Rozdział 2

2.1K 12 3
                                    

Stark kombinatorze ,podeszła już dorosła dwudziestolatka !
-Tato idziemy do nowej szkoły!Limuzyna ,w limuzynie siedzieli przyjaciele Starka !
W tym pan Kapitan ,Clint ,Wdowa ,Bruce który lubił ,Clint jeszcze jej nie widział!
-Co to za meżczyzna pomyślała ?Spojrzała !-Dzień dobry uśmiechnęła się dwudziestoletni a dziewczyna !

Wsiadła do limuzyny ,spojrzałem na Starka nie wiedziałem że Stark ma jakąś dziewczynę !
-Jak ci na imię zapytał Hawkey?-Jestem Emma STARK ! Spojrzała!
Na chłopaka !
Co takiego powiedział Clint?-Tony,co to moja córka ta zastrzelona kobieta to była moja dziewczyna ze studiów kiedyś zaciążyła !
Spojrzała !-Zostaw moją mamę w spokoju Tony, nie dość że musisz mnie zabrać i szukać szkoły to bardzo oszukałeś swego przyjaciela!
Szkoła !
No i jak podoba ci się tutaj ?Zapytał Stark !-Natasha ,powodzenia?
-Spoko!-Nat,Nie ma za co!

Nauczycielka !
Weszliśmy ze Starkiem do szkoły ludzie na nas gapili !Klasa zamilcz warknęła ostra nauczycielka !
Od razu się uciszyła !Zamilkli ,do klasy weszła dziewczyna wraz z Tonym Stark spojrzeli Uśmiechnęła się brunetka ,do klasy wparował syn Clinta Bartona !Narwany chłopak !Spojrzał! Dziewczyna była śliczna ależ też na nie zadowoloną ,smutną twarz spuściła głowę !
-Przepraszam za spóźnienie odpowiedział ?Klasa się zaśmiała bo chłopak był najprzystojniejszy w klasie !
Tony,a tata Ci nie mówił żebyś się nie spóźniał zapytał?Spojrzał!-Syn ,co panu do tego jestem dorosły odparł?-Stark ,masz nie wyparzoną gębę jak na dorosłego!
Spojrzał !Nauczycielka !
Wystarczy powiedziała ,i kazała Synowi Bartona usiąść !Nauczycielka ,Proszę się nie martwić poradzi sobie ?-Tony,mam taką nadzieję odpowiedziała !Spojrzała dziewczyna !
-Jak Ci na imię zapytał ?Emka jestem a ty ?-Toom Barton !Do usług!Siadaj tam wolna ławka !
Dwie durne dziewczyny gapiły się na nich jakby zrobili im coś !
Walnęła w nią !-Toom ,przestań odpierdoliło Cię powiedział ?-Nauczyciel ,dość tego Toom?Spojrzała !-Ema ,to moja wina ja to powinnam dostać jestem nowa?
-Nauczyciel ,Jak Masz na imię ?-Jest to moja wina sama upadłam!
Tom spojrzał!

Córka Starka !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz