Avengers II

37 1 0
                                    

Łowca ,przepraszam że to tak długo trwało ale musiałem się chronić jestem Darek ,jej dawny znajomy ,zakochałem się kiedyś w przecudnej damie skromnej ,ale ona zniknęła na jakiś czas po szkole,dotknął jej czoła była zimna ,helikopter przyleciał na ziemię !
Czekali na Furego !Fury ,a ten to kto ?Zapytał wziął Anę w ramiona!-To Łowca on jest z nami szepnęła Ana leżała na kolanach!
U łowcy !Spojrzała na Emkę !Emy ,ciociu przestraszyłam się odpowiedziała wpadając sobie w ramiona !
Wylądowaliśmy rzekł łucznik Hawkey !Ana usiadła poczuła się lepiej !-Avengersi chciałam coś powiedzieć ?-Fury ,co takiego?
Dziękuję ,wpadła wszystkim w ramiona nawet Fury ,się popłakał !
Wieczór Avengersi wydali dla niej przyjęcie urodzinowe akurat był piąty kwietnia miała wracać do Polski !
Fury , Agentko Anno Marvel i Agentko Emy Stark ,moje gratulacje, oczywiście ty bo masz urodziny ,a ty jak chcesz to możesz jechać z ciocią albo ze Starkiem !Spojrzała A co z Avengersami i Wami!
-Nat ,jakoś przeżyjemy !-Tony to pakuj Emy walizki zaraz wyruszamy moim prywatnym samolotem !
-Ana ,może mam lepszy pomysł odpowiedziała ?-Jaki odpowiedziała!
-Ana ,lećmy zwykłym lotem !-O co to nie odpowiedział ale lecimy pierwszą klasą ?-No skoro tak już nas namawiasz !
Lot !
Tony ,Emy ,Ana weszli do samolotu patrzcie to Tony Stark a to Emy Stark a tą nie znamy !
Mam wrażenie że wszyscy z drugiej klasy na nas się gapią ?Zapytała !Śmiech Emy i Tonego !
Lotnisko !
Jechaliśmy limuzyną przez całą Warszawę ludzie po drodze patrzyli
na nas jak na idiotów zatrzymaliśmy się w hotelu gdzieś w Białymstoku ludzie mówili że ktoś znany przyjeżdża!
-Ana ,wyjdźmy bo mnie nogi już zwiędły?-Oh nareszcie znajome miejsce odpowiedziała !
Ana ,dzień dobry pani ?Weszliśmy do hotelu każdy się na nas gapił podeszłam do recepcji !
-Dzień dobry pani ?-Pani do kogo ?-Czy w tej chwili dostanę pokoje ?
-No nie wiem ?-Ale nie jest pani na liście !Tony musiał interweniować !-Tony , Hello My name 's is Tony Stark ,i ta pani jest z nami !Jak już coś odparsknął !
A jak nie to znajdziemy lepszy lepszy hotel ?Szczęka mi opadła gdy usłyszałam jak bezbłędnie mówi po Polsku!
-Recepcjonistka ,Spokojnie coś się dla państwa znajdzie ?Ana ,ja będę z Emy a ty pewnie wójku ?-Tony ,no ja z wami E nie oddzielnie jak by co ?-Ana zadzwonię do mamy jak się wykąpie !No cóż idziemy do pokoju!
Jutro będzie dalszy ciąg albo pojutrze więc zapraszam !!!

Córka Starka !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz