Rozdział 6

70 0 0
                                    

Cześć jeśli wam się podoba to dziękuję wam że chociaż czytacie i jestem szczęśliwa za gwiazdki!

Tony spojrzał na osobę która weszła do salonu!-Dzień dobry ?-Komu dobry temu dobry,chciałabym porozmawiać !-Spojrzał ,no dobra ale nadal nie widzieliśmy nadal twojej twarzy?Odpowiedział!
-Nie musisz jej oglądać odpowiedziała !Zdjęła kaptur z głowy ,włosy opadły jej na ramiona a maska zasłaniała jej oczy !
Starka opadła szczęka ! usiadł z wrażenia ?Natasha weszła do salonu,zobaczyła łóczniczkę spojrzała !
-Nat,Ty jesteś łuczniczką która ma do nas dołączyć ?-Ana,A co ci nie pasuje ?
Clint wszedł do Avengers Anna nakryła kaptur,dziewczyna spojrzała na Łucznika ,nie może po sobie poznać że w nim się zakochała !Musi być czujna !
Fury wszedł do Avengers zobaczył Zakapturzoną!Spojrzał !
-Fury ,przemyślałaś wszystko ?-Ana,tak tylko nurtuje mnie jedno!
Spojrzał!-Jakie ?-Ana,czy mogę porozmawiać z dziewczyną ?
Fury ,jaką zapytał ?-Ana ,z Emą !Jak jej tam nazywacie !
- A pewnie odpowiedziała to ja co chcesz mnie zapytać ?Weszła !
Ana spojrzała na dziewczynę !-Ana,pokaż rękę ?-Proszę ,nie wiem kim jesteś i czego czego chcesz ?-Ana,pokazać Ci coś chodź do szpitalnej sali odpowiedziała tam Ci pokaże ?
Wyszliśmy aby jej pokazać na czym moje życie w samotności polega
zdjęła kaptur i cały płaszcz zobaczyła coś czego nie widziała !
- O mój Boże jak to ci Się stało ?zapytała Ema !Założyła Kaptur i płaszcz na plecy usłyszała krzyki ludzi wybiegła z pokoju,Emo nie mów nikomu!
- Kim jesteś nałożyła strzałę na łuk?Spojrzała Nie znajomy srebrny spojrzał na kobietę w kapturze !
-Fury,za mało czasu !Spojrzał !-Srebrny jeszcze nie jest za późno?
Kim jest tajemnicza postać ,i czego chce od ziemi nie długo się dowiecie!

Córka Starka !Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz