-20-

248K 5.9K 1.5K
                                    

İyi okumalar...
(Vote ve yorumlarınızı bekliyorum)

Havuza indiğimizde Kerem hemen başka kızların yanına gitti. Benle Seda şalarımızı çıkarıp şezlonga uzandık havuz açıktı.

"Suratın gene asık ne oldu"

Bu soruyu Seda'ya bakarak söylemiştim Seda ilk ayakta olan Mert'e bakıp tekrar bana baktı.

"Gereksiz insanlar canımı sıkıyorlar"

Ne yani canını sıkan Mert mi? Ne yaptı ki onun canını sıktı, belkide Mert değildir ben kuruntu yapıyorum.

Özgür'e baktığımda Mert'le sigara içiyorlardı Özgür sigarasını bitirince yanımdaki boş şezlonga uzandı. Mert'e bitirip Seda'nın yanında ki şezlonga uzandı.

"Akşam devam edeceğiz" dedi Özgür telefonuyla uğraşırken.

Ya ama canım çok acıyor ve ben yapmak istemiyorum. Aslında istiyorumda canım acıdığı için istemiyorum.

Benim bedenim Özgür'ün bedenine göre çok küçüktü. Bu eksi puan demektir acaba benim gibi evlenipte bu durumda olan kaç kız vardı.

Çok kız vardı. Ve ben korkarak aptalık yapıyordum. Özgür çocuk istediği için bu kadar ileri gidiyordu çocuk istemeseydi belkide bu kadar ileri gitmezdi

Ama dayanmalıydım Özgür ve bebek için dayanmalıydım ben bunları düşünürken Seda'nın sesiyle kendime geldim.

"Ece gülümse"

Seda'ya baktığımda telefonu havaya kaldırmış fotoğraf çekiliyordu. Bende gülümseyip kameraya baktım Seda fotoğrafımızı çekince telefonu elinden aldım.

Çok güzel çıkmıştık ben hala telefona bakarken Özgür telefonu elimden aldı ve fotoğrafı incelemeye başladı.

"Sakın bir yerde paylaştığını görmeyeyim" dedi Seda'ya kesin bir dille, Seda gözlerini devirip telefonu Özgür'ün elinden aldı.

Güneşlenmekten sıkılıp ayağa kalktım. Ben ayağa kalkınca Özgür'ün sert sesi kulaklarımı doldurdu.

"Nereye"

"Sıkıldım havuza gireceğim" dediğimde Özgürde ayağa kalkıp yanıma geldi. Ben tam konuşacakken Özgür belimden tutup beni havuza itirdi

Ani hareketinden dolayı ağzım açık havuza girdim ama hemen kapatım. ölmek istemem, ben suyun altında yüzerken Özgür altıma girip beni üstüne çekti ve dudaklarıma yapıştı.

Biz havuzda öpüşürken biri dudaklarımızı ayırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biz havuzda öpüşürken biri dudaklarımızı ayırdı.

Özgür yana baktığında bende yana baktım. Bizi ayıran kişi Kerem'di salak, çocuk kolukları koymuş havuzun altında yüzüyor. Özgür sinirle Kerem'in üzerine gidince Kerem arkaya doğru gitmeye başladı.

Mafya'nın Karısı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin