Am iesit din salon dupa ce l-am sunat pe Jeff si l-am anuntat. Am surprins-o pe Graziela plangand. De fapt, dtergandu-si lacrimile. M-am asezat pe vine in fata ei.
-Hei, ce e? De ce plangi?
-Sunt.. fericita pentru... tine.
-Esti o mincinoasa teribila. Spun luand-o in brate. Isi duce mainile in jurul gatului meu. Mai stam pana vine Jeff, apoi vom pleca, bine? Ma aproba zambind, apoi spune:
-Si ce e?
-Fetita, o cheama Anais.
-Ce frumos! Felicitari! Zambea, dar ochii ii erau tristi. Nu am intrebat-o ce are, doar am imbratisat-o.
-Se poate sa fiu mai fericit de atat? Am o fetita foarte frumoasa si o alta fetita la fel de frumoasa si foarte geloasa, chiar daca nu arata.
-Nu cred ca Anais e geloasa.
-Eu ziceam de tine. Ti-e frica ca ma voi intoarce la Tania? Daca da, iti spun ca nu vreau sa ma impac cu ea. Pe ea o iubesc ca pe mama copilului meu, dar doar atat. Tu si Anais sunteti cele mai importante pentru mine. Nu-mi doresc altceva decat sa fiti voi bine si fericite.
-Atunci David, de ce ai sarutat-o? Timp de doua luni am tot auzit de la colegi de serviciu si de scoala ca v-au vazut saruntandu-va si v-am vazut si eu o data.
-Si de ce ai tacut pana acum?
-Nu ai de gand sa negi?
-Nu asta e adevarul?! Da, am sarutat-o pe Tania, dar doar pentru a-mi doveni mie ca flacara aceea dintre noi s-a stins. Nu am vrut sa mi se intample cu tine ce mi s-a intamplat cu Tania. Daca tu crezi ca am fost nemernic ca am sarutat-o, pedepseste-ma, a fost o singura data, nu timp de doua luni cum ai auzit.
Ma priveste in fix in ochii, avand aceasi expresie serioasa din totdeauna. Se apropie putin de mine si spune pe un ton dur:
-Daca vei mai saeuta vreo fata, nu vom mai avea nici o discutie.
***
-Nu îmi vine să cred cât de nemernic poți fii. Spune cel mai bun prieten uitandu-se la mine îngrozit.
-Și tu ai fi făcut același lucru, a fost vorba de satisfacție.
-David, nu ne compara, suntem diferiți.
-Nu, tu era să îmi violezi iubita.
-Eu măcar nu mi-am înșelat iubitele.
-Dar nu vrei să strigi în gura mare? Poate trece Graziela, să audă și ea.
-Ce să audă?
-Tu faci pe prostul? Ca am inselat-o.
-Cu câte?
-Tu crezi ca eu le-am numărat?! Cu multe. Dar de ce mă întrebi toate astea?
-Doar așa.
-Vrei să auzi care e cea mai aiurea faza? Ca i-am spus că pe Tania o iubesc doar ca mama copilului meu, dar...
-Dar tu o iubești mai mult de atât.
-Da.
-În fine, l-ai găsit pe Diego?
-Da, e tot director la Julliard.
-Bine. Mulțumesc! Își privește ceasul apoi spune.
-Fugi omule, te așteaptă fata ta.
Am dat mâna cu Asher înainte să o tulesc pe ușă. Imediat cum am ieșit, m-am izbit de un corp micuț și firav și al naibii de provocator. Era ea. Nu am spus nici un cuvânt, doar am sarutat-o de parcă ea mi-ar fi dat oxigen. Mi-a mușcat limba pentru a mă retrage.
-Nu-mi place să fac asta, dar mai ușor. Suntem in public, nu acasă.
-Atunci hai sa continuăm acasă.
-David, știi bine că nu sunt pregătită.
-Cu mine nu ești pregătită niciodată. Cu ăia ai fost, dar cu mine nu, nu?
-David, eram beată. De ce nu vrei să mă înțelegi?
-Dar pe mine? Am si eu nevoi...
-Sexuale. Ești un pedofil uriaș. Vrei sa îți reamintesc că sunt încă minoră? Tu doar asta vrei de la mine? Sex?
