Clint i Natasha leżeli obok siebie ,a jaka z nich urocza para dodał Bruce ,czy oni nigdy nie przestaną ,zapytał się Emy ?Spojrzała !
-Dla mnie to by oni mogli żyć razem odpowiedziała Emy!Ale słuchajcie chcę uratować ciocię gdzie tato ?
Stark wszedł jak na zawołanie ,-Coś chciałaś córeczko ?Wszedł do sali ?Podeszła do Taty !-Emy ,uratujemy Ciocię ?Spojrzał zobaczę co da się zrobić dodał !Wszedł Fury do sali i kazał wszystkim wyjść !
-Sokole oko to chyba była Anna ?-Hawkey, ale dlaczego?-Fury ,nie przejmuj się tym my i reszta załogi uratujemy ją !
-Hawkey, a czy ja jestem potrzebny?-Fury ,ty musisz wyzdrowieć?
Spojrzał!-Nati chodź do mnie kochanie ,beze mnie nie pójdziesz !
-Nat,ale ona potrzebuje naszej pomocy?-Stark ,Nat ,chodź idziemy musimy jakoś zabrać się do złapania Anny!
Avengers gonili Annę cały dzień Stark się poddał bo mu silnik się zepsuł ,została jeszcze Natasha ,Kapitan ,i Hulk oraz Emy ,nie było Łucznika ale ktoś strzelał to był tajemniczy łowca złych potworów!
-Emy,ja nie mogę wybacz ?Łowca stał na dachu i się patrzył ,tajemniczy mężczyzna zafascynował Emy !Spojrzał !-łowca -Uwaga i strzelił w Annę ,ta zaś upadła na ziemię walnęła w głowę!
Emy Podbiegła do Ane !-Ciociu ,i nagle zielony stał nie daleko ale łowca był szybszy Zielony padł! Zabrali szybko Annę do lobarotorium aby dać odpowiednie leki Emy musiała podziękować dla tajemniczego mężczyzny !Ale i tak już go nie było ?Anna się wierciła gdy chciała wyjść ,bruce dał jej silnego leku od odzyskiwania pamięci ,pff Bruce to ja idioto warknęła któregoś dnia!Emy, Ano ja ci nie wierzę Ciociu ?-Musisz tu zostać !
Fury ,najważniejsze że odzyskuje świadomość z czasem przyjdzie samo!Następnego dnia słońce wstało i zaświeciło jej prosto w oczy!
-Ana,cholera jasna zabierzcie te durne światło?-Emy siedziała i usłyszała głos cioci -Ciocia nareszcie !Spojrzała ,Emy kuzynko ty moja chodź do mnie !Przytuliła się do niej ,Emy ?-Ana ,długo spałam ?-Emy ,bardzo długo !Czekałam na ciebie !-Ja na ciebie pamiętam tylko że rozmawiałam z Hawkeyem !-O mój Boże Hawkey
co z nim Emy?-Jest Cały ?-Ana ,ale mi nie wybaczy!
Wszedł Clint ,Hawkey już ci wybaczyłem ?-Hawkey ,krzyknęła przepraszam nabroiłam ! -Ana ,kto zabił Zielonego ?-Łowca potworów !Łowca jemu też muszę podziękować !