-6-

267K 6.8K 1.9K
                                    

"Kim bu arayan"

Özgür'ü sesiyle kendime geldim ve telefonu kapatıp Özgür'e döndüm

"Özgür benim gitmem lazım" dedim ve telefonu çantama kodum.

"Nereye gidiyorsun"

"Arkadaşımın yanına oldu mu?"

"Gitmiyorsun"

Bu ne diyor ya o kim ki bana karışıyor evet iki kere birlikte uyuduk ama bana hükmedecek izni ona kim verdi anlamış değilim.

"Özgür ne saçmalıyorsun ya arkadaşım kötü ve onun yanına gitmem gerek"

"Kim bu arkadaşın ve sana neden ihtiyacı var"

Ah gerçekten bunu mu sorgulayacağız bana neden ihtiyacı olup olmadığını mı? Of Özgür nasıl bir belasın başıma ya ben ne yaptım da bana Özgür gibi bir MAFYA gönderdin anlamıyorum...

"Dün bara beraber gitiğim arkadaşım kötüymüş artık dün onu kiminle gönderdiysen" dediğimde Özgür Mert'e baktı demek Seda'yı dün eve götüren Mert'i hemen Mert'e döndüm.

"Ne yaptın ona?"

"Bişey yapmadım eve götürüyordum bana eski sevgililerinden bahseti sus dedim sumadı bende susması için-" dedi daha cümlesini tamamlamadan Kerem lafa girdi.

"Ulan Mert benden gizli başkasıyla mı? Yatın pislik herif "

"Kerem dün kimseyi sikmedim ama acısını seninle geçirebilirim ha ne dersin"

"Ah bebeğim isterdim ama ben kızlardan hoşlanıyorum"

Bunlar neyin tartışmasını yapıyorlar ya kim kimi sikecek tartışması mı Allah'ım yarabbim ben nereye düştüm.

"Kesin lan sesinizi Mert kızı susturmak için ne yaptın"

Özgür benden önce davranıp Mert'e ne yaptığını sormuştu Mert'e Kerem'in kafasına patlatıp bana döndü...

"Susması için öptüm geri çekilincede ağlamaya başladı başka bişey yapmadım"

Şimdi anladım Seda'nın sevgilisi vardı ve şimdi Mert onu öpüncede vicdan azabı çekmeye başladı kesin ondan ağlıyor salak kız zaten yeni sevgilisini gözüm hiç tutmamıştı.

"İyi halt yedin, Özgür ben gidiyorum"

"Yürü seni ben götürürüm"

"Ben giderim ya sen otur"

"Sana sormadım yürü"

Allah'ım yarabbim sanki ilk okul çocuğuyum 18 yaşındayım Özgür Bey ama nerde beni dinleyen yok. Ne konuşsam okuduğunu yapacak çantamı alıp Özgür'ün arabasına doğru yürüdük tam kapıyı açacakken Özgür kolumdan tutup beni arabaya yasladı.

"Babandan izin al akşam bendesin"

Verdiği emirlerden çok sıkılmıştım. Ondan kork muyordum evet belki biraz korkuyordum ama bu bana emir vereceği anlamına gelmiyordu. Herşeyi yapmak zorunda kalıyorum ve bugün için tekrar babama yalan söylemek zorundayım ben bunları düşünürken çoktan Seda'ların evine gelmiştikte Özgür Seda'nın evini nerden biliyor ki uf boşver getirdi ya ona bak...

"Akşam seni burdan alırım ve sakın geçen ki gibi benden izinsiz evden adımını atma nasıl olsa seni bulurum"

"Of Özgür tamam biryere gitmiyeceğim" dedim arabanın kapısını açarken Özgür kolumdan tutup kendine çevirdi ona ne var bakışlarımdan atarken...

"Bişey unutmadın mı?"

"Neyi unut muşum?"dedim anlamaz bir ifadeyle Özgür kahvenin en güzel tonu olan gözleri gözlerimi bulurken yavaş yavaş dudaklarıma eğildi ve öpmeye başladı.

Mafya'nın Karısı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin