Capitolul 18 -Hoata de iubiti-

691 44 4
                                    

Marinette POV
Este dimineata. Il vad pe Adrien langa mine in pat, dormind linistit. Inca nu pot sa cred ca are un abdomen asa de musculos! Uh! Il pup pe obraz, sperand sa nu-l trezesc. Dar el se trezeste.
"Neatza, iubire." spune el si ma pupa pe frunte.
"Neatza, ciufulici." zic eu.
Mergem jos si ii vedem pe Alya si Nino pe canapeaua din sufragerie.
"Buna Amorezilor! Cum ati dormit?" ne intreaba Nino.
"Foarte bine. Stii, mai dormeam daca nu ma trezea Marinette. Hehe!" rade el.
Mergem toti patru la masa. Mancam o omleta cu cascaval si sunca, cu un pahar de suc de portocale. Dupa ne imbracam si ne ducem in sufragerie si ne uitam la un film de actiune. La intrare se aude un ciocanit. Este... Monika?!
"Uh, cine naiba esti TU?" spun eu furioasa. O analizez si vad ca poarta ceva foarte vulgar. Pantalonasi de blugi foarte scurti un tricou care arata burta si machiaj strident. Era si foarte frumoasa. Avea un par cret si blond. Iar pielea ei era portocalie. Zici ca s-a pictat cu portocaliu, a intrat in salonul ala de bronz si apoi si-a dat cu praf de pufuleti cu branza peste tot.
"Sunt fosta lui Adrien." spune ea.
"Fosta lui Adrien??!" tip eu.
"Iubito, fi calma. Monika, nu trebuia sa fi in America?!" spune el incruntat. "Ce cauti aici?!"
"Baby, mi-era dor de noptile fierbinti dintre noi, cand ma sarutai pasional." spune Monika si incepe sa isi invarta un fir de par pe deget, si isi musca buza senzual. Ma uit la ea furioasa. Alya si Nino se uita la ea furiosi si ei.
"Asculta creato, eu sunt iubita lui Adrien. Asa ca poti sa te cari!" ii arunc eu o privire urata, si ma duc la baie. Cand ies de acolo o vad giugiulindu-se cu iubitul meu.
"Creato, auzi, ai innebunit?" tip eu.
"Creata e ma-ta!"striga ea.
"Taci din gura ca te sparg, bronzato! A trecut vremea ta fierbinte cu Adrien!!!" strig eu, luando de par si trantindo pe jos.
Ce tupeista! Sa vezi! Nathalie o invita sa se uite cu noi la film. In timpul filmului ii facea ochi dulci lui Adrien, isi rotea un fir de par pe deget incercand sa faca pe senzuala si se uita la mine inocenta. O OMOR! Luam o pauza de la film si eu, Adrien si Alya mergem sa mai luam niste snacksuri. In timpul ala, Monika se ducea cat mai aproape de Nino, facandu-i ochi dulci. Apoi se asaza in poala lui si incepe sa-l sarute. Nino vrea sa o dea jos dar Monika statea strans in jurul lui. Alya vine si ii da o palma peste fata, o ia de par si o arunca pe jos.
"PLEACA DE AICI HOATO DE IUBITI!" strigam noi doua in acelasi timp. Monika iese din casa. Huh! Am scapat si de proasta asta.
_______
Sunt eu.
Deci, sper ca v-a placut capitolul asta. Nu mai aveam inspiratie deci am incercat sa bag dramatism in poveste! De parca nu e destul. Stiu.❤️❤️❤️❤️

Miraculos: Adrien si MarinetteDove le storie prendono vita. Scoprilo ora