-27-

161K 4.5K 914
                                    

Bu bölümü aşkım AVATAR ATAKAN'ın şerefine yayınlıyorum

Ve Atakan'cılar burdaysa yoruma bekliyorum

Atakan Aşk

Gecenin bir yarısı eve geldiğimizde Kerem'i salona Mert ve Seda'yı ise misafir odasına yerleştirip.

Kendi odama girdim Özgür elbiseleriyle yüz üstü uyukluyordu yatağa doğru yaklaşıp dikkat ederek Özgür'ü yatakta doğrultum ve tişörtünü çıkardım.

Ohhhaaa o kaslar ne annası aşkım benim ya, kocam diye demiyorum hep yakışıklıdır kendileri .

Pantolonunu çıkardıktan sonra kendi elbiselerimide çıkarıp yatağa uzandım.

Çok güzel bir gündü bebeğimizin kalp atışlarını dinledik cinsiyetini öğrendik yani her şey çok güzeldi.

Özgür'e döndüğümde yan yatığı için dudakları büzülmüştü ve bu onu daha tatlı yapıyordu dayanamayıp dudaklarından öpmeye başladım.

Özgür karşılık veremeyince ayrıldım ve bende ona dönüp gözlerimi kapattım...

**

Bu sabah erken uyanan bendim tabi canım dün o kadar içerseniz olacağı bu yataktan söylene söylene kalkıp banyoya geçtim.

Elimi yüzümü ve dişlerimide fırçalayıp tekrar odaya girdim Özgür hala uyuyordu uyandırmanın vakti geldi.

Özgür'ün yanına yaklaşıp şaçlarıyla oynamaya başladım çok yumuşak ve güzelerdi.

Saçlarını bırakıp yüzüne indim ve yüzüyle oynamaya başladım homurdanmaya başlayınca yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

Biz öpüşürken Özgür belimden tutup yavaşça altına aldı ve daha çok öpmeye başladı.

Bende verebildiğim kadar karşılık veriyordum ki kapının önünden sesler gelmeye başladı.

Özgür'ü üzerimden itip gözlerine baktım.

"Ne oluyor"

Özgür cevap vermeden pantolon giyip kapıyı açtı Mert Seda'ya bağırıyor Seda'da ağlıyordu.

"Senin benim yatağımda ne işin var ha ne"

Mert daha çok bağırınca Özgür onu biraz geri aldı . Seda'ya baktığımda hıçkırarak ağlıyordu.

Seda'yı kendime çekip sıkıca sarıldım ve Mert'e döndüm.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun ha dün sen ona aşık olduğunu itiraf ettin" diye bağırdım Mert'e kimse Seda'yı, kardeşimi üzemez.

"Ben asla öyle bir şey yapmam"

Mert daha çok bağırınca Seda'nın ağlamaları şiddetlendi tam konuşacaktım ki merdivenlerden uykulu uykulu Kerem çıktı.

"Ne oluyor ya sabah sabah ya fettah ya rezak"

Hatırladım ki biz onları dün videoya çekmiştik işte bu iyi bir kanıt.

"Kerem telefonun nerde"

"Aşağda pantolonda yenge"

"Hemen git getir ve dün akşam barda çektiğimiz videoyu göster bakalım Mert Beye"

Kerem büyük bir hızla inip telefonunu getirdi ve dünkü videoyu açtı.

Mert videoyu izlerken yüz hatları değişti ve kolunu Özgür'den kurtarıp benle Seda'ya döndü.

Mafya'nın Karısı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin