Rozdział 20

10 0 0
                                    

Czarnowłosa dziewczyna siedziała w celi i płakała ,zielony oraz jego strażnicy chcieli wydusić !
-Zielony,jeśli chcesz żyć musić wydać Furego ?Spojrzała miała w oczach łzy,i odpowiedziała !
-Nigdy nie wydam swoich przyjaciół odpowiedziała!-Zielona ,a nie pomyślał a może że oni chcą czegoś co ty nie masz ?
-Ana,czego ?-Zielony,twego serca i miłości ,a ty jeszcze to dajesz?
Zielony!
-To nie ważne ,kocham ich zrobili więcej niż myślisz !-Zielony ,jak to jest że oni ci ludzie do niczego ,pomyśl możesz ze mną zabić ich !
Spojrzała !-Ana ,tak sądzisz ?-Zielony,tak myślę !-Ana ,dobrze ale pod warunkiem zostaw moją rodzinę w spokoju,Emmę ,Starka,i Rodziców !-Zielony,dobrze podał mi rękę ,a jeszcze jedno także Andresa !Spojrzała na niego!
-Dobrze coś jeszcze ?-Nie !Warknęła!Wzięła strój ,płaszcz łuki i strzały!Pojawiła się to ona moja ciocia gdzie tak długo była ?pomyślała !Tajemnicza i zielony na dachu chyba coś jest nie tak!
Odparła !-Clint,jak się czujesz spytała ?-Emy,bo widziałam tajemniczą !-Ana była !Emy,tak !Clint,coś musimy zrobić ?Natasha,musimy wezwać Furego tylko on nie był na tym balu!
Zielony spojrzał na dziewczynę musi jak najszybciej przejść na stronę zła !Spojrzał !Fury dotarł na Bal zaraz po tym wybuchu,Avengersi muszą jemu wszystko opowiedzieć !

Gdy Avengersi opowiedzieli całą sytuacię o Ane był w szoku !Fury spojrzał na Avengers ,Colson przyszedł do Salonu !
-Colson , co się dzieje trzymał jakieś papiery  ?Thor spojrzał !-A nic nie nabroiłem ani mój brat w dodatku przerwaliśmy te kłótnie dla dobra mego ojca odpowiedział głośno i dosłownie !
-Clint ,a to od kiedy ?Zapytał zdziwiony !-Od tygodnia , powiedział że poznał kogoś przez internet !
-Hawkey ,poważnie odparł !-Natasha, co w tym widzisz dziwnego!
Dom Ang Mieszkanie na wall Street!
Wieczór !
Siedziała i wystukiwała opruszkami klawiatury ,miała z kim popisać ,zapytała się nie znajomego!
-Co robisz w wolnym czasie ?-Looki ,lubię drażnić się z bratem!A ty?
-Ana ,lubie   grać na kompie nic nadzwyczajnego ,od pewnego momentu Unikam spotkania z przyjaciółmi !
Loki,dlaczego ja już cię poznałem dlaczego nie chesz wychodzić ?
-Powiedzmy że straciłam nadzieję na miłość ,szacunek ,i wszystko !
Ale honor mam !Usłyszałam dzwonek do drzwi ,to była Emy wiedziała gdzie mieszkam !Dryń ,dryń ,dzwoniła  do drzwi!Odpowiedziała dla nie znajomego !
-Nie znajomy, de za parę minut !Assagard, thor panie co u Lokiego zapytał ?Odyn ,siedzi w swojej klatce dostał ode mnie Laptopa i pisze z pewną kobietą !
-Thor kobieta czyżby przejrzał na oczy ?-Odyn ,widocznie idź zobacz z kim tak gada !
Nieznajomy czyli Loki  gdy przyszedł jego brat zamknął laptopa!
-Cześć bracie!Loki witaj ,odpowiedział !,,Zamknął laptopa ta dziewczyna zaintrygowała mnie ,nie dość że sama musi jej pomóc !,,
-Skąd ten Laptop ?-Thor ,Dostałem od Ojca !-Thor ,a widzisz spełnia wszystkie twoje zachcianki !
-Loki ,bracie mam nie wielkie !Y co tam u ziemian !Zainteresował się!-A nic ciekawego poszukujemy Takiej dziewczyny ,zielony tak się nazywa zabrał nam !Jego bratanica się martwi!
Spojrzał -Może wam pomogę !-Nie trzeba wystarczy że dość nabroiłeś !Warknął !
I odszedł !Do swego pokoju!Otworzyłem laptopa była online !
Nie znajoma -Witaj jak możemy pogadać ?-Pewnie uśmiechnęł się ?
Ana rozmawiała z nim do północy ,nie wiem czemu zaczynam lubić kobietę wyznała że mogą być przyjaciółmi!
-Dlaczego , od tego uciekasz !?-Ana ,od czego zadrżała !?-Od miłości!Serce Lokiego waliło o sto na minutę !
-Ana ,dlaczego mi to mówisz ??-Looki ,spodobałaś mi się !Nawet nie zaprzeczę ,zakochałem się !Mówisz z sensem i za to cię polubiłem !
Zarumieniła się !Nagle wywaliło go !Szlak odpowiedział !Zakochał się !Thor ,pohamuj się bracie odpowiedział ?
Czy tym razem Avengersi znajdą zielonego i czy Ema pogodzić się z myśami że ma taką rękę a nie inną !?Jak dużo napisałam !Czy Avengersi będą żyć normalnie ?I co dalej !!!!???

Córka Starka !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz