Rozdział 4

217 1 0
                                    

Witam na kolejną część opowiadania o moich bohaterach!

Steve usiadł w mieszkaniu i spojrzał na swoją żonę a potem spojrzał
,,-Tak nie może być tam gdzie się uczy popada w złe towarzystwo ,,!
Żona ,a co może szkoła z internatem ?-Steve ,a żebyś wiedziała !
-Nic z tego ,nie długo skończy osiemnaście lat i sam będzie wybierał!Mamo ,tato chcę wam coś oznajmić !Usiadł!
Tymczasem u Tonego !
-Em,Tato zrób coś trzęsła się ze strachu dziewczyna ,boję się ,nie mam ręki płakała,Tony który tamował krew tracił wszystko !
-Clint wszystko będzie dobrze powiedział trzymając za rękę ,,to była wyłącznie jego wina spojrzał na Natashę ,,!
-Tony,już Ci nie ufam Clint jesteś najgorszym przyjacielem !Wyjdź!
Clint spojrzał i wyszedł !Smucąc się !Nat poszła za nim!
Do salonu wszedł Fury!
Fury, załoga do mnie odpowiedział wszyscy Thor zaraz przybędzie?
-Clint ,poważna sprawa chyba ale nie teraz szefie !-Fury,teraz i zaraz nie będę dwa razy powtarzał ,powiedział !
-Tony,a co chodzi bo nie mam czasu ,córka ma rozerwaną rękę a pan myśli o zebraniu ?
-Fury ,gdzie jest ta panna Em?-Tony w szpitalnej sali siedzi i płacze!
Fury poszedł do sali szpitalnej dziewczyna,milczała i zasnęła ,podszedłem i usiadłem !
-Witam jestem Nick Fury odpowiedział ?Spojrzała !-Em,Mało mnie to obchodzi odpowiedziała !
Odwróciła się!-Fury,grozi ci niebezpieczeństwo odpowiedział!
-Jakie ?Zapytała !-Fury,nie dawno odkryliśmy że leci do nas pewna dziwna kometa ,potrzebni nowi bohaterowie ,starzy już dawno na emeryturze i nie dadzą rady ,jesteś córką Starka ,czy możesz nam pomóc ?
Spojrzała na niego i opadła jej szczęka!Fury,A i jeszcze jedno z pięć krajów świata wybraliśmy też z Polski !
-Em ,polski ?Zaciekawiło to Em!-Fury ,tak !-Em,Zastanowię się i dam znać ale teraz jestem zmęczona !
Spojrzał oby się zgodziła !Zebranie !
Clint ,co takiego znowu wojna i zagrożenie?Nie ma chwili spokoju!
Spojrzał i dalej ostrzył łuk!
-Fury ,słuchajcie już zwołałem naradę i bylem ,w każdych krańcach świata zwołałem do nowej wojny !
Thor ,więc tak mamy problemy!
-Clint,kim właściwie jest nasz wróg ?-Polka,jak miło brawo ,brawo!
Odpowiedziała kobietę zamaskowanym kapturze na głowie!
- Fury,miło panią widzieć ?-ANNA ,Jestem tu w celach ratowania ludzkiego życia więc oszczędź tych kazań ?
Wszyscy obejrzeli się na nie znajomą kobietę z wystającym czymś!
-Kto to zapytali wszyscy?-Anna,miło jestem łuczniczką !
Thor spojrzał na nie znajomy i zapytał -Wybaczcie moje spóźnienie,ale byłem w pobliżu i za szedłem !
-Syn Thora ,miło do usług ?-Witaj !-Ema weszła do salonu i smutnym wzrokiem musiała zgodzić się na to co powiedział Fury!
Blondowłosy spojrzał !Ej ,Ej ,zostawcie mnie !
-Co znowu zmalowałeś zapytał Steve ?-Fury,to ja go tu przysłał em!
Spojrzała Natasha !-Nat,i to ma być ta niby drużyna !
-Fu,brakuje jeszcze tylko dwóch osób,dwóch !

Córka Starka !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz