aud nimic. Deodata cuvinte Anaisei mele imi rasuna in cap. Nu ma mai iubesti! Nu ma mai pot abtine si incep sa plang strangand-o pe Tania in brate. Sunt atat de vulnerabil in fata acestei dureri. Afara ploua, dar nu aud stropii de ploaie, Tania ma strange in brate si ii simt maxilatul miscandu-se, semn ca imi vorbeste, dar nici pe ea nu o aud, nu aud nimic. E atat de liniste. Totul pare sa se miste cu incetinitorul. Telefonul mi se aprinde, il iau si acceptand apelul il duc la ureche. Tot nimic. Inchid si ma uit la Tania panicat. Lacrimile continuand sa imi inunde ochii.

-Nu aud. Vorbele mele rasuna cu ecou in mintea mea. Pare sa spuna cevan dar nu inteleg, imi arata cu degetul in spatele meu, iar eu ma intorc.

Acelasi intuneri precum in visul meu. Intorc privorea iar spre Tania, dar e Anais, cu remelul curs, tinand in mana un buchet vestejit, imbracata in rochie de mireasa.

-Cum sa iti parasesti logodnca si ea tot sa te iubeasca? Sa stai cu o fata mai tanara si mama tot sa te vrea inapoi? Ai ranit-o. Si in fata imi apar imaginile din ziua in care am parasit-o pe Tania. Cum a putut sa aiba incredere in tine?

-Nu am inselat-o niciodata pe mama ta.

-Dar te-ai uitat in ochii ei si i-ai zis ca n-o iubesti, tata. Asta inseamna mult. Ai ranit-o. Ai pus-o in pericol cu prietenul tau, i-ai faramat inima in mii de bucatele, i-ai aratat ca iubesti o alta fata. O minora. Ai aparat-o pe fata aceea cand o ataca pe mama, ai luat-o de mana si ai plecat fara sa te uiti inapoi, fara sa stii ce simte. Graziela nu are dreptate, nu conteaza cate femei ai ranit, conteaza femeie pe care ai ranit-o. Nu o inlocui si pe mama ca pe mine.

Si inainte sa apuc sa spun ceva, ma trezesc, cel mai ciudat vis, dar nu ma abtin din scaparea catorva lacrimi, pe care le sterg rapid. In dreapta mea doarme Tania invelita doar in acel asternut alb. Ii sarut fruntea cu mare grija si ma asez pe o parte pentru a o privi mai bine. Pentru a-i privi frumusetea.

Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum