Rozdział 27 Wybaczcie !!

43 0 0
                                    

Rozmawiałam na osobności z Hawkeyem ,a potem rozmawiałam z Furym !Fury ,przepraszam że tak zrobiłam ?-Fury ,to nie twoja wina odpowiedział tylko Hydry !Natasha ,szefie ktoś do szefa ?
-Fury ,tak już idę ,odpoczywaj zaraz przyjdzie Bruce i cię zbada!-Ana ,dobrze !Wszedł Bruce !-Cześć Ano ?-Jak się czujesz ?Spojrzała!
-Ana ,a co było było by gorzej zabiliście Zielonego Narazie jest spokój!
-Fury wszedł do gabinetu lobarotorium !-Ana ,jedziesz na wakacje ?
-Ale nie mogę tu jest zagrożenie !-Nat ,tak musisz jechać do Polski!
Spojrzała !Przekręciła głowę!I zaczęła płakać !Nat niech sobie Przemyśli to nam powie sobie !
Avengers !
-Ana postanowiłam lecę do domu ,odpocznę sobie powiedziała ?-Emy ,ciociu czy przy lecisz do nas ?
-Natasha ,ciocia musi to wszystko przemyśleć !Wyleciała w sobotę wcześniej pożegnałam się ze wszystkimi ,i odleciałam ciągle miałam wrażenie że ktoś mnie obserwował ,a jednak tajemniczy łowca obserwował mnie ,W ostatnim siedzeniu i potem jak wyszłam z samolotu potem z tyłu ale w końcu nie wytrzymałam w Warszawie na lotnisku!
,,Stałam na samym środku w wyjściu ,obejrzała się nikogo nie było,spojrzałam nikogo nie ma ,Natasha wysłała mi wiadomość , .
-Natasha, jak tam Anno doleciałaś do Polski?-Ana ,Nat tak będę tęsknić Natasho pozdrów Clinta i resztę a o mnie się nie martw!
Wróciła do domu ,rodzice właśnie jedli obiad ktoś zapukał do drzwi to była Ana !
Rodzice cześć wszystkim wróciłam ?-Tata ,cześć wchodź do domu!spojrzeli wyładniała !
Mama ,co tam u ciebie ?-Ana usiadła na krześle i rozpakowała swoje prezenty które wcześniej zakupiła !To od Moich przyjaciół pamiątkowe zdjęcie ,odpowiedziała. !
Ewelina ,właśnie tęskniłaś za nami ?-Tak tam inaczej się mieszka,po mieszkałam rok i już miałam dość !Ale przeniosłam się do Avengers!
Rodzice byli zdziwieni ,spojrzała !-Dostałam wiadomość !Spojrzała !
-Mamo tato muszę lecieć znów wzywa mnie szef!-O Nat !
Nat , zostaliśmy złapani przez hydrę nie leć poradzimy sobie ?Oczy były pełne łez ,,-Jak to nie leć jestem twoją przyjaciółką i partnerką,,?-Wybacz Ano to oni nas zmusili !A !Upuściła głowę a ona telefon !
Mamo ,co ja mam robić ?zapytała !-Jeśli ich kochasz nie zatrzymujemy Cię kochasz ich to się nazywa przyjaźń !
-Tata ,to jak lecisz do Nowego Jorku ?-Ana ,nie wiem !Zawiozę cię na w lotnisko odpowiedział Tata !
Wyleciała z Warszawy do Nowego Jorku !
,,-Hydro szykuj się na zniszczę Cię ,,!Nowy Jork stałam przebrana w niebieski płaszcz ,i kaptur oraz łuk i strzały miała odnaleść najpierw swoją Kuzynkę Emy !
Ale i ona została uwięziona wraz z Avengersami!-Rand ,i gdzie ta wasza Polka ,ulotniła się zostawiła was ?
Hawkey ,wypuść nas ?-Rand, nigdy mój znajomy szykuje dla was niespodziankę odpowiedział !Natasha spojrzała na swego męża !
Zostaw ich w spokoju odpowiedział nie znajomy głos ,z napiętym łukiem i strzałą !
Avengersi jak żyjecie ???Nat spojrzała na kobietę !Kochanie puściła mu oko ,to chyba Ana !
Spojrzał Rand !Rand , kim ty jesteś ?-Nie twój zasrany interes krzyknął łowca !-Łowca ,nareszcie Cię mam hydro ?Wziął kuszę i strzelił a ja pobiegłam do swych przyjaciół !
Najpierw uwolniłam Hawkeya i Nat im ufałam najbardziej ,potem ,kapitana ,a Nat Brucea i Hulka hulk już trochę zły więc Hydra uciekała gdzie pieprz rośnie ,a szefa złapaliśmy i zabraliśmy na szczęście szef Fury był uwolniony przez Emy i Starka!STark ,Ana krzyknął jak skąd ?-Ana powiedzmy że przyjaźń jest ważniejsza !
Przytuliła ich ale Rand wziął pistolet na szczęście Łowca walnął w Reda !I ten padł !-Zdębiałam wystraszyła się i Zemdlała !Ana krzyknęli !
Kapitan ją złapał !Omdlenie wywołało że wszyscy oprzytomnieli to ona się o nich najczęściej martwiła i ich ratowała ,wtem łowca zdjął kaptur ! Obserwowałem was od dłuższego czasu odpowiedział !
Wszyscy obejrzeli się ,i zapytała Nat ! -Kim jesteś i czego chcesz ?
Kim jest i co chce powiedzieć łowca ciąg dalszy nastąpi!!!

Córka Starka !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz