Heyyy! Sunt euu! Am primit o cerere de la Nuttelista_008 sa fac capitole fericite... Ei, in capitolul acesta am decis sa fac un TimeSkip de la capitolul trecut. Acest capitol va fi fericit. Va informez: Marinette are 26 ani, Adrien 28.
_____________
Autor POV
Au trecut 5 ani de la tragedii. Marinette a uitat pe jumatate de parintii ei si de Lila. Acum are 26 de ani si toata viata inainte. Adrien ii face cadouri, o iubeste si ii ofera totul. Acum el are 28 de ani.
Adrien POV
Ziua aceasta este speciala pentru mine. Este 23 Ianuarie, o zi de iarna minunata, zapada groasa, cristalina si copaci acoperiti in intrgime de zapada care sclipeste. Acoperisele sunt ingreunate de nea. Am uitat sa spun: 23 Ianuarie este ziua in care eu si Marinette ne-am intalnit prima data(sa zicem😂). O sa ii fac o surpriza foooarte frumoasa. Defapt doua surprize. Abia astept. O voi duce langa lacul inghetat, unde sunt foarte multe case!! Abia astept! Sunt acum la magazinul de bijuterii. Marinette este la coafor. I-am dat bani sa se coafeze. Apoi ii cumpar o rochie minunata pe care s-o poarte.
"Buna ziua, domnule Agreste. Ce va aduce pe aici?" ma intreaba o doamna in varsta cu ochelari grosi, prietenoasa.
"Buna ziua. Ma uitam la inele. Aveti cumva unul cu un diamant micut azuriu pe el?" intreb.
"A, desigur. Acesta este singurul. Si cel mai frumos. Insa e cel mai scump." imi zice doamna."Este perfect! Multumesc! Si mai vreau o verigheta de argint." zic eu.
"Aceasta este cea care se potriveste cel mai bine cu inelul." imi zice si imi arata o verigheta minunata pentru mine."Ok! Le vreau pe acestea. Cat costa?"
"200 de euro. Dar va fac reducere: 100 euro." imi zice doamna zambitoare.
---Dupa 1 ora---
Marinette POV
Ma intorc acasa foarte fericita. Adrien mi-a dat bani sa imi fac parul special. De ce? Nu stiu. Arat asa:(Imaginati-va ca parul e negru😜)
Imi place foarte mult cum arat. Intru in dormitor si pe pat gasesc o rochie extrem de frumoasa.Ma imbrac in ea si apoi primesc un mesaj de la Adrien. Spune:
vino asa cum esti cu limuzina. stie unde sa te duca.___________
Dupa 1 ora ajung la destinatie. Era frig, dar puteam rezista. Il vad pe Adrien rezemat de un felinar. Era intr-un costum de firma, ca de intalnire. Parea entuziasmat. Ce se intampla. Cand ma vede imi zambeste fericit.
"Marinette! Hai aici. Arati superb." imi spune.
"Multumesc Adrien. Si tu arati minunat." il sarut scurt.
"Marinette, nu stiu de unde sa incep." Scoate o cutiuta mica, neagra cu puncte rosii pe ea si se asaza in genunchi(stiti voi cum se cere de logodnica). Pana atunci eu deja eram inghetata, dar atunci aveam pielea de gaina. Ce? What? Ma cerea de logodnica. Nu, nu cred. Pun pariu ca doar imi da un inel. Dar de ce suntem imbracati asa daca imi da doar un inel?
"Marinette Dupain-Cheng, vrei sa fi logodnica mea si sa imi porti numele Agreste?" ma intreaba calm. Eu sunt socata. Incep sa plang de fericire si zambesc larg.
"DAA!" spun extrem de fericita. Apoi el imi pune mie inelul pe deget, iar eu lui. Wow! Inelul asta trebuie sa fi costat milioane! Il sarut lung si apasat. Adrien ma ia in brate si ma duce pana la o casa foooarte frumoasa, nici foarte mica nici foarte mare. Peste tot erau plantati trandafiri chiar daca era iarna.
"Ce facem aici?" il intreb pe iubitul meu.
"Asta e noua noastra casa."
"ADRIEN!! Te iubesc asa de mult. Te iubesc, te iubesc!" zic si-l sarut. Intram in casa si ne facem comozi. Se pare ca toate hainele mele sunt deja acolo. Obositi ne culcam. Eram asa de fericita!
________
Heyy! Sunt euuu! Dap. Mi-am tinut promisiunea. Capitol fericitttt! Hai va pwp. Paa!😘❤️😘❤️
STAI LEGGENDO
Miraculos: Adrien si Marinette
FanficAdrien o intreaba pe Marinette daca ar vrea sa iasa cu el. Poate relatia lor sa fie stabila?