Osunął się na podłogę mimo że trzymała go w ramiona Emka Podbiegła do nich ,i Uklękła na ziemi sprawdziła puls spuściła głowę!-Emka ,Loki on nie żyje ?-Ana,Ana spojrzała na niego a potem na łucznika !-Ana ,Hawkey policzę się z tobą !Spojrzałam i Wstała z ziemi -Ja wam tego nie daruję ?I po czym Znikła !
Udała się do miasta tam stała na chodniku !-Zielony proszę Cię chcę się zemścić powiedziała ?
Zielony przyleciał do niej ,bardzo zła ! -Zielony ,widzę odpowiedział!
Wskakuj ,do samolotu !Hawkey biegł szybko bardzo chciał ją ratować !-Nat,kochanie ona razem z nim wskoczyła !Dziewczyna wsiadła do samolotu !
Ana Poczekaj krzyknął Hawkey ? -Zielony ,Ona już jest moja !Odpowiedział !I po czym Znikła !
Thor który się dowiedział że stracił swego brata poszedł do Hawkeya ,i stanął przed nim !-Thor ,jak śmiałeś zabić mego brata?
-Hawkey, wślizgnął mi się z dłoni a po za tym miał Anę ?-Thor ,nie miał tylko czytałem wiadomości od niej ?-Hawkey ,jakie wiadomości?-Loki ,mój brat się zakochał w Ani ?-Clint,chyba żartujesz ?-Thor ,nie nie żartuję ,złamałeś jej serce ,straciła kogoś Bliskiego ?-Nie chciałem !-Thor ,jej to powiedz ! Natasha przybiegła z Furym który bardzo lubił Annę jako Agentkę!Fury ,musimy ją odzyskać powiedział do Agentów ,Emko dla Ciebie mam zadanie !
-Tak szefie !-Fury musisz powiadomić jej rodziców ?-Ok ,nie ma sprawy szefie !
Baza ,Hawkey idioto zabiłeś mego brata nie daruję Ci tego ?-Przepraszam Cię Thorze ale on chciał odebrał nam Annę!-Emma ,dobry wieczór pani czy to pani Siniło ?-Tak !-Emka ,jestem Agentką i jestem pani kuzynką ,pani córka Anna została porwana ?Mama przeraziła się bardzo ale zyskała kuzynkę ?-Mama, została porwana???-Emka ,spokojnie proszę pani odzyskamy moją ciocię ?
-Proszę odzyskaj ją ,kuzynko z Ameryki ?-Dobrze !
Odłożyła telefon ,,to już załatwione ciociu idę na pomoc ,,!