Capitolul 36 -Buahahahahhaa-

423 25 18
                                    

heyy. scuze pentru titlu. daa stiu  unii dintre voi deja va intrebati ce am patit, dar am spus ca acest capitol va fi muult mai interesant. pai ce pot sa zic. la mine interesant insemna drama, horror. deci, o ruda de a Lilei se va intoarce pentru razbunaaaare. fiti pe fazaa.
_______________
Marinette POV
Aveam 6 pungi in mana, pline de haine sau materiale. Eram la KFC(facem si noi sponsorizare sau ce? gluumeam nu sunt sponsor KFC.) si mancam.
"Merg la baie. Alyaa vi?" zic eu cu poseta in mana. "Sigur fato." zice si se ridica. Plecam amandoua si ne tinem de mana. "Te astept pe hol. Kk?" ma intreaba. "Ok. Vin 5 minute." zic. Intru in cabina. Dar, chiar atunci cineva intra peste mine si incuie usa. Eu tip dar se pare ca nimeni nu ma aude. "Razbunare." spune persoana mascata. Apropie un cutit cu o lama ascutita de gatul meu. Dar, rapid ma rasucesc, dau cu piciorul puternic in usa si o rup. Uite cum se duc 70 de dolari ai vietii mele. Fug pana la iesire unde e Alya. "Alyaaaaa! Ajuta-maaa!" strig. "Marinettee cee?" zice ea si se indreapta spre mine. Dar i-o ia inainte persoana mascata. Ma ia de maini, ma leaga si apropie din nou cutitul de gat si imi pune mana la gura. Sute de fete erau acolo socate. "Priveste Alya. RAZBUNAREEE! Buahahhahahhaahhaaa!" tipa mascata. Alya se repede la noi, o demascheaza pe persoana si ii da un sut in piept. MAMA LILEEEEI? Alya ma ridica in picioare. Eu incep sa plang.

Miraculos: Adrien si MarinetteDove le storie prendono vita. Scoprilo ora