-Nu. Eu te vreau pe tine, dar au trecut opt luni și...
-N-am făcut nimic. David, știu ce așteaptă un bărbat de la o femeie, dar eu nu sunt o femeie, sunt o fată, am 17 ani. Nu îți pot da ce îți dorești acum.
-Să mergem acasă!
Mă aprobă calm. Ne împreună mâinile și pășim pe holurile mari ale companiei până la lift. În câteva minute ajungem la parter, și de acolo la mașină. În alte 5 minute ajungem la destinație, și aceea fiind casa mea. Am lasat-o pe Graziela să intre prima, apoi eu. M-a las moala pe canapea privind-o pe Graziela cum își dă haina jos.
-Mă duc să îmi fac un duș.
-Bine iubito.
Graziela a intrat în dus de vreo 5 minute, eu de atunci tot schimb canalele și nimic nu îmi place. Sting televizorul si intru în dormitor. Îmi dezbrac cămașa si sa îmi iau pe mine un alt tricou, Graziela iese purtând doar un prosop pe ea. Nu era mai deloc acoperită, iar în momentul ăsta regret că nu am luat prosoape mai mari. De ce? Pentru că trezise acea dorință pe care cu greu o controlam. Am încercat să îmi feresc ochii, dar cred că ăsta era jocul ei. Acel zâmbet obraznic, acea senzualitate. Mă ademeneau. Oare e un test? Mă întorc spre ea și îi sărut obrazul, apoi intru în baie. Dacă i-aș fi sărutat buzele, acele buze rozali și frumoase, nu m-as mai fi controlat. Îmi arunc hainele în coșul de rufe, apoi intru în duș. Abia atunci am realizat că am uitat sa îmi iau haine de schimb. Să îi cer ei, nu e o idee inteligentă. Să mă duc eu, la fel, o idee neinteligenta. De ce nu e o idee inteligenta? Pai ar trebui să merg doar în prosop până la dressing, și erecția mea ar fi vizibilă. În cele din urmă, îmi înfășor un prosop în jurul brâului și ies din baie. Spre ghinionul meu, Graziela era un pat, purtând unul dintre tricoul meu. Care era ghinionul? Tricoul i se cam ridicase, iar ea a observat ce altceva se mai ridicase. Zâmbește mandra, și revine la telefonul pe care îl butona. Intru în dressing si mă îmbrac intr-o pereche de pantaloni de trening gri, proastă alegere si un tricou alb. Ies din dressing si ce sa vezi, Graziela stând pe telefon, pe față, cu funduletul ei dezgolit. M-am pus in pat langa ea, cu o mana ii acoperam posteriorul, iar in cealalta statea. Ii inconjor talia cu o mana si ma las lipit cu fruntea de mana sa. Inchid ochii si ma las purtat de taramul viselor. Dupa ceva timp, simt o mana care mi se plimba prin par. Deschid ochii somnoros si sunt surprins de locul unde ma aflam. Stateam cu capul pe pieptul ei si cu manan dreapta ii tineam unul dintre sani.
-Hm, nu dormi? Spun ragusit de la somn.
-Nu.
-De ce?
-Voiam sa te privesc cum dormi.
-Stiu si eu minciuna asta, am spus-o si eu cuiva, apoi, a doua zi, am lasat-o.
-Regreti?
-Daca ma intrebi daca regret ca am lasat-o, atunci raspunsul este nu, nu regret.
-David, daca Tania ar vrea sa va inpacati, ai accepta?
-Graziela, de ce aduci mereu vorba de ea?
-Intrebam si eu...spune soptit. Ma intorc cu fata spre ea si o imit:
-Intrebam si eu. Nu, nu as accepta, m-ai obligat odata, a doua oara nu-ti mai merge, spun zambindu-i.
CITEȘTI
Îndrăgostit || VOLUMUL DOI ||
RomanceDavid Bateman un bărbat frumos,cu un corp bine lucrat dorit de multe femei și invidiat de mulți bărbați își lasă plângând logodnica la altar în fața a doua mari companii și a familiilor lor pentru secretara lui. Este dispus să facă orice pentru a o...