Odkąd byłam uwięziona z rodziną byłam bita przez nie jaką Ingrid,to dziewczyna w sztabie Hydry !Ano no to jak wydasz swoich przyjaciół czy mam cię samą do tego zmusić ?Wzięła mnie za buzię!
-Ana,wiesz co dla rodziny i przyjaciół mogłabym by zginąć odpowiedziała !Walnęła w twarz ,,-Błąd gdzie jest szef Fury i Avengersi ,,-W dupie cię mam warknęła ?-Ana gdzie się nauczyłaś takich słów?-Ana spokojnie mamo nic mi nie będzie ?Walnęła w nią!
Zamknij się krew po ciekła mi twarzy !-Mama,Anno krzykneła do mnie mama ?Spojrzała mama ,nadleciał helikopter !
Fury ,ani mi się waż Agentko Ingrid ,mama spojrzała na wielki helikopter który stał w powietrzu !
-Fury ,Ano nic ci nie jest zapytał ?Wchodząc do mieszkania ,Avengers stali w nim ale to była Natasha i Clint !Oni powiadomili Furego !Mama spojrzała na czarnoskórego!-Ana ,Clint Nat ,zamknęła oczy!-Clint,Ana krzyknął Nat pobiegła do Anny?-Mam,spojrzała na jej przyjaciółkę !
-Ano ocknij się jesteś nam potrzebna potrząsnęła nią !-Przepraszam,to tylko zemdlenie !Otworzyła oczy agenci trzymali Ingrid !-Clint,dziękuję !Nat tobie też!Fury spojrzał !
-Fury, pani jest mamą Any ?- Matka spojrzała tak to moja córka!
Spojrzał!Miło mi panią poznać pani Siniło ale teraz pani Anna musi z nami lecieć !-Mama,możemy ją chyba puścić jest waleczna ,ma swoich przyjaciół i życie !
-Darek,przyjechał !-Mamo ,tato poznajcie się to jest Darek Barton !
Ukłoniłem się rodzicom Anny ,byli szczęśliwi że poznała kogoś i nie jest sama ,zawsze będzie z kimś !