Seda'nın kapıyı açmasıyla kopan çığlık herkesi korkutmuş olacak ki. Hepimiz ayaklanıp kapıya koştuk.
Gördüğüm kişiyle kalbim heycandan hızlı hızlı çarparken Tunç'un boynuna nasıl atladığımı unutmuştum. Çok özlemiştim...
"Nerdesin ya sen nerde?"
"Geldim, buradayım" Seda ve ben sevinçten göz yaşı dökerken Tunç gene gıcıklık yapıp ikimizide uzaklaştırdı.
"Ayy yeter be, sümükleriniz aktı heryerime"
Ağzım kulaklarıma gelene kadar gülümseyip Tunç'un omuzuna vurdum.
"Hep gıcıktın hep"
"Sana çektim be gülüm..."
"Beli çok beli."
Hepimiz gülerken Tunç herkesle selamlaşıp salona girdi. Bu kötü günde bile beni mutlu ettiğin için çok teşekkür ederim Allah'ım...
"Ee nerelerdesin hayırsız"
"Amerika, New York dolaşıyorum"
"Lan Amerika ile New York aynı değil mi?" Kerem çelişkili bir şekilde Tunç'tan yanıt beklerken Tunç'ta aynı şekilde ona bakmaya başladı.
"Kız, cadoloz öyle miydi?"
"Ne biliyim ben be gerizekalı"
"Salak seni, sen anca moda bilirsin zaten..."
"Hıh kıçımın kenarı"
Tunç ve Seda'nın çekişmesi hepimizi güldürürken kendimi Özgür'e biraz daha yaklaştırdım.
"Ne güzel oldu dimi?"
"Evet eve biraz da olsa neşe geldi. Buna ihtiyacımız vardı." kafamı sallayıp önüme dönerken Mert yumruklarını sıkmış Tunç'a saldıracak gibi duruyordu.
"Hössttt lan, sen kim köpeksin de bana karşı çıkarsın?"
"Sen kime köpek diyon lan it" Mert hızla Tunç'un üzerine yürürken Özgür araya girip Mert'i sakinleştirmişti.
"Kimse ağzını açmasın, ağzını açanın dilini kesirim" herkes tamam anlamında kafasını sallayıp tekrar eski hallerine dönerken minik oğlumun ağladığını duyup hızla yerimden kalktım.
Seri adımlarla üst kata çıkıp odaya girdim. Minik oğlum gözlerini kocam açmış bana bakarken en içten gelen gülüşümle beşiğinden çıkardım.
Zaman geçtikçe minik oğlumda büyüyordu. Ve beni de kendi ile büyütüyordu. O doğunca daha çok sorumluluk sahibi olmuştum. Küçük bir kız değil. Olgun bir kadındım artık babam hep şöyle derdi. Herkesten önce evine ve kocana sahip çıkacaksın ki hep ayakta kalın... Haklıydı hem okuluma devam edeceğim hemde kocamla beraber işe gideceğim.
Karar vermiştim artık. Bir kadınsam sorumluluklarımı da yerine getirmeliyim yan gelip yatarak zaman geçmezdi.
1 sene sonra...
"Kerem kalk ve odana git"
"Abi dur şu oyunu tamamlıyım ya"
"Kalk dedim lan sana..."
Kerem sesli bir off çekip Tunç'la beraber oynadığı oyunu yarıda bırakıp odadan çıktı. Onun ardından da Tunç isyan bayramrağını çekerek kapıya ilerledi...
"Enişte biz sana kızı çalıştır diye mi verdik? biz sana onu el üstünde tut diye verdik"
"Kes lan sanki sen buradaydın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı (Tamamlandı)
ChickLit"Göbeğin şişmeye başlamış" Kafamı tekrar Ece'nin boyun girintisine koyup kokusunu içime çektim bebek gibi kokuyordu dalin kokan kadınım ben Ece'nin boyun girintisini öperken o belinde olan elimi kaldırıp göbeğinin üzerine yerleştirdi. "Özledim" dedi...