I co dalej,Miłość jest ważniejsza !
Avengers!
Po tamtym zdarzeniu musiała wyjaśnić Avengers czemu nie powiedziała im prawdy,że ma kłopoty z Hydrą i jej byłą przyjaciółką
Ana krzyknął Clint podszedłem do niej pierwszy !-Przyjacielu odpowiedziała !
Nat usiadła ,i podeszła jak się czujesz ?Spojrzała na nią !-Bo ja bym chciała coś wam wytłumaczyć !-Nat,np co odpowiedziała ?
-Bo kiedyś pracowałam dla Hydry,odpowiedziała ,ale gdy chciałam uciec ,złapali mnie i pobili ,torturowali,a potem jakoś uciekłam do rodziców ,pomogli mi oni byli super,teraz jestem tu,Agnieszka moja była koleżanka i pierwszy wróg o mało mnie nie zabiła!I wtedy poznałam Furego bardzo mi pomógł ,pracowałam sama,zakupiłam broń , a strój sama zrobiłam ,wyjechałam do Nowego Jorku !
I tak spotkałam was a potem Emkę spojrzała na nich !Nie lubię rozgłosu że jestem dobrą łuczniczką !Dziwnie na się spojrzała była zarumieniona!-Nat ,czy mogę porozmawiać ?
Wyszłyśmy do pokoju Nat!-Czy coś się stało ?Zapytała Usiadły!
Spuściła głowę!Bo ja się zakochałam !Spojrzała na mnie ?-A kto to?
-Agent Fbi !-Nat ,mówiłam że nie możesz spotykać się z takimi?
-Ale dlaczego zapytała ?-Nat,to są Fbi,oni nie mogą mieć kobiet na stałe ,jeśli coś ci się stanie ?
-Ana,dość tego powiedziała nie będziesz mi mówić z kim się mam spotykać warknęła i wyszła trzaskając drzwiami!Clint zobaczył co się dzieje !
-Ana nic ci się nie stało ?Zapytał narazie wzięła torebkę i wyszła ,walnęła się ob Agenta !
-Agent ,Ana od razu ją poznał?-Agent,co się stało!-Ana,nie możemy się spotykać ?powiedziała!
-Agent,chodź muszę ci wyjaśnić coś ! mieszkanie agenta !
,,Byłam ciekawa czemu nie mogę się z nim spotykać ,spojrzałam pieluszki śpioszki i mały chłopiec płakał !Serce się kroiło !,,
Spojrzałam -Czemu nic pan nie powiedział?Bawiłam się z małym !
Nat mówiła prawdę! -A kto to zapytał ?-Moja koleżanka !
Rozumiem wziął mnie za biodra i pocałował !Zarumieniła się !
-Jestem Aleksander odpowiedział !-Anna ,mówią mi Zakapturzona!