Gdy spotkałam się z nim Aleksandrem byłam zła na Nat ,czemu on !
-Aleks siedział na ławce i czekał dał mi nawet różę którą kupił ,wiem że mnie nie skrzywdzi !Spojrzała !
-Witaj śliczna pocałowałem ją w usta zarumieniła się ?-Ano,co tam u twoich przyjaciół pytał Aleksander?
-Ana,wszystko w porządku tylko z Natashą się pokłócił am ?-Aleks,ta czarna wdowa ?-Ana ,znasz ją ?-Spuścił głowę !-Aleks tak!
-Ana,mów nie lubię tajemnic ?-Aleks ,kochaliśmy się !-Ana,co takiego powiedziała i walnęła w twarz różą ,wróciła do Avengers ,zapłakana ,Clint spojrzał na dziewczynę była wściekła jakby coś stało !Nat,Ana co się stało?zapytała !Spojrzała!
-Spakuję się lecę do Polski powiedziała !-Clint ,co Ci jest dotknął jej dłoni zarumieniła się ?
-Ana zabrała rękę spuściła głowę i spakowała łuk raz strzały!-Emka,Ano ciociu znów znikasz na parę lat ?-Muszę odpowiedziałam!
Spojrzała na Nowy Jork Avengersi nie chcę z wami mieć nic do czynienia ,pracuję sama a Fury niech przyleci i wyjaśni mi czemu muszę być samotna !
Spojrzała na siebie i w chmury lecąc samolotem !Spojrzał na nią przystojny chłopak widział że dziewczyna przeżywa coś na pewno!
Spojrzała !Rumieni się ,chłopak który na nią patrzył!
Samolot wylądował nie znajomy ,nie widział już damy,była śliczna spodobała się mu ,musi odnaleść ją tą damę !