"Yaaa Özgür daha ben çok gencim neyin çocuğu ben çocuk falan istemiyorum"
Şuan Özgür'le oturmuş çocuk kavgası yapıyorduk o çocuk istiyor ama ben istemiyorum, aslında istiyorum ama şimdi değil ve daha evli bile değiliz.
"Sen bakmıyacaksın zaten, bakıcı bakacak"
"Eee ben niye doğuruyorum, bakıcı bakacaksa bakıcı doğursun"
Hıh hem ben doğuracağım hem bakıcı bakacak, ben neyim burda mandal mı? Çocuğum olacaksa ben bakarım.
"Tamam ben gidip bakıcıdan çocuk yapayım o zaman, hadi eyvallah!" diyip koltuktan kalktı benim jetonum düşünce hemen Özgür'ün peşinden koştum, bayağı montunu alıp gidiyordu.
"Ne yani gidiyor musun?"
"Ee sen çocuk yapmıyorsan, bende başkasından yaparım" diyince gözlerim doldu bilmiyorum neden ama ağlamaya başladım... Özgür benim ağladığımı farkedince eleriyle yüzümü kavradı.
"Neden ağlıyorsun şimdi" diye sordu ah bende bilsem söyleyeceğim elimin tersiyle gözlerimi silip odaya geri döndüm
"Niye ağlıyorsun, dedim."
Özgür'de gelip yanıma oturdu, onun gözlerinin içine bakıp dudaklarımı büzdüm tahrik olsun biraz...
"Çünkü" burnumu çektim ve devam ettim" çünkü benden başka kadına gidiyorsun" dedim dudaklarımı büze büze Özgür dudaklarıma yaklaşmaya başladı.
"Sen beni kıskandın mı?"
"Cık kıskanmadım sadece seni öldürmek istedim" dediğimde afaladı. Hemen kendini düzeltip dudaklarıma yaklaşmaya başladı... dudaklarımız birbirine deydiğinde kapı zili çaldı ben hemen geri çekildim.
"Birini mi bekliyorduk"dedim Özgür hayır anlamında kafasını saladı... ben kapıyı açmak için kalktığımda Özgür'de benim peşimden geldi.
Kapıyı açtım gelenler bizim grup İbrahim ve sevgilisi bile gelmişti.
"Biz geldik"
Kerem elinde tutuğu baklava poşetini elime tutuşturup Özgür'le tokalaştı.
Herkes birbiriyle tokalaşıp içeri girdiler bende elimdeki baklava poşetini mutfağa koyup, tekrar odaya girdim ve Özgür'ün yanına oturdum.
"Hangi rüzgar attı sizi" diye sordum.
"Yani yenge bizi istemiyorsan açık açık söyle bir daha gelmeyiz" diye cevap verdi Kerem sitemkar bir sesle...
"Offf ne salaksın ya, sanki ben onu söyledim"
"Yoksa siz müsait değil miydiniz?"
Seda'nın sorusuyla gözlerimi kocaman açtım Allah'ım yarabbim ya, ben tam cevap verecekken Mert ayağa kalktı."Abi seninle biraz konuşabilir miyiz?" dedi ve odadan çıktı Özgür'de hiç beklemeden yanımdan kalkıp yukarı çıktı.
"İbrahim sen elbiselerini yerleştirdin mi?" odadaki sesizliği bozmak adına ortaya laf atmıştım.
"Hee yerleştim de, sen bugün eve gelecek misin?"
"Bilmiyorum Özgür'e bağlı" dedim ve Seda'ya döndüm.
"Yenge yemek var mı? Çok açıktım da"
"Bi bakıyım ne var zaten bizde acıkmıştık" diyip Seda'yla Derya'yı da peşimden sürükledim.
Mutfağa girdiğimde iki kapaklı buzdolabını açtım... Dolap ağzına kadar doluydu ay hazır mantıda var en sevdiğim yemek, beş tane mantı paketini çıkarıp tezgaha koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı (Tamamlandı)
ChickLit"Göbeğin şişmeye başlamış" Kafamı tekrar Ece'nin boyun girintisine koyup kokusunu içime çektim bebek gibi kokuyordu dalin kokan kadınım ben Ece'nin boyun girintisini öperken o belinde olan elimi kaldırıp göbeğinin üzerine yerleştirdi. "Özledim" dedi...