Stałam klęcząc na chodniku ,uśmiechnął się i podał mi dłoń !-Widzę że coś pani się stało !Spojrzała !
-nie znajoma ,przepraszam ale muszę iść!Po czym zagubiłam jeden telefon !
W domu
-Gdzie mój telefon warknęła do siebie ?Ten drugi!Dom Bruca !
Bruce cześć mam ,cześć tato ?-Posłuchaj tato widziałem dziś przepiękną kobietę!
-Bruce ,spojrzał na matkę!-Ana była smutna!Weszłam na laptopa !
Ech ,Nie znajomy nie odpisuje !
Wieczorem !
Wiadomość od Nie znajomego !
Nie ,znajomy : Witaj ,przepraszam że nie odpisałem ale byłem trochę zajęty !
-Ana,super bez entuzjazmu nic się nie udawało !Spojrzała Bruce !
Zamknęła !
-Bruce ,jesteś tam ?-Tak ostatnio nikt mnie nie kocha , zagubiłam telefon ,i oblał mnie samochód !
Avengers telefon !
Fury dzwoni !
Agentko Anno zebranie jutro rano !-Dobrze szefie !Fury musi im przedstawić nowego szefa zarządu i dyrektora !On idzie na urlop!
Nad ranem Ubrałam w zwykłe dresy rozpuszczone umyte włosy ,czarne okulary przeciwsłoneczne i skórzana kurtka ,odkąd miałam prawo jazdy jeździłam tylko tym Brunet w długim płaszczu zauważył ją na górze w salonie !
Uśmiechnęła i zdjęła kask !,,Jaka piękna,,!Uśmiechnął się !
Weszłam po schodach obcasy stykały po nich tak głośno że słyszeli wszyscy ,była wściekła ,niosła kask !,,Dotarłam do bazy zagubiłam telefon ,weszłam do salonu i tam zobaczyłam jakiegoś mężczyznę!,, kim był mężczyzna ?To jak to się potoczy !