-19-

264K 5.5K 626
                                    

(2hafta sonra)

Ece'nin ağzından

"Ece hadi lan ağaç oldum"

Özgür ya iki ayağımı bir papuca soktun. Aynada son kez kendime bakıp odadan çıktım aşağı indiğimde Özgür hala söyleniyordu.

"Bir tatile gidelim dedik böyle olacağını bilseydim hayata söylemezdim"

Özgür sitem edip evden çıktı

Bende daha fazla oyalanmadan evden çıktım. Özgür korumalarına bişeyler söylüyordu onlara hiç bakmadan arabaya bindim. Özgür'de hiç geçmeden sürücü koltuğunda yerini aldı

Hava limanına geldiğimizde arabadan ilk inen bendim hava limanlarına bayılıyorum. Özgür'e baktığımda bavularımız için valeye para verdi ve yanıma geldi.

Ben elimi tutacak diye düşünürken hiç oralı bile olmadan önümde yürümeye başladı gıcık herif

Özgür bütün işlemleri bitirince uçağa bindik uçak koridorlarında sıramızı arıyorduk ki Özgür bulup oturunca bende hemen cam tarafına oturdum.

Özgür'e bakacakken Özgür kafasını göğüsüme yasladı şuan kalbim göğüs kafesimi dövüyordu. Özgür kocamdı ama yaptığı her hareket tüm bedenimi ele geçiriyordu.

"Saçlarımla oyna" dedi. Özgür

Usulca elimi kaldırıp Özgür'ün saçlarına daldırdım şuan sadece Özgür'ün saçlarını koklamak istiyordum ve içimden gelen şeyi yapıp Özgür'ün saçlarını kokladım. Burnum hala Özgür'ün saçındayken aklıma gelen şeyi pat diye dışa vurmuştum

"Nane kokulu MAFYAM" dedim ve geri çekildim Özgür cevap vermemişti. Heralde kendini karanlığın en dibine gömüş uyukluyordu

*******

Sonunda gelmiştik göğüsümde yatan Özgür'ü zar zor uyandırıp uçaktan indik. Özgür yine araba tutmuştu vale bavularımızı yerleştirdikten sonra Özgür arabaya bindi ve şöföre gidelim talimatını verdi.

Geldiğimizde hemen arabadan inip oteli incelemeye başladım. Çok büyük bir oteldi görüntüsü falan harika ben hala oteli izlerken kapıdan 5 tane bikinili kadın geçiyordu.

Özgür'e baktığımda telefonuyla görüşme yapıyordu bu benim için daha iyi gözlerim hala Özgür'deyken telefonu kapatıp yanıma geldi.

"Hadi gidelim"

Özgür belimden tutup beni içeri soktu. Resepsiyonda işlemlerimizi haledip odamıza çıkmak üzere asansöre bindik bavularımızı taşıyan valede bizimle bindi.

Biz Özgür'le en köşedeydik valede sırtını bize dönmüş kapıyı izliyordu. Bende olduğumuz kata bakarken Özgür'ün eli basenlerime indi.

Gözlerimi açabildiğim kadar açıp Özgür'e döndüm sırıtıyordu, pislik herif biraz kenara kaymak için yeltenince basenlerimi daha çok sıktı. İnlememek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Asansörden tit sesi gelince rahatlamıştım.

Özgür'ün elinden kurtulup valeyi takip etim odamıza geldiğimiz zaman, vale cebinden bir kart çıkarıp duvarda duran bir cihaza bastırdı ve kapı açıldı.

Vale bavularımızı odaya bırakınca, Özgür cebinden para çıkarıp valeye verdi. Valede hemen çıktı. Özgür'e baktığımda üzerime üzerime geliyordu tam dibime geldi ve önümde durdu.

"Bizim ne zaman bir bebeğimiz olacak" diye sorduğunda sadece gözlerimi devirdim. Bu neyin takıntısıdır yaaa.

"Bak ilk gün canını yakmak istemedim diye fazla ileri gitmedim ama bugün çocuk için ileri gitmek zorundayım"

Mafya'nın Karısı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin