Marinette ajunge acasa si imediat o suna pe Alya.
,,Marinette, ce se intampla? Gafai?!'' intreaba Alya nedumerita.
,,ALYA! NU VEI GHICI IN VIATA TA CE MI S-A INTAMPLAT IN PARC!'' striga Marinette entuziasmata.
,, Ce s-a intamplat? Adrien a facut ceva?!''
,, ADRIEN M-A INTREBAT DACA VREAU SA IES CU EL SI SA NE INTALNIM LA TURNUL EFFEIL!!!!!'' striga Marinette asa de tare incat parintii ei intra peste ea intrband-o daca este ok.
,, Cred ca glumesti!!! OMG! Vin acum pe la tine! Trebuie sa te ajut sa te pregatesti!'' zice Alya si inchide telefonul.
In timp ce Marinette o asteapta pe Alya incearca sa se gandeasca la ce va purta. Sa poarte pantaloni sau o rochie? Ahh, la ce s-a gandit? Logic ca va purta o rochie! Chiar atunci Alya apare.
,, Deci, te-ai gandit ce sa porti?'' intreaba Alya.
,,Pai ma gandeam sa port o rochie...Uite! Asta e PERFECTA!'' zice Marinette aratand o rochie rosie cu dantela neagra pe la margini si foarte mulata.
,, Bai, Marinette! Arati PERFECT, MINUNAT!!! Adrien o sa te adore! Gata cu machiajul si parul?'' intreaba Alya.
,,Sa port cele doua codite?'' se intreaba Marinette.
,, Desigur'' zice Alya convinsa.
,, Pai nu sunt prea copilaroase? Chiar si tu ai zis!''
,, Marinette, Adrien te place pentru cine esti! Fii tu!'' spune Alya incercand sa o faca pe Marinette mai fericita de cum arata.
,, Ok! Acum am plecat! Ureaza-mi noroc!! Paa!'' zice Marinette si pleaca cu un taxi.
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
FanfictionAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?